نوشته شده توسط : نازی

وب سایت مطب دندانپزشکی شما اولین برداشتی است که مشتریان از مطب شما دارند، بهترین قالب وردپرس برای دندانپزشکی بنابراین مطمئن شوید که با وب سایت خود به اهداف خود می رسید.
برای به دست آوردن نتایج مطلوب، به جای یک سایت ثابت، به یک وب سایت پویا نیاز دارید. خدمات طراحی وب دندانپزشکی ما نه تنها به شما یک وب سایت زیبا و منحصر به فرد می دهد، بلکه سایت شما را به روز نگه می دارد تا با گوگل سازگار باشد. به روز رسانی منظم وب سایت برای رشد کلینیک دندانپزشکی شما در رتبه بندی گوگل ضروری است.
با ما تماس بگیرید
نمونه ای از وب سایت دندانپزشکی طراحی شده توسط یک کلینیک MBA در دسته های اصلی
نمونه ای از سایت کلینیک دندانپزشکی
مکان کلینیک دندانپزشکی آرمانی
نمونه ای از سایت دندانپزشکی شخصی
وب سایت دندانپزشکی Dr. فرحناز دادگر
نمونه ای از وب سایت کلینیک دندانپزشکی 24 ساعته
سایت کلینیک دندانپزشکی مینوسا 24 ساعته
نمونه سایت کلینیک تخصصی دندانپزشکی
وب سایت کلینیک تخصصی دندانپزشکی بیمارستان عرفان نیایش
نمونه ای از صفحه برند دندانپزشکی
سایت دندانپزشکی کلینیک تاج
وب سایت کلینیک دندانپزشکی
وب سایت کلینیک دندانپزشکی صبا
وقتی به کلینیک MBA ملحق می شوید
هنگامی که با کلینیک MBA کار می کنید، از یک رویکرد منحصر به فرد برای طراحی سفارشی و سال ها تجربه در ساخت وب سایت های دندانپزشکی موثر و کارآمد بهره مند خواهید شد. تمامی وب سایت های ما بر اساس استانداردهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) طراحی شده اند. وب سایت شما ممکن است شامل اطلاعاتی درباره شما، متخصصان و پرسنل دندانپزشکی، تخصص شما، فناوری دندانپزشکی و تجهیزات بالینی، اطلاعات تماس شما، فرم های بیمار، نقشه راهنمای بالینی و غیره باشد.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

اگر کیفیت صدا برایتان مهم است و در هنگام پخش فیلم و موسیقی به جزئیات صدا نیز اهمیت می‌دهید، اسپیکر بزرگ خانگی یک سیستم صوتی خانگی مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا با شنیدن صدای خوب و با کیفیت، لذت بیشتری از موسیقی و مشاهده فیلم ببرید. اگر شما هم قصد خرید بهترین سیستم صوتی خانگی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید تا بتوانید یک دستگاه با کیفیت، مقرون‌به‌صرفه و متناسب با نیاز خودتان خریداری نمایید.

بهترین سیستم پخش خانگی

راهنمای خرید سیستم صوتی خانگی
سیستم‌های صوتی خانگی ویژگی‌های مختلفی دارند که جهت خرید آن باید با کاربرد آن‌ها آشنا باشید تا با توجه به نیازتان، بهترین سیستم صوتی خانگی را انتخاب و خریداری نمایید.

میزان بودجه
پیشنهاد می‌کنیم بودجه‌ای که قصد دارید برای خرید دستگاه کنار بگذارید را مشخص نمایید، زیرا این کار به شما کمک می‌کند تا با حذف برخی گزینه‌ها، علاوه بر صرفه جویی در زمان خود، بررسی و خرید بهتری داشته باشید.

متراژ و نوع خانه
می‌خواهید برای چه نوع خانه‌ای سیستم صوتی خریداری کنید؟ برای مثال برای یک آپارتمان کوچک و متوسط بهتر است سیستم صوتی با قدرت نسبتا معمولی را خریداری کنید. اما می‌توانید برای یک خانه بزرگ، یک سیستم پرقدرت خریداری نمایید. همچنین، اگر قصد خرید سیستم صوتی مناسب برای خانه‌های آپارتمانی کوچک را دارید، می‌توانید از دستگاه‌های سینمای خانگی نیز استفاده کنید.

شناخت اجزای سیستم صوتی خانگی
اسپیکر (Speaker)

اسپیکرهای سیستم صوتی خانگی، یکی از مهم‌ترین اجزای دستگاه بوده و نکته‌ای که باید به آن دقت نمایید، این است که صرفاً زیبایی و نحوه طراحی آن را در نظر نگیرید. درست است که زیبایی دستگاه می‌تواند ظاهر خانه شما را دو چندان کند، اما بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که علاوه بر زیبایی و منحصربه‌فرد بودن، کارایی و کیفیت مناسبی نیز داشته باشد.

ساب ووفر (Subwoofer) و تیوتر (Tweeter)

همان‌طور که می‌دانید، برای تولید صدایی با کیفیت‌، از ساب ووفر برای تولید صدای بم و از تیوتر برای تولید صدای زیر استفاده می‌شود. بنابراین در هنگام خرید به تعداد ساب ووفر و تیوتر دستگاه نیز توجه کنید.

راهنمای خرید سیستم صوتی خانگی

آمپلی فایر یا تقویت‌کننده (Amplifier)

تقویت‌کننده‌ها به دو نوع استریو و سینمای خانگی تقسیم می‌شوند:

آمپلی‌فایر استریو برای پخش صدای دو کاناله (قابلیت اتصال دو اسپیکر به آمپلی‌فایر)
آمپلی‌فایر سینمای خانگی برای پخش صدای ۶ و ۱۶ کاناله
کابل دستگاه
یکی از ویژگی‌های دیگر بهترین سیستم صوتی خانگی، کیفیت کابل آن است. هر چه کابل دستگاه از مواد اولیه بهتری ساخته شده باشد و همچنین جنس روکش آن نیز مناسب باشد، کیفیت صدای تولید شده بسیار بهتر می‌شود



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

باربی اولین بار در سال 1959 توسط روث هندلر ساخته شد. وی قصد داشت که دختران, آینده ی مورد علاقه ی خودشان را در حین بازی با عروسک دخترانه باربی تجسم کنند.آن هم در سال 1959!!!!! هدف اصلی برند باربی همیشه الهام بخشیدن به دختران و نشان دادن توانمندی ها و استعداد های نامحدود آنها بوده. بر خلاف تصور خیلی ها, خرید باربی فقط خرید یک عروسک با ظاهر و لباس های زیبا نیست بلکه یک منبع الهام بخش برای تمامی دختران است.در طی سالیان اخیر کمپانی باربی بیشتر سعی کرده تا تمرکزش را از ویژگی های ظاهری به باور هایی که کمپانی باربی از آن حمایت میکند تغییر دهد. و این بسیار تحسین برانگیز می باشد. در ادامه به بیان برخی از این رویکرد های کمپانی باربی در سال های اخیر میپردازیم.

1. معرفی عروسک باربی با ویژگی های فیزیکی و ظاهری متنوع

در سال 2016 کمپانی باربی عروسک های باربی جدیدش را با ویژگی های فیزیکی جدیدی مانند لاغر, درشت, ریز جثه و با رنگ 

باربی مفصلی خارجی پوست, پوشش و مدل موهای متنوع به بازار عرضه کرد تا بتواند دید وسیع تری از زیبایی را بازتاب کند. کمپانی باربی به دختران نشان داد که میتوانند با هر جثه, پوشش و رنگ  پوستی زیبا باشند و برای خودشان ارزش قائل باشند.

کمپانی باربی در این خط از تولیدات خود حتی به کوچکترین جزئیات اجزای صورت عروسک دخترانه دقت کرده زیرا قصد داشت تا دختران کوچک با خرید عروسک باربی جدید و بازی با آنها، راحت تر بتوانند خودشان را در قالب باربی تجسم کنند و بدانند که تفاوت های ظاهری چیزی از زیبایی انسان نمیکاهد بلکه زیبایی در دل همین تفاوت هاست. احترام کمپانی باربی به همه ی زنان دنیا بدون در نظر گرفتن ویژگی های ظاهری و نژادی واقعا تحسین برانگیز است.

