نوشته شده توسط : نازی

برخی از کاربران ممکن است تعجب کنند که چگونه محافظ صفحه از صفحه محافظت می کند. آیا با زدن آن نمی شکند؟

درباره بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های 75 اینچی از LG ، Sony و Samsung بیشتر بیاموزید
در پاسخ باید گفت که از تکنولوژی و فناوری برای ساخت و طراحی صفحاتی استفاده شده است که آن را نشکننده می کند. این فناوری ها علاوه بر نشکن بودن ، رنگ های صفحه را تار و تاریک نمی کنند. با استفاده از این صفحه ها می توانید اطمینان داشته باشید که تلویزیون شما شکسته یا حتی تاریک نخواهد شد.

3 مایل محافظ صفحه نمایش تایوانی معایب محافظ صفحه تلویزیون

نامرئی بودن محافظ صفحه نمایش
یکی دیگر از ویژگی های مهم محافظ صفحه ، شیشه بودن آن است ، بنابراین رنگی نیست ، بنابراین نگران نباشید که صفحه نمایش شما خیلی خوب به نظر نمی رسد. محافظ های صفحه کاملاً بی رنگ هستند. و می توان گفت که آنها نامرئی هستند. به آنها به عنوان محافظ نامرئی در تلویزیون نگاه کنید.

محافظ صفحه نمایش از چشمان شما محافظت می کند.
ممکن است فکر کنید محافظ های صفحه نمایش فقط از صفحه تلویزیون محافظت می کنند ، در غیر این صورت ، از چشم شما نیز مراقبت می کنند. محافظ ها مانند فیلترهایی هستند که به عنوان سدی محکم در برابر 96٪ تا 99٪ اشعه ماورا بنفش عمل می کنند و از چشم و پوست شما محافظت می کنند. محافظ های موجود در صفحه تلویزیون در برابر بازتاب نور و اشعه UV مقاوم هستند. حتی اگر یک تلویزیون روشن را روشن کنید ، به چشم شما آسیب نمی رساند.

این پوشش همچنین باعث افزایش طول عمر تلویزیون می شود و می توان با خیال راحت از تلویزیون برای مجالس و مهمانی های بسیار شلوغ استفاده کرد. این کاور در خارج از جعبه روی صفحه نصب شده و قاب تلویزیون توسط این محافظ پوشانده شده است.

یک محافظ خوب باید ...

وقتی می گوییم محافظ های صفحه نمایش این ویژگی ها را دارند ، به معنای خوب بودن همه آنها نیست ، هنگام انتخاب محافظ صفحه ، به نکات زیر توجه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

ظروفی را انتخاب كنيد كه قابليت انعطاف ‌پذيری مناسبی داشته باشند و زيادی خشک و سفت نباشند، چون در اثر استفاده، فرم اصلی خود را حفظ خواهند كرد.

 

هنگام شستن ظروف مسافرتی سعی كنيد از ابزار شست‌وشوی زبر كه باعث خط انداختن روی سطح آنها می ‌شود خودداری كنيد. همچنين برای طول عمر بيشتر و سلامت ظروف، از مواد شوينده خيلی قوی برای شست‌وشو استفاده نكنيد.

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/buy1-utensils2-tourism2.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

نکاتی برای خرید گوشی تلفن همراه, نکته هایی برای خرید گوشی تلفن همراه

اصالت گوشی تلفن را استعلام کنید

 

نکاتی هنگام خرید گوشی هایی با طرح ریجستری به توصیه های زیر توجه کنید:

 

1- اصالت گوشی را استعلام کنید!

تصور کنید که برای خرید آیفون 8 جدیدی به فروشگاه موبایلی مراجعه کردید و تمایل دارید یکی از آیفون های 8 فروشگاه را خریداری کنید. در این شرایط پیش از تکمیل خرید، حتما ابتدا اصالت گوشی را استعلام نمایید. برای انجام این کار آیفون 8 مورد نظر را روشن کنید و به دایلر (شماره گیر) آن مراجعه نمایید. کد *#06# را  وارد کنید تا کد IMEI گوشی نمایش داده شود. حالا مراحل زیر را طی کنید:

 

یک پیامک حاوی کد IMEI گوشی را به شماره 7777 ارسال کنید.

منتظر دریافت پیامک از سوی سامانه همتا باشید. این پیامک ظرف چند دقیقه برایتان ارسال خواهد شد و حاوی اطلاعات گوشی است که کد IMEI آن را ارسال کرده بودید. اطلاعات ارائه شده را با اطلاعاتی که از طریق پیامک برایتان ارسال شده را مطابقت دهید.

