نوشته شده توسط : نازی

اگر کیفیت صدا برایتان مهم است و در هنگام پخش فیلم و موسیقی به جزئیات صدا نیز اهمیت می‌دهید، اسپیکر بزرگ خانگی یک سیستم صوتی خانگی مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا با شنیدن صدای خوب و با کیفیت، لذت بیشتری از موسیقی و مشاهده فیلم ببرید. اگر شما هم قصد خرید بهترین سیستم صوتی خانگی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید تا بتوانید یک دستگاه با کیفیت، مقرون‌به‌صرفه و متناسب با نیاز خودتان خریداری نمایید.

بهترین سیستم پخش خانگی

راهنمای خرید سیستم صوتی خانگی
سیستم‌های صوتی خانگی ویژگی‌های مختلفی دارند که جهت خرید آن باید با کاربرد آن‌ها آشنا باشید تا با توجه به نیازتان، بهترین سیستم صوتی خانگی را انتخاب و خریداری نمایید.

میزان بودجه
پیشنهاد می‌کنیم بودجه‌ای که قصد دارید برای خرید دستگاه کنار بگذارید را مشخص نمایید، زیرا این کار به شما کمک می‌کند تا با حذف برخی گزینه‌ها، علاوه بر صرفه جویی در زمان خود، بررسی و خرید بهتری داشته باشید.

متراژ و نوع خانه
می‌خواهید برای چه نوع خانه‌ای سیستم صوتی خریداری کنید؟ برای مثال برای یک آپارتمان کوچک و متوسط بهتر است سیستم صوتی با قدرت نسبتا معمولی را خریداری کنید. اما می‌توانید برای یک خانه بزرگ، یک سیستم پرقدرت خریداری نمایید. همچنین، اگر قصد خرید سیستم صوتی مناسب برای خانه‌های آپارتمانی کوچک را دارید، می‌توانید از دستگاه‌های سینمای خانگی نیز استفاده کنید.

شناخت اجزای سیستم صوتی خانگی
اسپیکر (Speaker)

اسپیکرهای سیستم صوتی خانگی، یکی از مهم‌ترین اجزای دستگاه بوده و نکته‌ای که باید به آن دقت نمایید، این است که صرفاً زیبایی و نحوه طراحی آن را در نظر نگیرید. درست است که زیبایی دستگاه می‌تواند ظاهر خانه شما را دو چندان کند، اما بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که علاوه بر زیبایی و منحصربه‌فرد بودن، کارایی و کیفیت مناسبی نیز داشته باشد.

ساب ووفر (Subwoofer) و تیوتر (Tweeter)

همان‌طور که می‌دانید، برای تولید صدایی با کیفیت‌، از ساب ووفر برای تولید صدای بم و از تیوتر برای تولید صدای زیر استفاده می‌شود. بنابراین در هنگام خرید به تعداد ساب ووفر و تیوتر دستگاه نیز توجه کنید.

راهنمای خرید سیستم صوتی خانگی

آمپلی فایر یا تقویت‌کننده (Amplifier)

تقویت‌کننده‌ها به دو نوع استریو و سینمای خانگی تقسیم می‌شوند:

آمپلی‌فایر استریو برای پخش صدای دو کاناله (قابلیت اتصال دو اسپیکر به آمپلی‌فایر)
آمپلی‌فایر سینمای خانگی برای پخش صدای ۶ و ۱۶ کاناله
کابل دستگاه
یکی از ویژگی‌های دیگر بهترین سیستم صوتی خانگی، کیفیت کابل آن است. هر چه کابل دستگاه از مواد اولیه بهتری ساخته شده باشد و همچنین جنس روکش آن نیز مناسب باشد، کیفیت صدای تولید شده بسیار بهتر می‌شود



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

باربی اولین بار در سال 1959 توسط روث هندلر ساخته شد. وی قصد داشت که دختران, آینده ی مورد علاقه ی خودشان را در حین بازی با عروسک دخترانه باربی تجسم کنند.آن هم در سال 1959!!!!! هدف اصلی برند باربی همیشه الهام بخشیدن به دختران و نشان دادن توانمندی ها و استعداد های نامحدود آنها بوده. بر خلاف تصور خیلی ها, خرید باربی فقط خرید یک عروسک با ظاهر و لباس های زیبا نیست بلکه یک منبع الهام بخش برای تمامی دختران است.در طی سالیان اخیر کمپانی باربی بیشتر سعی کرده تا تمرکزش را از ویژگی های ظاهری به باور هایی که کمپانی باربی از آن حمایت میکند تغییر دهد. و این بسیار تحسین برانگیز می باشد. در ادامه به بیان برخی از این رویکرد های کمپانی باربی در سال های اخیر میپردازیم.

1. معرفی عروسک باربی با ویژگی های فیزیکی و ظاهری متنوع

در سال 2016 کمپانی باربی عروسک های باربی جدیدش را با ویژگی های فیزیکی جدیدی مانند لاغر, درشت, ریز جثه و با رنگ 

باربی مفصلی خارجی پوست, پوشش و مدل موهای متنوع به بازار عرضه کرد تا بتواند دید وسیع تری از زیبایی را بازتاب کند. کمپانی باربی به دختران نشان داد که میتوانند با هر جثه, پوشش و رنگ  پوستی زیبا باشند و برای خودشان ارزش قائل باشند.

کمپانی باربی در این خط از تولیدات خود حتی به کوچکترین جزئیات اجزای صورت عروسک دخترانه دقت کرده زیرا قصد داشت تا دختران کوچک با خرید عروسک باربی جدید و بازی با آنها، راحت تر بتوانند خودشان را در قالب باربی تجسم کنند و بدانند که تفاوت های ظاهری چیزی از زیبایی انسان نمیکاهد بلکه زیبایی در دل همین تفاوت هاست. احترام کمپانی باربی به همه ی زنان دنیا بدون در نظر گرفتن ویژگی های ظاهری و نژادی واقعا تحسین برانگیز است.

. حمایت و تشویق دختران به انتخاب شغل دلخواهشان

در سال 2015 تبلیغی از سوی کمپانی باربی منتشر شد که در آن دختربچه ای در حال بازی با 4 عروسک دخترانه باربی مختلف با شغل های دامپزشک, معلم, مربی ورزش و بازرگان در حال بازی بود و خودش رادر قالب این مشاغل تجسم میگرد. این تبلیغ جذاب به خوبی هدف کمپانی باربی ازتولید عروسک باربی با مشاغل متنوع را نشان داد. این کمپانی در لاین مشاغل خود بیش از 200 عروسک باربی با حرفه های گوناگون مانند: کشاورز, آرایشگر, پزشک, رئیس جمهور, موزیسین, گارسن ، باستان شناس و غیره را به بازار عرضه کرد و در پشت جعبه شان در مورد آن شغل و مهارت هایی که برای انجام آن نیاز است توضیح داد. و این پیام را به دختر بچه ها در سراسر جهان رساند که همه ی مشاغل قابل احترام هستند و دختربچه ها را تشویق کرد تا علاقه خود را بشناشند و برای رسیدن به هدفشان هیچگاه از تلاش دست بر ندارند.

شرکت ماتل که سازنده عروسک های باربی است طی سال های گذشته به این خاطر که عروسک های باربی الگویی غیر واقع گرایانه برای زنانگی محسوب میشوند، مورد انتقاد قرار گرفته است. به همین خاطر این شرکت طی سال های اخیر، عر.سک هایی با رنگ پوست های متفاوت و مشاغلی چون آتش نشان، دکتر، فضانورد و ... هم عرضه کرده است. از اسباب بازی های جدید پیکوتویز دیدن فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()