. حمایت و تشویق دختران به انتخاب شغل دلخواهشان

در سال 2015 تبلیغی از سوی کمپانی باربی منتشر شد که در آن دختربچه ای در حال بازی با 4 عروسک دخترانه باربی مختلف با شغل های دامپزشک, معلم, مربی ورزش و بازرگان در حال بازی بود و خودش رادر قالب این مشاغل تجسم میگرد. این تبلیغ جذاب به خوبی هدف کمپانی باربی ازتولید عروسک باربی با مشاغل متنوع را نشان داد. این کمپانی در لاین مشاغل خود بیش از 200 عروسک باربی با حرفه های گوناگون مانند: کشاورز, آرایشگر, پزشک, رئیس جمهور, موزیسین, گارسن ، باستان شناس و غیره را به بازار عرضه کرد و در پشت جعبه شان در مورد آن شغل و مهارت هایی که برای انجام آن نیاز است توضیح داد. و این پیام را به دختر بچه ها در سراسر جهان رساند که همه ی مشاغل قابل احترام هستند و دختربچه ها را تشویق کرد تا علاقه خود را بشناشند و برای رسیدن به هدفشان هیچگاه از تلاش دست بر ندارند.

شرکت ماتل که سازنده عروسک های باربی است طی سال های گذشته به این خاطر که عروسک های باربی الگویی غیر واقع گرایانه برای زنانگی محسوب میشوند، مورد انتقاد قرار گرفته است. به همین خاطر این شرکت طی سال های اخیر، عر.سک هایی با رنگ پوست های متفاوت و مشاغلی چون آتش نشان، دکتر، فضانورد و ... هم عرضه کرده است. از اسباب بازی های جدید پیکوتویز دیدن فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

فالوور های فیک در واقع اکانت های فیکی هستند که شما را فالو یا دنبال می کنند. اما این اکانت ها چه ویژگی هایی دارند؟

آن ها معمولا نام کاربری معنا داری ندارند. به عنوان مثال ممکن است آیدی مانند hghdkd یا استفاده رندوم از تعدادی حروف در کنار هم داشته باشند.

همچنین این اکانت ها عکس پروفایل ندارند یا اینکه عکس پروفایل شان نامفهوم یا غیر واضح است. یا عکسی از گل، طبیعت و… بر روی پروفایل شان دارند.

فالوور فیک چیست
علاوه بر این ها، اکانت های فیک فالوور و فالووینگ ندارند یا اگر دارند تعدادشان بسیار کم است و به طور کلی این اکانت ها فعال نیستند. چه در صفحه خود شان چه در صفحه شما.

داشتن فالوور فیک
فالوورهای فیک برای بسیاری از افراد ممکن است خوشایند به نظر نیاید. خیلی از افراد برای اینکه تعداد فالورهای خود را افزایش دهند سرمایه گذاری های زیادی انجام می دهند و هزینه های سنگینی را پرداخت می نمایند تا بتوانند تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند. نحوه دریافت فالوور فیک رایگان چگونه است؟ بعضی دیگر با خریدن ربات های اینستاگرامی به دنبال افزایش فالوور هستند و بعضی دیگر هم مشغول به خرید فالوور واقعی می شوند. نکته ای که باید در این جا مد نظر داشته باشید این است که بیشتر این ربات ها و سایت ها اعلام می کنند که فالوور فیک ارائه نمی دهند.

بعضی از ادمین های پیج های اینستاگرامی به دنبال خرید فالوورهای فیک هستند. هدف این افراد از خرید فالوورهای فیک این است که می توانند از این روش کاربران را ترغیب نمایند تا دنبال کننده پیج آ نها باشند یا با بالا بودن فالوور ها در پیج کاری خود بتوانند راحت تر مشتری را جذب نمایند.

داشتن فالوور فیک
چگونه فالوور فیک بسازیم ؟
استفاده از کاربران فیک همراه در کسب و کار اینترنتی با استفاده از روشهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. اگر نیاز به افزایش تعداد بالا و سریع دنبال کنندگان رای پیج اینستاگرام خود دارید می توانید از ربات فوق حرفه ای استفاده نمایید.

خرید فالوور فیک ایرانی ارزان
با توجه به رشد روزافزون استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران و اهمیت این سرویس در زمینه تجارت الکترونیک، داشتن صفحه ای مناسب با ظاهری رسمی و مناسب می تواند تعداد مشتریان را برای شما افزایش دهد.

وجود تعداد زیادی فالوور به دلیل ایجاد اعتماد و توجه مخاطب یکی از راه های افزایش کارایی صفحه و همچنین افزایش فروش است. اگر می خواهید کار اینستاگرام خود را به طور جدی شروع کنید ، می توانید با خرید فالوور فیک ارزان بدون ریزش ، توجه و اعتماد مخاطب خود را به صفحات خود افزایش دهید.

خرید فالوور فیک ارزان
با سفارش فالوور فیک خارجی اینستاگرام، می توانید ظاهرا صفحه خود را معتبر جلوه داده و از این طریق فالوورهای واقعی زیادی بدست آورید. مانند کاری که بسیاری دیگر برای افزایش مخاطبان خود تأثیرگذار انجام می دهند.

همچنین یکی از راه هایی می توانید تعامل خود را با مخاطبان افزایش دهید و اینگیجمنت صفحه خود را بالا ببرید، خرید بازدید لایو اینستاگرام است.

شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از اینفلوئنسر‌ها و برند‌های بزرگ در سراسر جهان، بخش بزرگی از فالوور‌ها و لایک های خود را خریداری نموده اند.

مثلا خانواده کارداشیان که از پر فالوور‌ترین اینفلوئنسر‌ها محسوب می شوند، دارای تعداد بسیار زیادی فالوور فیک هستند که صرفا برای افزایش اعتبار ظاهری پیج خود تهیه کرده اند که البته ظاهرا جواب داده است !!

فالوور فیک خارجی
در ایران نیز میتوان گفت بیش از ۹۰٪ سلبریتی ها اقدام به خرید فالوور فیک کرده اند که با مشاهده نسبت تعامل به فالوور آن‌ها نیز مشخص می باشد.

شما نیز می توانید با خرید فالوور فیک البته باید به تعداد متناسب با پیج خودنیز دقت نمایید، اقدام به افزایش اعتبار ظاهری پیج خود کنید و در دید سایرین، معرفی شده و مطرح تر باشید که در نهایت نیز افراد به دلیل پر مخاطب بودن پیج شما، فالوور شما خواهند شد که امری پرتکرار و طبیعی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

خرید میوه خشک آماده چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. پس میوه خشک‌ کن به‌دردتان می‌خورد. میوه‌های خشک سال‌هاست وارد بازار تنقلات شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. مخلوط‌کردن آن‌ها با آجیل یا سرو انفرادی آن‌ها در میهمانی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به‌عنوان تنقلات، به امری عادی و قسمتی از توقعات میهمانان یا مشتریان تبدیل شده است. قیمت میوه خشک کن خشک کردن میوه‌ها برای استفاده در فصولی که به میوه با کیفیت و مطلوب دسترسی نداریم یا برای زمان‌هایی که می‌خواهیم در هر جایی به میوه مورد علاقه دسترسی داشته باشیم یکی از روش‌های دسترسی به آنهاست. یا اینکه می‌توان از خشک کردن میوه‌ها برای تهیه دمنوش استفاده کرده و به جای چای یا نوشیدنی‌های دیگر از آنها استفاده کرد.

اما از آنجایی که روش سنتی برای خشک کردن میوه ممکن است تا دو هفته هم به طول بینجامد و در نهایت هم نتیجه خوبی از آن نگیریم استفاده از دستگاه میوه خشک کن بهترین راهکار است. در این پست قصد داریم تا با بررسی نکات خرید میوه خشک کن به راهنمای خرید میوه خشک کن خوب با قیمت ارزان بپردازیم.

بیشترین مشکلاتی که در هنگام خشک کردن میوه به روش سنتی وجود دارد شامل مواردی مثل بد شکل شدن میوه خشک شده، تغییر رنگ، تغییر مزه و حتی در برخی از موارد خراب شدن و کپک زدن میوه به دلیل روش غلط خشک کردن میوه است. اما زمانی که از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

راهنمای خرید میوه خشک کن خوب و ارزان
برای همه ما پیش می‌آید که گاها با میوه‌های زیاد که در یخچال آشپزخانه روبه‌رو شده و به دلیل مصرف نکردن سریع آن با خرابی میوه مواجه شویم. در بیشتر موارد میوه مورد نظر را به مربا تبدیل کرده یا اینکه آن را خشک می‌کنیم. اما چون میوه مدت طولانی مانده است خشک کردن آن به روش سنتی هم داستانی دارد، اما با وجود میوه خشک کن می‌توانید به آسانی و ظرف مدت چند ساعت کلیه میوه‌ها را خشک کنید. در ادامه به بررسی نکات خرید دستگاه میوه خشک کن می‌پردازیم.