 

اگر اطلاعات ارائه شده از سوی پیامک سامانه همتا با اطلاعاتی که گوشی مورد نظر دارد همخوانی دارند، گوشی اصلت دارد یا بهتر بگوییم یک گوشی قاچاق نیست. بنابراین می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که فروشنده باید به همراه گوشی به شما یک کد فعال سازی هم بدهد تا با استفاده از آن بتوانید گوشی را در سامانه همتا فعال نموده و ارتباط مابین سیم کارت خود و آن گوشی را برقرار سازید. علاوه بر روشی که در بخش فوق برای استعلام اصالت گوشی شرح دادیم، می‌توانید از روش های دیگر زیر هم بدین منظور استفاده کنید:

 

 دریافت استعلام اصالت گوشی از طریق کد دستوری *7777#

 دریافت استعلام اصالت گوشی از طریق سایت سامانه همتا

 دریافت استعلام اصالت گوشی

 

2- گوشی هایی که توسط فروشندگان عرضه می شود حتماً باید دارای کد فعالسازی باشد.

این کد باید در داخل جعبه گوشی و یا کارت گارانتی وجود داشته باشد. چنانچه این کد وجود نداشت از خرید گوشی پرهیز کنند. و یا در هنگام خرید کد فعال‌سازی را از فروشنده درخواست کنند.

 

3- پس از خرید گوشی با استفاده از سامانه #۷۷۷۷* و با استفاده از منوی فعالسازی نسبت به فعالسازی گوشی خود اقدام کنند تا در هنگام استفاده با مشکلی مواجه نشوند.

 

4- ثبت گوشی های تلفن همراه به هیچ عنوان هزینه ای ندارد و خریداران نباید به ادعاهایی مبنی بر اینکه با پرداخت مبلغی می توان گوشی های قاچاق را در سامانه ثبت کرد توجه کنند تا پس از خرید برای استفاده از گوشی با مشکل مواجه نشوند.

 

نکاتی قبل از خرید گوشی تلفن همراه:

1. از یک موبایل چه می خواهید؟

یک تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ، متوسط و یا با کیبورد فیزیکی احتیاج دارید؟ برایتان دوربین موبایل اهمیت دارد یا قابلیتهای اتصال آن مهم‌تر است ؟ تصمیم شما در این مرحله در مورد اینکه دقیقا کدام یک از قابلیتهای تلفن همراه کاربرد بیشتری برایتان دارد و از اهمیت بیشتری برخوردار است، می تواند تعیین کند که باید به سراغ چه مدل و یا برندی بروید.

 

2. سیستم عامل مورد نظرتان را برای گوشی تلفن همراه انتخاب کنید

در حال حاضر چهار سیستم عامل اندورید، بلک بری، iOS و ویندوز تلفن برای تلفنهای همراه هوشمند طراحی شده است.

 

3. ویژگی خاص تلفن همراهتان را انتخاب کنید

وقتی برای خرید تلفن همراه به مجتمع های فروش تلفن همراه مراجعه می کنید، انتخاب های زیادی پیش روی شما قرار داده می شود اما هیچوقت نمی ‌توانید به کارمندان و فروشندگان یک نمایندگی خاص درباره ویژگی هایی که در مورد تلفن های همراهشان می ‌دهند اعتماد کنید و بر اساس حرف آنها مدل موبایل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

بهتر است اگر دوستی دارید که اطلاعات کافی درباره تلفن ‌های همراه دارد، وی را برای خرید تلفن با خود ببرید و اگر چنین امکانی برای شما وجود ندارد، تعدادی از مهمترین ویژگی های هر تلفن همراه در زیر آورده شده است که می توانید بر اساس آنها انتخاب درستی داشته باشید.

 

گوشی تلفن همراه,خرید گوشی تلفن همراه

سیستم عامل مورد نظرتان را برای گوشی تلفن همراه انتخاب کنید

 

 صفحه نمایش گوشی تلفن: هر یک از صفحه های نمایش AMOLED یا LCD در نوع خود صفحه های نمایش خوبی محسوب می شوند. برای انتخاب یک صفحه نمایش با کیفیت مناسب لازم است به رزولوشن تصویر توجه کنید.

 

حداقل کیفیت مورد نیاز شما می تواند یک صفحه نمایش با کیفیت 800×480 پیکسلی باشد اما اگر یک تلفن با صفحه نمایش 1280×720 پیکسلی انتخاب می کنید باید بدانید که این تلفن بالاترین کیفیت تصویر را دارد. هر صفحه نمایشی که دارای کلمه Retina است و از سوی اپل طراحی شده شما را ناامید نخواهد کرد.