در صورتی که سایت یا کسب و کاری در این زمینه دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه تبلیغات و پر کردن فرم درخواست معرفی، پلن‌های تاپترین را جهت درج تبلیغات در سایت مشاهده کنید.
احتمالا این سوال در ذهنتان به وجود می‌اید که می‌شود همین کار را داخل فر انجام داد؟ راستش نتیجه کار در فر به‌خوبی میوه خشک‌ کن‌‌ درنمی‌آید! فرهای کانوکشن یا فن‌دار و همچنین فرهای معمولی قادر به تولید گرمای با مختصات لازم برای خشک‌کردن مواد غذایی نیستند و نقاط غیر هم‌دما ایجاد می‌کنند.

ضمن اینکه گستره دمایی اغلب فرها برای خشک‌کردن بیشتر انواع میوه‌ها و سایر مواد غذایی زیادی داغ است. وقتی هم که دما از حد لازم بالاتر باشد، مواد غذایی به‌جای خشک‌شدن می‌پزند و درنتیجه بخش قابل‌توجهی از طعم و مواد مغذی‌شان از دست می‌رود.

در همین زمینه بخوانید: خرید بهترین توستر

میوه خشک کن این امکان را به شما خواهد داد تا در زمانی کوتاه میوه‌ها را خشک کنید. این دستگاه به صورت برقی بوده و با امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توانید در زمانی کوتاه میوه‌ها را خشک کنید. بیایید ببینیم یک دستگاه میوه خشک کن چیست و چگونه باید با آن کار کنیم؟

دستگاه میوه خشک کن چیست؟
وجود 2 تا 96 درصد آب در میوه‌ها سبب شده تا جایی مناسب برای رشد انواع قارچ و باکتری باشند. همین مورد باعث خراب شدن سریع میوه‌ها شده و اگر آنها را سریع مصرف نکنید خراب خواهند شد. خشک کردن میوه بر خلاف تبدیل آن به مربا و فرآورده‌های دیگر باعث می‌شود تا ارزش غذایی آن را تا حد بالاتری حفظ کنید.

در همین زمینه بخوانید: خرید بهترین فر توکار

با استفاده از دستگاه میوه خشک کن می‌توانید میوه‌هایی که برای خشک کردن در قطعات کوچکتر برش داده‌اید را در داخل سینی‌های موجود در آن قرار دهید. این دستگاه از انرژی برق برای خشک کردن میوه استفاده می‌کند. برنامه زمانی مختلفی که دارد امکان تعیین دمای محیط دستگاه را تا درجه‌های بالاتر از 70 درجه برایتان فراهم می‌کند. در نهایت بر اساس بازه زمانی که برای هر میوه می‌تواند متغیر باشد، میوه شما خشک شده و بدون اینکه طعم و مزه آن تغییر کرده باشد می‌توانید از آن برای تهیه دمنوش، سرو کردن در کنار آجیل و تنقلات دیگر از ان بهره ببرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

وجود یک یخچال و فریزر خوب در هر آشپزخانه‌ای ضروری است. مدل‌ها و برندهای متنوعی در بازار وجود دارند که هرکدام دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. علاوه‌بر بودجه، فضای آشپزخانه و عادات خرید، یکی دیگر از نکات مهم در خرید یخچال و فریزر برند محصول است. این روزها بیشتر مردم به خرید کالای ایرانی رو آورده‌اند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، یخچال الکترواستیل یکی از محصولاتی است که می‌توانید خریداری کنید.

برند الکترواستیل یکی از برندهای مطرح ایرانی است که سال‌ها در زمینه‌ی تولید یخچال و فریزر فعالیت کرده است. ما در این مقاله بهترین یخچال‌ الکترواستیل در بازار را به شما معرفی می‌کنیم تا هرچه راحت‌تر انتخاب کنید. پس با همراه باشید و با این برند و محصولاتش بیشتر آشنا شوید.

پیشنهاد ویژه
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES27
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES27
مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژی: A
گنجایش: ۳۵۲ لیتر
آبسردکن: دارد
نقاط قوت
کم‌مصرف
سرمایش یکنواخت
کیفیت ساخت مناسب
قیمت مناسب
طراحی زیبا
نقاط ضعف
صدای نسبتا زیاد
اولین یخچال الکترواستیل که به شما معرفی می‌کنیم، یخچال و فریزر مدل ES27 است. این محصول با رتبه‌ی مصرف انرژی A، یک یخچال کم‌مصرف به‌شمار می‌رود.

در قسمت یخچال ۴ عدد طبقه و ۲ عدد کشو برای نگهداری مواد غذایی تعبیه شده است. میوه‌ها و سبزی‌ها را بهتر است در کشوی یخچال نگهداری کنید. ۳ طبقه هم در قسمت درب یخچال وجود دارد که می‌توانید برای نگه‌داری لبنیات و تخم‌مرغ از آن‌ها استفاده کنید.

فضای داخل یخچال با لامپ LED روشن می‌شود. لامپ‌های LED نسبت به لامپ‌های معمولی مزایای زیادی دارند. برای مثال، مصرف انرژی کمتری دارند و گرمای کمتری تولید می‌کنند. به‌علاوه، دارای روشنایی بیشتری هستند.

صفحه نمایش این یخچال لمسی است و به‌راحتی می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید. با وجود فیلتر بوگیر یخچال نیازی نیست نگران بوی نامطبوع درون یخچال باشید.

۵ کشو در قسمت فریزر وجود دارد که می‌توانید مواد غذایی منجمد را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده نگه دارید. هم یخچال هم فریزر بدون برفک هستند و از سیستم نوفراست بهره می‌برند.

یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES20
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES20
مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژی: A
گنجایش: ۱۶ فوت
آبسردکن: دارد
نقاط قوت
طراحی زیبا
کیفیت ساخت مناسب
قدرت سرمایش
بدون برفک
قیمت مناسب
نقاط ضعف
صدای زیاد
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES20 یکی دیگر از محصولات کارآمد این برند ایرانی است. رتبه‌ی مصرف انرژی این یخچال و فریزر A است. بنابراین تا حدی نگرانی‌های شما درباره‌ی مصرف برق و هزینه‌ها آن را برطرف می‌کند.

چهار طبقه و دو کشو برای نگهداری مواد غذایی در قسمت یخچال قرار دارد. در قسمت درب یخچال هم ۴ طبقه‌ی دیگر را می‌بینید. از این طبقات می‌توانید نگهداری مواد غذایی کم‌حجم مانند لبنیات و تخم‌مرغ استفاده کنید.

یخچال مجهز به سیستم نوفراست است و داخل آن با لامپ LED روشن می‌شود. صفحه نمایش لمسی و سیستم سرمایش و انجماد سریع از دیگر ویژگی‌های این یخچال هستند. به‌علاوه، این یخچال دارای فیلتر بوگیر است و با وجود آن دیگر خبری از بوی نامطبوع یخچال نخواهد بود. مواد غذایی منجمد را در ۳ کشوی فریزر می‌توانید نگهداری کنید.

یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES11
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES11
مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژی: A+
گنجایش: ۱۲۰ لیتر
آبسردکن: ندارد
نقاط قوت
طراحی زیبا
کم‌مصرف
نقاط ضعف
کیفیت ساخت متوسط
محصول بعدی که می‌توانید برای آشپزخانه‌ی خود خریداری کنید، یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES11 است. رتبه‌ی مصرف انرژی این یخچال A+ است و آن را به محصولی کم‌مصرف تبدیل کرده است.

در قسمت یخچال این محصول ۴ طبقه و ۱ کشو قرار دارد که می‌توانید مواد غذایی را به‌راحتی در آن‌ها جای دهید. برای نگهداری لبنیات و تخم‌مرغ و مواد غذایی کم‌حجم هم می‌توانید از ۳ طبقه‌ای که در درب یخچال قرار دارد استفاده کنید. فریزر این محصول دارای ۲ طبقه است.