 

 پردازنده دو هسته‌ای: موبایل هایی که از داشتن یک پردازنده دو هسته ای سود می برند بهترین گزینه ها هستن چراکه این تلفن ها نسبت به موبایل های یک هسته‌ای عمر مفید طولانی تر دارند. گوشی های یک هسته ای اگرچه تلفن های ارزانتری هستند و بعضی سیستم های عامل مانند ویندوز تلفن و بلک بری روی دستگاه های دو هسته ای نصب نمی شوند اما اگر حق انتخاب دارید حتما یک تلفن با پردازشگر دو هسته ای یا حتی چهار هسته‌ای را انتخاب کنید و این نکته را در نظر بگیرید که قرار نیست تمام پولتان را بابت خرید یک تلفن همراه پرداخت کنید بلکه گوشی های هوشمند جدید در واقع کامپیوترهای شخصی کوچکی هستند که باید از قدرت پردازش بالایی برخوردار باشند.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/buying2-mobile-phone1.html



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

چگونه بهترین لوازم خانگی را خریداری کنیم ؟ 

خریدن لوازمات خانگی یکی از شرط هاي اساس یک زندگی هست که باید فراهم بشود برای بیشتر دانستن در ادامه می توانید با خرید کردن مناسب لوازم خانگی ما را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب یکی از عواملی که در هنگام خرید لوازم خانگی خود باید درنظر داشته باشید میزان بهره وری انرژی در آن ها هست؛ درواقع شما باید بتوانید در این اساس قیاس درستی انجام داده و دست به برترین انتخاب بزنید. با دقت به بهره وری انرژی در لوازم خانگی چیزی که باید بدانید انواع آنهاست.

 

بعضی از لوازم خانگی از برق بهرهگیری می‌کنند و بعضی نیز از گاز! بطور کلی گاز منبع ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه تری برای شما به حساب خواهد آمد. وسایل گرمایشی بیشماری میباشند که از منابع گازی بهرهگیری کرده و کارایی بسیار خوبی نیز دارند؛ مانند خشک کن، آب گرمکن و بخاری.

 

خرید لوازم خانگی گازی

اگر به خط گازی متصل نیستید گذشته از تهیه این لوازم خانگی حتما با کمپانی گاز ارتباط گرفته و از انها مشورت بگیرید. امکان این وجود دارد که شما بتوانید شرایط ضروری را مهیا سازید و این لوازم خانگی مقرون به صرفه را مهمان منزل خود گردانید.

 

برچسب انرژی را فراموش نکنید

همانگونه که تعداد زیادی از شما میدانید در رابطه با میزان بهره وری انرژی لوازم خانگی برچسب انرژی بر روی آن ها نصب شده که این موضوع بشما کمک می‌کند میزان انرژی مصرفی لوازم خانگی خودرا بدانید و ازآن اطلاع یابید. برچسب انرژی اطلاعات ضروری رابه تفصیل در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

ابعاد لوازم خانگی

دقت به اندازه و ابعاد لوازم خانگی در دوران خرید مسئله مهمی به حساب می‌آید. مخصوصا امروزه که در چیدمان آشپزخانه تعداد زیادی از منزل ها فضایی توکار برای قرارگیری لوازم خانگی معین شده ودر نظر گرفته میشود. اگر در هنگام خرید لوازم خانگی به ابعاد و اندازه آن ها توجهی نداشته باشید قطعا در چیدمان و جا به جایی این وسایل گریبانگیر مشکلاتی جدی خواهید شد.

 

در هنگام خرید لوازم خانگی حتما بدانید که …

در رابطه با میزان مصرف انرژی در میان لوازم خانگی مضمون حائز اهمیت دیگری نیز وجود دارد که باید به آن دقت ضروری را داشته باشید. شما باید میزان انرژی مصرفی دستگاه خودرا با ابعاد و اندازه وسیله خود قیاس کنید.

 

مسئله دیگری نیز که می‌تواند در این قیاس کمپانی کند میزان سرعت آن وسیله در جریان و انتقال انرژی هست. طبیعتا از دستگاه شما کوچک باشد و انرژی حاصله نیز با ابعاد آن هماهنگ باشد در میزان مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد. این مسئله کاملا زمانی که با سرعت بالای انتقال انرژی همراه شود چندین برابر نیز خواهد شد؛ بهمین علت هست که برای مثال دستگاه مایکروویو بسیار کارآمد و مناسب هست.

 

دقت در خرید لوازم خانگی

تعداد زیادی از افراد گذشته از خرید نهایتا فقط به وجود ضمانت نامه در فاکتور خرید خود دقت می‌کنند، اما در کنار این موضوع حتما گذشته از خرید با فروشنده آن محصول صحبت کرده و از او مشورت بگیرید. از کارایی این محصول بطور کامل اطلاع کسب کنید و سوال ات خودرا از فروشنده بپرسید.

 

در رابطه با خرید لوازم خانگی باید به مضمون دیگری نیز اشاره کرد. وجود مشکلاتی مانند سر و صدای اضافی در بعضی از لوازم خانگی مانند خودرو لباسشویی و خودرو ظرفشویی در لوازم خانگی تازه تر برطرف شده هست. باید مراقب باشید که برای آسایش و آرامش خود لوازم خانگی کم صداتری را انتخاب کنید. میتوان تصور کرد که جارو کردن منزل با صدای کم جاروبرقی چه میزان لذت بخش خواهد بود، پس در هنگام خرید لوازم خانگی در صد سر و صدای انها را با یک دیگر قیاس نمایید.

 

منبع:
https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/خرید-لوازم-خانگی.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

چگونه ظرفشویی را جرم بگیریم ؟ 

 

بعد از مدت بهرهگیری بیش از حد از ظرفشویی ها ، ظرفشویی خانه شما جرم میگرد و شما باید به سهولت جرم گیری کنید .

 

به گزارش تالاب تمیز کردن اتومبیل ظرفشویی در واقع حاوی از بین بردن ذرات مواد خوراکی، تفاله هاي صابون شستشو و کاهش میزان آهک جمع شده در فضای دستگاه می باشد. با ما همراه باشید تا با هم مراحل تمیز کردن یک خودرو ظرف شویی را دنبال کنیم.

 

جرم گیری اتومبیل ظرفشویی در چند مرحله ساده

مقدور هست تمیز کردن خودرو ظرفشویی برای شما کار پر اهمیتی بنظر نرسد اما کارشناسان خانه داری اعتقاد دارند که هر چهار تا شش هفته باید اقدام به تمیز کردن و جرم گیری اتومبیل ظرفشویی نمایید تا مانع از کاهش کارایی دستگاه و مسدود شدن مسیرهای جریان شستشو شوید. این تمیز کردن در واقع حاوی از بین بردن ذرات مواد خوراکی، تفاله هاي صابون شستشو و کاهش میزان آهک جمع شده در فضای دستگاه می باشد. با ما همراه باشید تا با هم مراحل تمیز کردن یک خودرو ظرفشویی را دنبال کنیم.

 

مرحله اول جرم گیری و نگه‌داری اتومبیل ظرفشویی

در مرحله اولیه حرارت آب را بررسی کنید. برترین دما برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن فضای داخل اتومبیل ظرف شویی حدود ۴۹ درجه سانتیگراد هست، برترین روش برای تنظیم دمای آب بهرهگیری از انگشتان هست! انگشت خودرا در آب فرو ببرید اگر توانستید بیشتر از ۲ ثانیه انگشت خودرا در آب نگه دارید شما نیاز دارید تا دمای آب را مقدار بیشتری بالا ببرید. پس در مرحله اول آب مصرفی خودرا روی این دما تنظیم کنید.

 

مرحله دوم جرم گیری و نگه داری خودرو ظرفشویی

اتومبیل ظرفشویی خودرا خاموش کنید و فیلتر آن را خارج کنید. در مدلهای امروزی خودرو هاي ظرفشویی بجای فیلتر از استوانه ي جداشونده اي در پایین دستگاه بهرهگیری می‌شود که هنگام شستشو ظروف مواد خوراکی که احیانا روی ظروف باقیمانده اند داخل آن محبوس می‌شوند و با تخلیه آن به سادگی میتوانید مانع از کاهش عملکرد دستگاه و ایجاد بوی نامطبوع د فضای خودرو ظرفشویی خود شوید. کافی هست آن را جداکرده تخلیه کنید و با آب و مواد شوینده پاک سازی کنید بهتر هست این پاک سازی در پایان هر هفته صورت گیرد تا عملکرد بهتری را در دستگاه خود شاهد باشید، حال دوباره فیلتر را در محلش نصب نمایید. دقت نمایید که برای پیدا کردن و جدا کردن فیلتر خودرو ظرفشویی خود کافی هست به دفترچه راهنمای آن رجوع کنید و اگر به هر دلیلی دفترچه ي خودرا در معرض نداشتید از نمایندگی ها و یا خدمات آنلاین کمک بگیرید.