 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

هر قدر وسایل خانه منظم‌تر باشند، ساکنان خانه آرامش بیشتری احساس می‌کنند. یکی از وسایل نظم‌دهنده در همه خانه‌ها، جاکفشی است. هیچ‌کس از منظره‌ کفش‌های به‌هم ریخته جلوی در خوشش نمی‌آید. اگر برای کفش‌های مهمان هم جای کافی وجود داشته باشد، دیگر عالی است.

ما در این مطلب از «درجه» به انواع جاکفشی اشاره می‌کنیم و پیشنهادهایی برای خرید جاکفشی داریم. اگر تازگی‌ها در فکر عوض کردن و خرید جاکفشی بوده‌اید، این مطلب را تا آخر بخوانید و لینک‌هایش را بررسی کنید. قیمت‌ها مربوط به تابستان ۱۳۹۹ هستند.

۱- قبل از خرید جاکفشی چکار کنیم؟خرید جاکفشی
قبل از این که به رنگ و مدل جاکفشی فکر کنید، بودجه‌تان را مشخص کنید. جاکفشی‌های کوچکی که بدون در هستند، به‌ویژه اگر جنس پلاستیک یا فلزی داشته باشند، از همه ارزان‌ترند. با بودجه‌ای بین ۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان می‌توانید چنین جاکفشی‌ای را بخرید.

جاکفشی‌های جمع‌وجور چوبی که دردار و جادار باشند، بسته به کیفیت‌شان از متوسط تا گران خواهند بود، یعنی از حدود ۴۰۰ هزار تا بالای ۲ میلیون تومان.

گران‌ترین مدل‌های جاکفشی، جالباسی و آینه دارند و بزرگ طراحی شده‌اند. مثل بقیه‌ خریدها، هر قدر کیفیت کار از نظر جنس لولاها، کیفیت طبقه‌ها و استاندارد بودن اندازه‌ها بالاتر باشد، قیمت هم بالاتر است. به‌نظر می‌رسد این دسته از جاکفشی‌ها را از حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان پیدا کنید.

لیست قیمت جاکفشی را ببینید
۲- گام اول برای خرید جاکفشی کدام است؟خرید جاکفشی
مهم‌ترین نکته اندازه‌گیری ا‌ست. قبل از خرید هر وسیله نو، باید جایی برایش در خانه پیدا کنید. خوشبختانه جاکفشی در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. بنابراین، دست شما باز است که باتوجه به فضای خانه و تعداد کفش‌ها خرید کنید. اول جایی را که قرار است جاکفشی قرار گیرد، مشخص کنید. این مکان می‌تواند در ورودی خانه، راهرو، یا حتا اتاق خواب باشد. اندازه دیوار موردنظرتان را بگیرید و ببینید خوب است سایز جاکفشی چقدر باشد.

فراموش نکنید قرار نیست با جاکفشی همه دیوار را بپوشانید. اگر یک سوم دیوار را اشغال کند، نمای بهتری دارد. عمق جاکفشی‌ها تفاوت زیادی با هم ندارد و اغلب حدود ۳۳ سانتی‌متر است.

کسی دوست ندارد بزرگ‌ترین جاکفشی را به خانه بیاورد و فضای زیادی را پر کند. اما به‌هرحال باید برای جا دادن همه کفش‌ها فضا داشته باشد. دست به‌کار شوید و مجموع کفش‌های اهالی خانه را جمع بزنید. حدود پنج سانتی‌متر بین دو جفت کفش فاصله درنظر بگیرید.

محبوب‌ترین جاکفشی‌ها اینجاست
۳- تعداد کفش شما خیلی زیاد است؟خرید جاکفشی
چند راه دارید، اگر فضای خانه و بودجه شما محدود است، از ارگنایزرهای عمودی استفاده کنید. ارگنایزر یا نظم‌دهنده کفش را می‌توانید پشت در اتاق یا توی کمد آویزان کنید. گزینه بعدی برای زمانی ا‌ست که اتاق اضافی در خانه دارید تا آن را به کمدی بزرگ تبدیل کنید. می‌توانید با ساختن کمد بدون در، کفش‌های خوشگل‌تان را به‌نمایش بگذارید و لذتش را ببرید.

راه بعدی به نقشه خانه شما بستگی دارد. در جایی که تورفتگی وجود دارد، می‌شود جاکفشی توکار برپا کرد. شاید هم بخواهید دو جاکفشی مشابه بخرید و با کمی خلاقیت چیدمان جذابی در راهرو ایجاد کنید.

 

ارگانیزرهای کفش با قیمت مناسب را ببینید
۴- نظرتان درباره جاکفشی بدون در چیست؟انواع جاکفشی
جاکفشی روباز کار را راحت می‌کند. مقابلش می‌ایستید، دست‌تان را دراز می‌کنید و هر کفشی را بخواهید برمی‌دارید. از طرف دیگر هوا بین کفش‌ها جریان دارد و کفش مرطوب باقی نمی‌ماند. بعضی از مدل‌های جاکفشی روباز قشنگند و با بقیه اثاث شما هماهنگ می‌شوند. اما واقعیت این است که بعضی‌ها دوست ندارند کفش بخشی از لوازم تزیینی خانه باشد. اگر جاکفشی در دل خانه قرار داشته باشد، منظره‌ خیلی قشنگی ایجاد نمی‌کند. جاکفشی داشبوردی این مدل جاکفشی قیمت خیلی پایینی دارد و برای کسی که دنبال جاکفشی بدون در و ارزان‌قیمت باشد، گزینه خوبی‌ به‌نظر می‌رسد.

اینجا ببینید
پیشنهاد بعدی جاکفشی بدون در، خیلی جمع‌وجور و باکیفیت است.

این جاکفشی کمجا را ببینید
۵- جاکفشی دردار را ترجیح می‌دهید؟خرید جاکفشی
انتخاب اغلب افراد جاکفشی دردار است. ضمن این‌که چشم‌ها از دیدن انبوه کفش‌ها درامان می‌مانند، می‌تواند خیلی شیک و قشنگ طراحی شده باشد. نقطه ضعف آن جریان نداشتن هواست که در بعضی‌ از مدل‌ها با ایجاد سوراخ‌هایی حل شده. دقت کنید جنس لولای در خوب باشد و اندازه‌هایش برای قرار دادن انواع کفش مجلسی یا کتانی استاندارد تهیه شده باشد. دیگر می‌ماند سلیقه شما که از ظاهر کدام مدل خوش‌تان بیاید.

با انتخاب مدلی که جاکفشی و جالباسی باشد، خیال‌تان از مهمان‌داری راحت می‌شود. هم برای کفش‌های مهمان جا دارید و هم برای کت و مانتوی آنها.

 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

خیلی‌ها معتقد هستند که همزن از وسایل لازم و ضروری آشپزخانه به‌حساب نمی‌آید اما باید بگوییم که یکی از لوازم آشپزخانه که استفاده فراوانی دارد و اگر نباشد حسابی جایش خالی است، همزن برقی است. اگر اهل پختن کیک و انواع مختلف شیرینی و دسر هستید، همزن یک وسیله لازم برای شما است. از این وسیله می‌توان برای درست کردن خمیر نان و کیک و شیرینی، ‌هم‌زدن تخم‌مرغ، خامه و … به جای قاشق و چنگال استفاده کرد. همزن برقی چه مارکی خوبه در هنگام خرید همزن باید به ویژگی‌های مختلف آن توجه کرد. از جمله ویژگی‌های مختلف آن می‌توان به سرعت موتور، تعداد تیغه‌ها، کاسه‌ داشتن یا نداشتن و ویژگی‌های دیگر اشاره کرد. در ادامه این مقاله ابتدا این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم و سپس مشخصات بهترین‌ همزن‌های موجود در بازار را می‌گوییم.

همزن‌های موجود در بازار به دو دسته همزن ساده و همزن برقی تقسیم می‌شوند. همزن برقی نیز دو مدل دارد: همزن برقی معمولی و همزن برقی کاسه‌دار

۱‌. همزن دستی: این نوع همزن ساختار ساده‌ای دارد و از یک دسته، یک میله و یک سر همزن تشکیل شده است. سرعت در این مدل بستگی به سرعت دست شما دارد. مشخص است که سرعت به‌هم زدن مواد غذایی با این نوع همزن از نوع برقی آن کم‌تر است. برخی از انواع همزن‌های ساده عبارتند از: همزن بالونی که برای هم‌زدن مواد کیک است. همزن مسطح که برای آماده کردن سس کاربرد دارد. همزن دندانه‌دار نیز برای ترکیب مواد مایع است.