 

مرحله سوم جرم گیری و نگه‌داری خودرو ظرفشویی

حالا فضای داخلی دستگاه خودرا نظارت کنید، فضای زیرین قفسه ها به مخصوصاً منطقه اي که نزدیک به محل تخلیه آب هست رابه دقت بررسی کنید ودر صورت لزوم آن را پاک سازی کنید این مرحله مهم ترین مرحله در جرم گیری اتومبیل ظرفشویی هست.

 

مرحله چهارم جرم گیری و نگه‌داری اتومبیل ظرفشویی

بهتر هست برای تمیز کردن خودرو ظرفشویی از مواد شوینده صنعتی بهرهگیری نکنید. با بهرهگیری از یک پارچه و یا اسفنج مرطوب میتوانید به سادگی فضای داخلی اتومبیل ظرف شویی خودرا تمیز کنید. شوینده هاي صنعتی مثل کف صابون ها مقدور هست فطعات دستگاه شما را از حالت آکبند خارج کنند و واسطه شل شدن پیچ و مهره انها و پایین آوردن عمر شوند، بهرهگیری از ترکیبات طبیعی مثل سرکه سفید و آبلیمو و نمک میتواند در این اساس بشما کمک بیشماری نماید.

 

مرحله پنجم جرم گیری و نگه‌داری اتومبیل ظرفشویی

شاید از خودتان بپرسید دلیل کدر شدن ظروف در خودرو ظرفشویی چه میتوان باشد؟ پاسخ شما رسوبات موجود در آب هست. در این مرحله باید به حذف رسوبات آهکی و سختیهای آب که به صورت ذرات سفید رنگ روی بدنه داخلی و روزنه هاي آب پاش موجود در این فضا پرداخت، چرا که تجمع این رسوبات در طولانی مدت باعث مسدود شدن روزنه ها و فیلتر اتومبیل ظرفشویی ودر نتیجه کدر شدن ظروف شما میشود، برای اینکار کافی هست از سرکه ي سفید بهرهگیری کنید و به سادگی رسوبات را از انها خارج کنید

 

مرحله ششم جرم گیری و نگه‌داری خودرو ظرفشویی

همانطور که گفتیم در شستشو و پاکسازی خودرو ظرفشویی بهتر هست از مواد شوینده صنعتی بهرهگیری نشود درصورت بهرهگیری بهتر هست از  مواد شوینده باکیفیت بالا بهرهگیری شود چه در هنگام شستشو ظروف و چه در دوران نظافت محفظه ي خودرو ظرف شویی . با اینکار افزون بر بالا بردن کارایی، عمر دستگاه خودرا هم افزایش میدهید.

 

مرحله هفتم جرم گیری و نگه‌داری خودرو ظرفشویی

دقت داشته باشید که حتما پیش از قرار دادن ظروف داخل محفظه خودرو ظرفشویی دقیقا تمیز باشند چرا که این عدم نظافت واسطه گیر کردن ذراتی مانندی استخوان ها، خلال دندان و هسته هاي زیتون یا حتی برجسب هاي ظروف تازه خریداری شده در محفظه فیلتر میشود حتی مقدور هست ظرفی در حین شست و شو شکسته شود در این دوران شاید نیاز هست که شما فیلتر را عوض کردن نمایید تا مانع کارکرد صحیح دستگاه نشود.

 

منبع:

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/نکاتی-جرم-ظرفشویی.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

شاید از قبل برای شما آسان بود که بتوانید هدیه مناسب مادر خود را بخرید. هدیه تولد به مادر ، خرید هدیه برای مادر یا حتی خرید کادوی تولد مادر برای مادر شوهر یا مادربزرگ ساده به نظر می رسد. در بیشتر موارد ، انتخاب ما روسری یا کیف است. در پایان ، مادران غیر منتظره هستند. اما گاهی اوقات ما از خریدن روسری و روسری به عنوان هدیه برای مادر خود خسته می شویم و قلب ما می خواهد برای یک مناسبت مانند شب یلدا ، نوروز یا روز مادر هدیه ویژه ای برای مادر بخریم. اگر به این نتیجه رسیده اید و به دنبال بهترین هدیه برای مادر خود هستید ، این راهنمای خرید را تا انتها بخوانید.

جواهر سازی
جواهرات ، به ویژه گردنبندها ، همیشه یک هدیه درجه یک برای مادران بوده است. البته این هدیه ای بود که بیشتر پدران ما به مادرانمان می دادند زیرا بچه ها کمتر طلا می خریدند. با این وجود قیمت زنجیرهای طلای بافته شده بسیار مناسب است و فکر می کنم یکی از آن هدایای ساده و شیک برای مادران باشد. این نوع زنجیر ساده اما ضخیم است که هم با لباس ورزشی و هم با لباس مجلسی قابل استفاده است. خوبی قطر آن این است که دور گردن حلقه نمی شود. یکی از آنها جواهراتی است که برای مادران مناسب است.

جواهرات نقره ای حتی گاهی از طلا نیز محبوبیت بیشتری دارند. نه لزوما به دلیل قیمت پایین آنها. رنگ نقره و احساس و حالتی که دارد با حال و هوای بعضی ها مطابقت دارد. در نتیجه ، جواهرات نقره طرفداران بسیاری دارد. همچنین ، اگر بودجه شما محدود است ، نقره گزینه بهتری است. گردنبند نقره ای آب و هوا با جواهراتش مانند گردنبند جواهرات گران قیمت است. خانه کاملاً با کیفیت بالا ، که یک گزینه درجه یک برای مادران مد است.

گردنبند طلای بافته شده

گردنبند نقره ای آب و هوا

عطر و ادکلن
کلاسیک ترین هدیه برای خانمها از جمله مادر و مادربزرگ عطر و ادکلن است. همه از بو لذت می برند. بعضی از خانم ها دوست دارند عطرشان بازتابی از شخصیت آنها باشد. به همین دلیل است که آنها همیشه از یک مارک یکسان استفاده می کنند و دیگران علاقه مند هستند که در موارد مختلف ، فصول مختلف و مکان های مختلف عطر خود را تغییر دهند. هنگام خرید عطر باید به این نکته توجه داشته باشید که مادر شما همیشه دوست دارد عطر خودش یا مارک های دیگر خود را بپوشد. با این حال ، رایحه های شیرین خنک معمولاً به مذاق مادران خوش می آید. از میان تمام عطرهای دارای این ویژگی می توان عطر فرانسوی Lalique را که دارای رایحه ای زنانه جذاب است ، پیشنهاد کرد.

اگر بودجه محدودی دارید ، می توانید بجای عطرهای فرانسوی ، عطرهایی را انتخاب کنید که در امارات تولید می شوند و در طول سال ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. این عطرها در برابر قیمت خود مقاومت خوبی ندارند و واقعاً می توانند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به مادران در موارد مختلف باشند. یکی از این عطرهایی که بیشتر خانم ها دوست دارند ادکلن زنانه Delegate Ampere است. ساختار معطر این عطر از میوه ها ، مرکبات ، گیاهان معطر و گل تشکیل شده است. عطر یکی از آن گزینه هایی است که هیچ کس از دادن و دریافت آن پشیمان نیست.

عطر لالیک

ادکلن زنانه آمپر

لوازم آرایشی
برای خانم ها ، از دختران جوان گرفته تا مادرها و مادربزرگ ها ، لوازم آرایشی همیشه یک هدیه لذت بخش است. البته انتخاب صدها مورد آرایشی کار ساده ای نیست. در مورد تاریخچه رنگها نیز بحث شده است. برخی از مادران لوازم آرایشی روشن و شاد را دوست دارند ، در حالی که برخی دیگر رنگ های ظریف را دوست دارند. به همین دلیل خرید چیزهایی مانند رژگونه و رژ لب کمی خطرناک است. همه نمی توانند از خط چشم و خط چشم استفاده کنند. در همان گروه ، ریمل مژه و ابرو همیشه یک انتخاب مطمئن است.

اما اگر قصد دارید کمی متفاوت عمل کنید ، ما یک کیت رنگ مو برای تهیه مواد آرایشی مادرتان ارائه می دهیم. یادم می آید اولین باری که مادرم متوجه سفید شدن موهایش شد. احساس پیری ایجاد می کند ، که می تواند باعث غم و اندوه شود. با تنوع رنگ مو ، همیشه می توانید احساس جوانی کنید. در میان مارک های مختلف رنگ مو ، لورآل در برابر زمان مقاومت می کند و مو را نمی سوزاند و ماندگاری خوبی دارد. طیف گسترده ای از رنگ ها در بازار وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

آیا می‌دانستید كه ‌مهمان میز غذای كسی شدن آداب معاشرت مخصوص به خودش را دارد؛ این آداب را مختصر و مفید برای‌تان توضیح می‌دهیم؛ جزییاتی كه اگر آنها را رعایت كنید یك معاشر واقعی و ‌مهمانی مبادی آداب به معنای واقعی كلمه خواهید بود.