۲‌. همزن برقی: در این نوع همزن یک موتور الکتریکی وجود دارد که سر همزن را به حرکت درمی‌آورد و دیگر نیازی به حرکت دادن دست نیست. این همزن در دو نوع معمولی و کاسه‌دار در بازار موجود است.

الف‌. همزن برقی بدون کاسه یا معمولی:‌ از ساده‌ترین همزن‌های برقی است که دو بخش سر همزن و دسته دارد. نحوه کار کردن با این نوع همزن به این شکل است که ابتدا همزن را برداشته و آن را روشن می‌کنید و سر همزن را که در حال چرخش است، داخل ظرفی که حاوی مواد اولیه موردنظر شما است فرو می‌کنید و آن را به‌هم می‌زنید.

ب‌. همزن برقی کاسه‌دار: در واقع نوعی همزن حرفه‌ای است که برای رستوران‌ها و آشپزهای حرفه‌ای کاربرد دارد. این نوع همزن‌ها دارای کاسه هستند و لازم نیست که آن را در دست بگیرید،‌ فقط کافی است که مواد غذایی را داخل کاسه خود همزن بریزید و کاسه را در محل خود نصب کرده و دستگاه را روشن کنید. ظرفیت کاسه‌ها متفاوت است و واحد آن لیتر است. شما باید هنگام خرید همزنی را بخرید که ظرفیت آن متناسب با نیازتان باشد.

ویژگی‌های مختلف همزن برقی

توان: در واقع قدرت دستگاه را نشان می‌دهد و ارتباط مستقیمی با میزان مصرف انرژی دارد. هر چقدر توان دستگاه همزن بالاتر باشد، ‌مواد غذایی را با سرعت بیشتر و سریع‌تر مخلوط می‌کند و فشار کمتری هم به‌ دستگاه وارد می‌شود. اما توان بالاتر مساوی با مصرف برق بیشتر است.

سرعت موتور: در همزن برقی میزان سرعت چرخش موتورها متفاوت است. همزن‌های برقی معمولی ۳ سرعت چرخش موتور و همزن‌های کاسه‌دار ۳ تا ۶ سرعت چرخش موتور دارند.

تعداد تیغه‌ها: همزن‌ها سری‌ها یا همان تیغه‌های مختلفی دارند که کاربرد هر کدام متفاوت است. از انواع مختلف آن می‌توان به سری ورزدهنده، سری تخم‌مرغ‌زن و سری خمیرزن نام برد.

 

 

 

۱) همزن برقی KitchenAid 5KSM95PSBSZ
بهترین همزن برقی کاسه دار
همزن برقی KitchenAid 5KSM95PSBSZ

همزن برقی کاسه‌ای KitchenAid 5KSM95PSBSZ از بهترین محصولات بازار است، چنان که برند امریکایی کیچن‌اید در سراسر جهان به تولید دستگاه‌های آشپزخانه باکیفیت و گران‌قیمت شناخته‌شده است. این دستگاه دارای کاسه استیل ثابت و خمیرزن است و طراحی آن با داشتن اهرمی در قسمت بالایی میکسر کار را برای جدا کردن کاسه و جابجا کردن مواد مخلوط شده و تمیز کردن ظرف همزن، آسان می‌کند.

نقطه قوت این دستگاه جنس بدنه تمام فلزی آن است که بسیار زیباست و تمیز کردن آن راحت است. کاسه استیل همزن گنجایش 4.3 لیتری دارد و دارای موتوری قدرتمند و کم‌صدا برای مخلوط کردن مناسب مواد است. همزن کیچن‌اید 5KSM95PSBSZ دارای سه قطعه مختلف برای سر همزن در استفاده‌های مختلف است، کاسه این همزن ثابت است ولی گردش تیغه‌ها به صورتی انجام می‌شود که تمام محتویات کاسه را به طور یکنواخت پوشش می‌دهد. علاوه بر این دارای قلاب خمیرزن درپوش شیشه‌ای ظرف همزن است و سیم برق آن 114 سانتی‌متر طول دارد.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

امروزه به دلایل مختلف توالت فرنگی نمونه‌‌ی بهتری نسبت به توالت‌‌های سنتی شده که این امر مخصوصا برای کسانی که دچار مشکلاتی نظیر کمر درد و پا درد هستند و سنی از آنها گذشته است بسیار مفید است. اما متأسفانه در برخی موارد نه تنها شاهد هستیم که افراد به دیگر وسایل دستشویی مانند یراق آلات اهمیت بیشتری می‌‌دهند بلکه با خریدی نامناسب، پول خود را به شیوه‌‌ای اشتباه خرج کرده و رضایتی هم ندارند. بهترین توالت فرنگی  بقدری مهم است که اگر در خرید آن دقت کافی به خرج داده نشود، خواه از روی ناآگاهی و خواه از روی سهل انگاری، قطعا می‌‌تواند تبعات زیانباری داشته باشد. در این مقاله سعی می‌‌کنیم تا تمامی نکات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

انواع توالت فرنگی
توالت های فرنگی از نظر جنس ، نوع تخیله و شکا ظاهری به چندین دسته تقسیم بندی می شوند که در ادامه برایتان می گوییم .
انواع توالت فرنگی از نظر تخلیه به چهار دسته ای آبشاری ، گردابی ، واترجت ، توربوجت تقسیم بندی می شوند که جدید ترین و بهترین توالت فرنگی ها از سیستم تخلیه ی توربوجت استفاده می کند
توالت های فرنگی از نوع جنس به دو نوع چینی و سرامیکی داری لعاب تقسیم می شوند و بهترین جنس برای آن ها سرامیکی هست که مقاومت و استحکام بالایی دارند و از نظر بهداشتی بهتر می باشند.

توالت های فرنگی از نظر ظاهری نیز به سه دسته تقسیم بندی می شوند :

1) توالت فرنگی یک تکه : در توالت های یک تکه مخزن و کاسه ی توالت به هم وصل هستند که این مدل به دلیل آسان تر بودن نظافت و بهداشت بالا تر طرفداران زیادی دارد .
2) توالت فرنگی دو تکه : توالت دو تکه مخزن و کاسه ی توالت جدا از هم هستند و به صورت جدا گانه در کنار هم نصب می شوند که تنوع بالایی دارند اما نظافت آن ها نسبت به یک تکه سخت تر می باشد .
3)توالت فرنگی دیواری : جدیدترین و بهترین توالت فرنگی موجود بازار این نوع هستند که با ارتفاع از زمین به دیوار نصب می شوند و مخزن آن در دیوار قرار میگیرد و به دلیل جای کمی که میگیرند برای سرویس های بهداشتی کوچک بسیار عالی است.

نکات خرید توالت فرنگی
نکات خرید توالت فرنگی که حتما باید به آن توجه داشته باشید به شرح زیر می‌‌‌‌باشند:

سایز:

قطعا در اولین مورد بسته به سایز کلی سرویس بهداشتی خود، اقدام به خرید توالت فرنگی کنید. همچنین اشخاصی هم که می‌‌خواهند از آن استفاده کنند مهم هستند تا هرچقدر جثه‌‌ی بزرگ‌‌تری دارند محل نشیمنگاه نیز بزرگ‌‌تر باشد و برعکس.

پایه یا ارتفاع پن توالت فرنگی:
اندازه‌‌ی استانداردی که برای پن توالت فرنگی یا پایه‌‌ی آن در نظر گرفته شده، 40 سانتی متر است اما در صورتی که افراد خانواده‌‌ی شما قد بلند هستند و یا برای افراد مسن خریداری می‌‌کنید، ارتفاع بیشتر مناسب‌‌تر است چرا که سبب می‌‌شود به زانو و کمر، فشار کمتری وارد شود. اما در صورتی که برای کودکان و افراد قد کوتاه خریداری می‌‌کنید، ارتفاع کمتر پایه گزینه‌‌‌‌ی بهتری است.

سیفون دو حالته:
امروزه مدل‌‌های جدید و سازگارتر با محیط زیست و منابع آبی دارای سیفون‌‌های دو حالته هستند بدین معنا که می‌‌توانید برای دفع فضولات مایع از حالت Half استفاده کنید تا آب کمتری مصرف شود و نصف مخزن خالی گردد و یا اینکه می‌‌توانید از حالت Full برای فضولات جامد استفاده کنید تا هیچ اثر و بویی بر جای نماند.

فرم لگن:
فرم لگن توالت فرنگی نیز در راحتی شما بسیار تأثیرگذار است. معمولا لگن‌‌های آن به دو شکل بیضوی و دایره‌‌ای ساخته می‌‌شوند که نوع دایره‌‌ای با اینکه برای فضاهای کوچک‌‌تر مناسب‌‌تر است اما نوع بیضی فضای بیشتری را برای نشستن در اختیار می‌‌گذارد و همین امر یعنی کثیفی کمتر، بوی کمتر و احساس راحتی بیشتر هنگام دستشویی رفتن می‌‌باشد.

قدرت سیفون:
حتما مطمئن شوید که قدرت سیفون توالت فرنگی به اندازه‌‌ی کافی بالا هست که اجازه‌‌ی مسدود شدن لوله توسط فضولات یا شئ خارجی را ندهد و هم کاسه‌‌ی توالت را کاملا تمیز کند. همین امر جلوی ایجاد و انتشار بو را نیز می‌‌گیرد.

تولید صدا:
چنانچه به صدای سیستم تخلیه‌‌‌‌ی توالت فرنگی حساس هستید و یا به هر دلیلی می‌‌خواهید که صدای کمتری تولید کند می‌‌توانید انواع نویزگیر یا صداگیر را خریداری کنید که جلوی پخش شدن صدای سیفون را تا حد زیادی می‌‌گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

برای خرید لپ تاپ گرافیکی خود باید به چه نکاتی توجه کنید؟
بهترین لپ تاپ برای ساخت انیمیشنکارهای گرافیکی دامنه وسیعی دارد. از ویرایش یک عکس با نرم‌افزار فوتوشاپ گرفته تا ساخت یک انیمیشن 3 بعدی پر از جزئیات را می‌توان کار گرافیکی به حساب آورد. پس طیف لپ‌ تاپ‌هایی که برای انجام این کارها مناسب است، گستردگی زیادی دارد. بهترین لپ تپ برای انجام کارهای گرافیکی مانند ویرایش عکس، طراحی پوستر و لوگو و بروشور با نرم‌افزارهایی مانند فوتوشاپ، کورل دراو و ایلاستریتور نیازی به سیستم‌های خیلی سنگینی ندارد و با یک لپ تاپ در حد معمولی هم کارتان راه می‌افتد. اما برای انجام کارهای گرافیکی پیچیده‌تر مانند طراحی‌های 3 بعدی و ساخت انیمیشن به لپ تاپ‌های با سخت‌افزارهای قوی تر نیاز دارید.  قیمت لپ تاپ مناسب برای انیمیشن سازی زیر و بم لپ تاپ ها را به هم بریزید!کارت گرافیک و پردازنده دو سخت‌افزاری هستند که برای خرید لپ تاپ مورد نظرتان برای کارهای گرافیکی باید به آن ها توجه کنید. البته اهمیت این سخت‌افزارها به این معنا نیست که اجزای سخت‌افزاری دیگر لپ تاپ های گرافیکی مهم نیستند. مثلا رم اهمیت بالایی در انتخاب بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی شما دارد. وجود یک رم با ظرفیت بالا که برنامه‌های گرافیکی را با سرعت بیشتری پردازش کند، کار شما را به عنوان گرافیست یا انیماتور سریع‌تر پیش می‌برد. هم‌چنین نمایشگری که چشم شما را خسته نکند و رنگ‌ها را هم با دقت بالا به نمایش بگذارد، موجب می‌شود که احساس رضایت زیادی از لپ‌ تاپتان داشته باشید.

می‌توانید جدیدترین لپ تاپ های لنوو را نیز در بخش خرید لپ تاپ لنوو مشاهده نمایید.

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سال 2021 کدام است؟!
در این بخش به چند نمونه از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی سال 2021 اشاره می‌شود. البته «بهترین» از نظر هر کس متفاوت است. اما می‌توانید نسبت به لپ تاپ های مناسب برای انجام فعالیت‌های گرافیکی دید مناسبی پیدا کنید. پس برای انتخاب لپ تاپ مناسب خود آماده شوید.

1- لپ تاپ مک بوک پرو 16 اینچ 2019 (MacBook Pro 16-inch, 2019)
بهترین لپ تاپ موشن گرافیکلقب بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سال 2021 به این مدل لپ تاپ مک بوک پرو اختصاص پیدا می‌کند. این لپ تاپ که در سال 2019 ساخته شده است، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما به عنوان یک لپ تاپ گرافیکی باشد. مشخصات این لپ تاپ عبارت هستند از:

پردازنده نسل i9 / اینتل Core i7
گرافیک ADM Radeon Pro 5500 M / 5300 M
رم 16 گیگابایت / 64 گیگابایت
نمایشگر 16 اینچی Retina با تکنولوژی True Tone
حافظه ذخیره‌ سازی 512 گیگابیتی / SSD 8 ترابایتی
اگر بخواهیم به یک نقطه قوت و یک نقطه ضغف این لپ تاپ اشاره کنیم، باید خاطر نشان کنیم که صفحه نمایشگر با کیفیت و کیبورد جدید و ارتقایافته این مدل لپ تاپ مک بوک نقطه قوت این لپ تاپ است. به عنوان نقطه ضعف این لپ تاپ گرافیکی می‌توان به قیمت بالای آن اشاره کرد. هم‌چنین این لپ تاپ فقط دارای پورت Thunderbolt 3 است. مک بوک پرو 16 اینچی 2019 به عنوان یک لپ تاپ 16 اینچی بسیار سبک و هم‌چنین نازک است. از دیگر جذابیت‌های این مدل لپ تاپ می‌توان به اسپیکرهای با کیفیت و پر قدرت آن اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این لپ تاپ می توانید به سایت شرکت Apple مراجعه کنید.

2- لپ تاپ گیگابایت آئرو 17 ، سال 2021 (Gigabyte Aero 17, 2021)
بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2021رتبه دوم بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سال 2021 به یکی از مدل‌های لپ تاپ گیگابیت می‌رسد. این لپ تاپ یکی از قدرتمندترین لپ‌‌ تاپ‌های موجود برای طراحان گرافیک است. این مدل لپ تاپ گیگابایت، نمایشگر زیبایی دارد و دارای پورت‌های زیادی است. ویژگی‌های سخت‌افزاری این لپ تاپ عبارت هستند از:

پردازنده اینتل Core i7 / Core i9
گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080 Max-Q 8GB, Intel UHD 630
رم 64 گیگابایت
نمایشگر 17.3 اینچی UHD 4K OLED
حافظه ذخیره‌ سازی SSD 1 ترابایتی 2
نکته جذابی که برای این مدل لپ تاپ وجود دارد این است که Aero 17 نسبت به رقبایش قیمت کمتری دارد و افراد بیشتری می‌توانند این لپ تاپ را خریداری کنید. به عنوان نقاط قوت این لپ تاپ می‌توان به صفحه نمایش جذاب و هم‌چنین وجود تعداد زیادی پورت اشاره کرد. در مورد نقاط ضعف آن هم می‌توان داغ شدن این لپ تاپ را نام برد. هم‌چنین باتری این مدل لپ تاپ آئرو می‌توانست بهتر باشد.

شاید مطالعه این مقاله هم برایتان جالب باشد: « کارت گرافیک MX450 انویدیا لپ تاپ »

3- لپ تاپ مک بوک پرو 13 اینچ 2020 (MacBook M1 2020)
بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2021دوباره به سراغ یک مک بوک پرو می‌رویم! این لپ تاپ از مک بوک پروی قبلی جدیدتر است اما صفحه نمایش کوچک‌تری دارد و دارای ویژگی‌های سخت‌افزاری متفاوت است. از مشخصات سخت‌افزاری مک بوک پرو M1 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پردازنده 8 هسته‌ای MI اپل
پردازنده گرافیکی 8 هسته‌ای
رم 8 گیگابیت / 16 گیگابایت
نمایشگر LED 13 اینچی Retina
حافظه ذخیره ‌سازی 256 گیگابایتی / SSD2 ترابیتی
استفاده ار پردازنده M1 اپل موجب شده است که این لپ تاپ مک بوک پرو عملکرد جذابی پیدا کند. با بهره‌مندی از قدرت تراشه M1 این امکان را دارید که به سادگی ویدئوهایی با کیفیت‌های 4 K و K 8 را ویرایش کنید. اجرای برنامه‌های گرافیکی حرفه‌ای نیز در این لپ تاپ برایتان میسر است. به عنوان نقاط قوت این لپ تاپ می‌توان به عملکرد فوق‌العاده و عمر باتری بالای آن اشاره کرد. اما نقطه ضعف این مدل لپ تاپ مثل نقطه ضعف لپ تاپ مک بوک پروی قبلی است. این لپ تاپ از کم بودن تعداد پورت‌هایش رنج می‌برد!