اصول باکلاس بودن سر میز ناهارخوری!!
بدون شك تا به حال بارها و بارها بر سر میز غذا، ‌مهمان فردی بوده‌اید. میزبان هم قطعا تمام تلاشش را كرده تا برای ‌مهمانانش چیزی كم نگذارد. همه چیز خوب و طبق معمول پیش رفته است. با این حال آیا می‌دانستید كه ‌مهمان میز غذای كسی شدن آداب معاشرت مخصوص به خودش را دارد؛ یعنی اینكه ممكن است شما ندانسته حركتی انجام دهید كه خلاف آداب میز غذا باشد و اگر دست بر قضا میزبان شما بر این امور مسلط بوده، شاید رفتار شما به نظرش جالب نیامده است!


با این تفاسیر، لازم نیست زیاد نگران باشید. این آداب را مختصر و مفید برای‌تان توضیح می‌دهیم؛ جزییاتی كه اگر آنها را رعایت كنید یك معاشر واقعی و ‌مهمانی مبادی آداب به معنای واقعی كلمه خواهید بود.

مراقب باشید حین غذا خوردن روی بشقاب خم نشوید
شما باید صاف و مستقیم بنشینید. به قول معروف شق و رق! با رعایت همین فاصله از بشقاب غذا باید قاشق را به سمت دهان‌تان بیاورید.

اصول و نحوه غذاخوردن در رستوران, تکنیک های غذاخوردن در رستوران

مراقب باشید حین غذا خوردن روی بشقاب خم نشوید


کاربرد دستمال ها را بدانید
این دستمال باید باز شود و بالای زانوهایتان پهن شود تا هر زمان خواستید آن را ‌بردارید. این روش صحیح استفاده از دستمال است.

 

نحوه غذا خوردن بر سر میز,آدابی برای غذاخوردن سر میز

دستمال سفره ها باید باز شود و بالای زانوهایتان پهن شود


در دست گرفتن قاشق سوپ مراقب باشید
این نكته را هرگز فراموش نكنید كه شما نباید قاشق سوپ را با توجه به شكل و شمایلی كه دارد، كاملا داخل دهان خود ببرید بلكه باید از لبه قاشق سوپ را میل كنید. همان‌طور كه از لبه لیوان آب می‌خورید. در عین حال مراقب باشد كه سوپ را هورت نكشید!

آداب غذاخوردن سر میز,آشنایی با آداب غذاخوردن سرمیز

نباید قاشق سوپ را با توجه به شكل و شمایلی كه دارد، كاملا داخل دهان خود ببرید


به چیدمان قاشق ها روی میز غذاخوری دقت کنید
شما پشت یك میز رسمی غذا نشسته‌اید، سمت راست‌تان ردیفی از قاشق‌های مختلف چیده شده و سمت چپ‌تان هم به همان ترتیب ردیفی از كارد و چنگال‌ها در اندازه و شكل‌های مختلف. (این میز معمولا برای افراد راست‌دست چیده می‌شود.) این یك قانون همیشگی است كه دورترین قاشق، كارد و چنگال از شما مخصوص اولین غذایی است كه قرار است شما وعده‌تان را با آن شروع كنید یا به قولی همان پیش‌غذا.

اصول غذاخوردن سر میز,راهنمای غذاخوردن سرمیز

به چیدمان قاشق ها روی میز غذاخوری دقت کنید


دستمال سفره فقط به یك منظور استفاده می‌شود، آن هم پاك كردن دهان به شكل بسیار آرام و آهسته است
هرگز با دستمال سفره دهان‌تان را خشك نكنید یا اینكه سفت و محكم پاک نكنید. برای این منظور باید از دستمال كاغذی استفاده كنید؛ نه دستمال‌های كتانی سرسفره.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/traditions-principles-table.html



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



صبحانه مهمترین وعده غذا در طول روز است، اما متاسفانه بدلیل کمبود وقت و استرس های زندگی امروز، آنطور که شایسته است مورد توجه قرار نمی گیرد. خوردن یک صبحانه خوب و لذت بخش می‌تواند به آغاز یک روز پرنشاط و مفرح کمک شایانی نماید. توصیه ما به شما این است که حتی اگر در روز های عادی فرصت کافی ندارید،حداقل در ایام تعطیل با خوردن یک صبحانه مجلل لذت آن را تجربه کنید. بهترین نکته در مورد صبحانه این است که طبق تحقیق متخصصان تغذیه، هر قدر صبحانه کامل تر میل شود اشتهای کاذب در طول روز کاهش می یابد و این امر می تواند به کاهش وزن افراد کمک کند تا جایی که یکی از ارکان هر رژیم لاغری، صبحانه کامل است. پس صبحانه را مفصل میل کنید!