بیشتر بخوانید: « لپ تاپ های گیمینگ ایسوس 2020 »

لپ تاپ گرافیکی4- لپ تاپ Dell XPS 15, 2020
رتبه چهارم بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سال 2021 را می‌توان به یکی از لپ تاپ‌های شرکت دل اختصاص داد. این لپ تاپ جایگزین خوبی برای لپ تاپ‌های شرکت اپل است. اگر به سیستم عامل ویندوز علاقه بیشتری دارید، می‌توانید این لپ تاپ را برای انجام کارهای گرافیکی خود انتخاب کنید. با استفاده از این لپ تاپ دل از بدنه سبک و باریک و طراحی مستحکم و زیبای آن بهره‌مند می‌شوید. ویژگی‌های سخت افزاری این لپ تاپ عبارت هستند از:

 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

خرید تجهیزات مرتبط با کامپیوتر و لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین مسائلی است که افراد باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشند. امروزه موس‌های بی‌سیم جایگزین سری‌های قدیمی شده و به شدت پرکاربرد هستند.

اگر قصد خرید موس‌ بی‌سیم مخصوص بازی و بهترین موس‌های بی‌سیم ارزان را دارید توصیه می‌کنیم که تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله از سایت چی‌بگیر برایتان خواهیم گفت که به هنگام خرید موس بی‌سیم به چه نکاتی توجه داشته باشید و ارزان‌ترین و بهترین موس‌های بی‌سیم را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین موس‌های‌ بی‌سیم

نکات مهم برای خرید بهترین و ارزان‌ترین موس بی‌سیم
به هنگام انتخاب و خرید موس بی‌سیم حتما به موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید:

طراحی و ارگونومی موس‌ بی‌سیم
موسی که انتخاب می‌کنید باید ارگونومی مطلوبی داشته باشد و به‌گونه‌ای نباشد که هنگام کار با آن دست شما خسته شود و به سلامتی شما آسیب وارد کند. بنابراین دقت داشته باشید که موس بی‌سیم طراحی استانداردی داشته باشد.
توجه به حسگر موس بی‌سیم
برای ساخت حسگر موس‌های بی‌سیم معمولا ار حسگرهای لیزری یا اپتیکال استفاده می‌کنند. هر کدام از این حسگرها دارای مزایا و معایبی هستند. توصیه می‌کنیم به هنگام خرید به این ویژگی‌ها دقت کنید.
موس‌های بی‌سیمی که حسگر اپتیکال دارند، ارزان قیمت‌تر از موس‌های دارای حسگر لیزری هستند و حتما باید به روی سطح صاف قرار بگیرند تا کار کنند، همچنین رزولوشن آن‌ها نسبت به موس‌های داری حسگر لیزری کمتر است.
توجه به DPI یا نقطه براینچ
اگر قصد خرید موس بی‌سیم مخصوص بازی را دارید، بهتر است قابلیت DPI را مورد توجه قرار داده و میزان کمتری از آن را انتخاب کنید. DPI موس‌های اپتیکال در بیشترین حالت ممکن ۳۰۰۰ است و در موس‌های لیزری این مقدار خیلی بیشتر است.
توجه به طول عمر باتری
قابلیت طول عمر باتری اهمیت ویژه‌ای داشته و باید دقت کنید که میزان شارژ باتری موس چقدر است و آیا با توجه به طول عمری که دارد ارزش خرید دارد یا نه؟
نوع و جنس رابط
شیوه اتصال موس به لپ‌تاپ یا کامپیوتر بسیار مهم است. بعضی از موس‌های بی‌سیم به وسیله بلوتوث به سیستم وصل می‌شوند و برخی از دانگل USB برخوردار هستند.
سازگاری با سیستم عامل
موس بی‌سیمی که انتخاب می‌کنید باید با سیستم عامل سیستم شما همخوانی و سازگاری داشته باشد. توصیه می‌کنیم در این زمینه از افراد متخصص کمک گرفته و متناسب‌ترین موس را با سیستم عامل سیستم خریداری کنید.
بهترین برندهای موس بی‌سیم
از جمله محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برند موس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

امروزه در عصر مدرن با توجه به افزایش آمار مشتاقان انجام اعمال زیبایی باید گفت بسیاری از افراد که این زیبایی را حق طبیعی خود دانسته و درصدد این هستند تا در زمینه های مختلف به افزایش زیبایی چهره و اندام خود بپردازند. نیاز به زیبایی و آراستگی این روزها بسیاری را دغدغه مند کرده است که در خصوص اعمالی که در سطح وسیع و نیز در همه جای دنیا در حال انجام است را بشناسند و از جزئیات روند این اعمال آگاهی هایی بدست بیاورند.
خوشبختانه در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلفی ما شاهد گسترش ارائه اگاهی ها در حوزه های مختلف هستیم. (البته درکنار تبلیغات گسترده ای که در جنب این اطلاع رسانی ها انجام می شود). جراح زیبایی زنان تهران چرا خانم ها به سراغ انواع جراحی های زیبایی واژن می روند؟

زنان و دختران جوان بسیار خواستار این هستند که علاوه بر اینکه ظاهر و چهره زیبایی داشته باشند، اندام جنسی زیبایی نیز داشته باشند. این حق تمام زنان است که به لحاظ جنسی برای همسر خود جذاب و خواستنی باشند تا بتوانند در روابط جنسی خود هم حس بهتری نسبت به رابطه و هم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. یکی از اعمال زیبایی که برای واژن خانم ها انجام می شود انواع عمل های جراحی زیبایی واژن می باشد. حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چگونه می توان یک جراح زیبایی زنان خوب انتخاب کرد؟
آیا در کلان شهری مانند تهران با وجود جراحان بسیاری که در این حوزه فعالیت می کنند یافتن یک بهترین جراح زیبایی واژن در تهران کار راحتی است؟ یک جراح زیبایی زنان خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
در این مقاله می خواهیم شما را در انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان راهنمایی و به سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد.

 

 

چه کسانی کاندید انجام جراحی زیبایی واژن می باشند؟
زنان پس از عبور از یک سن به خصوصی و نیز با آغاز سن یائسگی در ناحیه تناسلی خود دچار افتادگی و شل شدگی می شوند. این نشانه ها خود معلول علتی است که خانم ها اعتماد به نفس خود را از دست داده و تمایل دارند که با انجام اعمال مختلف، زیبایی از دست رفته باز یابند.

شروع سن یائسگی
کاهش هورمون استروژن و پروژسترون
زایمان های متعدد
این عوامل موجب می شود که حجم لبه هایی که دور واژن هستند کاهش یافته و ظاهر نامناسبی را ایجاد کند. به همین جهت بانوان بسیاری وجود دارند که در اثر همین موضوع دچار افسردگی و یا نارضایتی شده اند و یا اینکه به علت کاهش میل جنسی و توجه همسرشان دچار سرخوردگی می شوند.
بنا به پیشنهاد دکتر ندا حاجیها جراح زیبایی زنان در تهران، اگر شما هم جزء آن دسته خانم هایی هستید که می خواهید در جهت زیبایی واژن خود اقدامی انجام دهید می توانید به عمل جراحی زیبایی واژن به عنوان یک گزینه فکر کنید.