واضح است که چیدمان میز صبحانه، در هر چه دلچسب تر و دل نشین تر کردن این تجربه نقش بسزایی دارد. آماده‌کردن صبحانه یا میان‌ وعده بین صبحانه و نهار (brunch) خواه رسمی و خواه غیررسمی، برای جذابیت بیشتر نیازمند رعایت اصولی است که ما آن ‌ها را برای شما بر می شماریم:

مکان صبحانه
محل سرو صبحانه می تواند همان میز ناهار خوری باشد، اما چون در هنگام صرف صبحانه معمولا فقط اعضای خانواده حضور دارند استفاده از یک میز کوچکتر فضایی صمیمی و رمانتیک تر بوجود خواهد آورد. سعی کنید میز خود را در محلی قرار دهید که نور طبیعی داشته باشد تا نور صبحگاهی انرژی مضاعفی به شما بدهد. استفاده از گل یا گیاهان در سر میز یا اطراف آن به شدت توصیه می شود.

راهنمای چیدمان میز صبحانه,تکنیک های چیدمان میز صبحانه شیک

میز خود را محلی قرار دهید که نور طبیعی داشته باشد تا نور صبحگاهی انرژی مضاعفی به شما بدهد


آیا رومیزی لازم است؟
استفاده از رومیزی اجباری نیست هرچند که رومیزی با رنگ های شاد و نقش متناسب با دکور محیط به کیفیت صبحانه می افزاید ولی اگر سطح روی میز شما زیبا و نفیس است استفاده از زیر بشقابی و رانر به جای رومیزی به شما این امکان را می دهد که زیبایی میزتان را به نمایش بگذارید.

 

فوت کوزه‌گری چیدمان میز صبحانه,چیدمان میز صبحانه

اگر روی میز شما زیبا است با استفاده از زیر بشقابی و رانر می توانید میز خود را زیباتر کنید


چینش ابتدایی میز صبحانه
وسایل خوردن صبحانه ( بشقاب ها، قاشق چایخوری، کارد و چنگال) را بر اساس میزان استفاده و کاربرد آن ها بچینید. یک قانون ساده را هرگز فراموش نکنید؛ «وسایل غیرکاربردی را از سر میز بردارید».

 

راهنمای چینش میز صبحانه, اصول و نحوه چیدمان میز صبحانه

وسایل خوردن صبحانه را بر اساس میزان استفاده و کاربرد آن ها بچینید


چیدن میز صبحانه را از چپ به راست شروع کنید!
بشقاب مخصوص نان و کره را به همراه یک کارد صبحانه (برای مالیدن کره) روی میز بچینید؛ سرو نان تست شده کَره‌ای یا مافین در این چیدمان عالی است.

 

تکنیک های چیدمان میز صبحانه مجلل,مهارت های چیدمان میز صبحانه

بشقاب مخصوص نان و کره را به همراه یک کارد صبحانه روی میز بچینید


دستمال سفره
دستمال سفره که بسیار مهم است باید پارچه‌ای باشد و در سمت چنگال قرار می‌گیرد، برای زیباتر شدن جلوه میز می‌توان از دستمال سفره متناسب با رنگ ظروف چینی استفاده کرد و آن را به شیوه‌ای هنرمندانه تا زد. می‌توانید دستمال‌های سفره را داخل حلقه مخصوص آن قرار دهید.

 

تکنیک های چیدمان میز صبحانه شیک, اصول چیدمان میز صبحانه

دستمال سفره که بسیار مهم است باید پارچه‌ای باشد و در سمت چنگال قرار می‌گیرد


اندازه بشقاب میز صبحانه
اندازه بشقاب ناهار برای سرو صبحانه نیز مناسب است، اما می‌توان از بشقاب کوچکتر نیز استفاده کرد. به طور کلی استفاده از ظروف و بشقاب های بزرگتر در صورتی که فضای میز شما اجازه میدهد به زیبایی چیدمان شما کمک خواهد کرد. چنانچه قصد سرو میوه جات خشک و غلات با شیر، کورن فلکس، حلیم یا خوراک های ویژه صبحانه را دارید، کاسه مخصوص سرو آن را در وسط بشقاب قرار دهید و قاشق غذاخوری را به لیست ملزومات اضافه کنید.

به خاطر داشته باشید که هرگز تمام فضای بشقاب ها را با مواد غذایی پر نکنید و اجازه دهید سپیدی و براقیت خیره کننده بدنه ظروف درخشش خیره کننده ای به میز شما بدهد.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/layout1-breakfast1-table1.html



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()