جراحی زیبایی واژن چگونه زیبایی را به ما هدیه می دهد؟
درمان شل شدگی واژن
افزایش زیبایی واژن
افزایش میزان رطوبتی و شادبی در ناحیه واژن
رفع مشکلات خشکی ناحیه تناسلی که پس از دوره یائسگی بانوان درگیر آن هستند.
رفع تیرگی پوست در ناحیه تناسلی
عمل جراحی زیبایی واژن به روش های مختلف انجام می شود
انجام عمل زیبایی واژن با استفاده از ژل هایی که به ناحیه مورد نظر تزریق می گردد.
انجام عمل زیبایی واژن توسط چربی ها که به لابیاها تزریق می شود.
انجام عمل زیبایی واژن با کمک نخ
عمل لابیاپلاستی
لیزر درمانی جهت افزایش زیبایی واژن و ناحیه تناسلی
جراحی به روش پی آر پی
جراح زیبایی زنان خوب در تهران
جراح زیبایی زنان خوب در تهران

مزایای جراحی زیبایی واژن
این روش می تواند در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت، زیبایی واژن را برای فرد به ارمغان بیاورد.
این روش برای تمام کسانی که متقاضی انجام آن هستند جز در موارد محدودی، قابل انجام است.
جراحی زیبایی واژن موجب بهبودی و افزایش زیبایی واژن شده و این وضعیت به مدت طولاتی باقی می ماند.
زنانی که دچار خارش و سوزش ناحیه واژن هستند با انجام جراحی روش از این موضوع رهایی می یابند.
ویژگی بهترین جراح زیبایی زنان
همه ما ممکن است در انتخاب بهترین جراح زنان از بین جراحانی که امروزه در سطح کشور افزایش پیدا کرده اند دچار مشکل شویم. در این میان باید فاکتورهایی بسیاری در این زمینه در نظر گرفت. از جمله این فاکتورها می توان به مواردی مانند:

آشنایی جراح با آناتومی بدن زنان
یکی از معیارهای اصلی که باید در انتخاب یک جراح زنان خوب باید به آن توجه کرد، بررسی میزان دانش و اطلاعات جراح در آشنایی با آناتومی بدن خانم ها می باشد. یک جراح زنان خوب با آشنایی که در درمان اندام های بدن زنان دارد می تواند به راحتی و با تشخیص دقیق بهترین گزینه درمانی را به بیماران پیشنهاد دهد.

تجربه و مهارت یک جراح زیبایی زنان
دریافت یک نتیجه مطلوب به میزان تجربه و مهارت جراح شما بستگی دارد. جهت اطلاع از میزان تجربه جزاح خود می توانید با بیمارانی که قبلا توسط آن جراح درمان شده اند مشورت کنید. همچنین می توانید طی جلسه مشاوره ای که با پزشک خود دارید می توانید درخواست مشاهده عکس های قبل و بعد بیماران را داشته باشید.

 

 

 

استفاده از به روز ترین و مجهزترین دستگاه های روز جهان
هر پزشکی بدون داشتن ابزارهای مورد نیاز خود حتی در صورت داشتن مهارت های لازم نمی تواند بهترین جراحی را برای بیمار خود انجام دهد. یکی از ابزارهای بسیار مهم و کاربردی در جراحی های زیبایی واژن انواع لیزرهای پیشرفته می باشد که جراح با استفاده از آن می تواند بهترین نتیجه و در عین حال کمترین عوارض را برای بیمار برجای بگذارد.

داشتن حس مسئولیت پذیری پزشک در قبال جراحی
همانند دیگر جراحی ها، عمل های زیبایی واژن نیز نتیجه صد درصدی ندارد و ممکن است طی جراحی مواردی بر نتیجه جراحی تاثیر منفی بگذارد. یک جراح زیبایی متعهد و خوب به کار خود متعهد است و در صورت به وجود آمدن هر مشکلی در اولین فرصت در صدد رفع آن اقدام خواهد کرد به این شکل می تواند اعتماد بیمار را کاملا جلب نماید.

سخن آخر
در پایان به سمع و نظر عزیزان برسانیم واژن جزء حساس ترین نواحی بدن خانم از جنبه های مختلف است. قطعا هرگونه آسیب در این نقطه باعث می شود زندگی عادی و همچنین فرایند روابط جنسی دچار مشکلاتی بشود که منجر به ظهور مشکلات روانی گردد.
بهتر است علاوه بر اینکه به خود و بدن تان اهمیت می دهید به فکر شریک جنسی تان نیز باشید و در تصمیم گیری برای عمل زیبایی واژن از نظرات همسر خود استفاده کنید مبادا بعدها پس از انجام عمل باعث دل زدگی و عدم رضایت وی گردد.

 



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

برند هاردستون «Hardstone» نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی‌ است. این مدل از ساندویچ‌سازهای این شرکت ابعاد کوچکی دارد و فضای کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کنند. اما ظرفیت آن‌ها ۲ عدد ساندویچ است که برای درست کردن یک شام خانوادگی برای چندین نفر گزینه مناسبی نیست. یکی از نکات مثبت این دستگاه داشتن نشانگر آماده بودن ساندویچ است که به شما کمک می‌کند تا به‌موقع ساندویچ خود را از دستگاه خارج کنید. دستگیره دستگاه عایق حرارتی دارد. صفحات جدا‌شونده آن نچسب هستند و شست‌و‌شوی آن‌ها به‌راحتی صورت می‌گیرد. آیا ساندویچ ساز پارس خزر خوب است؟  اما اکثر خریداران این محصول از خرابی فیوز برق آن پس از چند بار استفاده گزارش داده‌اند که باعث می‌شود برای هزینه کردن چیزی حدود ۳۰۰ هزارتومان به تردید بیفتیم! با این وجود این دستگاه یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار ایران است که لازم دیدیم آن را به شما معرفی کنیم!

۲- ساندویچ‌ساز بلک اند دکر مدل TS4080
ساندویچ‌ساز بلک اند دکر

یکی دیگر از ساندویچ‌سازهای پرفروش‌ بازار ایران، این مدل از شرکت بلک اند دکر است که برخلاف دستگاه قبلی که معرفی کردیم توانسته رضایت خریداران را هم کسب کند. این دستگاه دارای ظرفیت ۴ نان تست در هربار استفاده است که برای درست کردن یک شام خانوادگی گزینه خوبی است.۲ صفحه مخصوص هم برای گریل‌کردن مواد‌غذایی مانند همبرگر، فیله مرغ و استیک دارد. با توجه به ظرفیت بیشتر، این دستگاه توان مصرفی بالاتری معادل با ۱۴۰۰ وات دارد.

در این دستگاه هم صفحات، قابلیت جدا شدن دارند و پس از استفاده می‌توانید صفحات را از دستگاه جدا کرده و با آب بشوید. جنس صفحات این ساندویچ‌ساز نچسب است و موادغذایی به‌راحتی از آن جدا می‌شود. دستگاه به‌سرعت گرم می‌شود اما نداشتن تایمر و دکمه خاموش و روشن از معایب اصلی آن است که باعث می‌شود مجبور باشید وقت بیشتری برای چک کردن وضعیت پخت ساندویچ‌تان صرف کنید. برای این کیفیت مناسب باید هزینه‌ای حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان صرف کنید.

۳- ساندویچ‌ساز پارس خزر مدل SM-850P
ساندویچ ساز پارس خزر

شرکت پارس خزر با مدل SM-850P توانسته نظر درصد قابل توجهی از خریداران را به خود جلب کند. این دستگاه دارای ظرفیت ۲ نان تست است و صفحه مخصوص گریل هم دارد. توان مصرفی دستگاه ۸۵۰ وات است. اکثر خریداران در نظرات خود به مزایای این دستگاه اشاره کرده‌اند که عبارتند از: سیستم قطع خودکار، کیفیت خوب و نچسب بودن صفحات، صفحات جدا شدنی و راحتی شست‌وشو، سرعت مناسب پخت و سبک بودن دستگاه.

اما برخی هم از سیم کوتاه این دستگاه که ۸۵ سانتی‌متر است گلایه کرده‌اند. دستگاه قفل درب هم دارد اما این قفل از کیفیت کافی برخوردار نیست و خریداران را در باز و بسته کردن درب با مشکل مواجه کرده است. نکته قابل توجه در مورد این دستگاه این است که با وجود کیفیت مناسبی که دارد در حال حاضر قیمت کمتری نسبت به رقبای هم‌‌تراز خارجی خود دارد و با مبلغی حدود ۲۵۰ هزار تومان می‌توانید آن را تهیه کنید.

 

۴- ساندویچ‌ساز سه کاره دسینی مدل 300
ساندویچ‌ساز سه کاره دسینی مدل 300

اگر از علاقه‌مندان به وافل هستید این ساندویچ‌ساز سه‌کاره که صفحه مخصوص پخت وافل دارد را در نظر داشته باشید. برند نام‌آشنای دسینی مدل سه کاره خود را با ظرفیت چهار نان تست وارد بازار کرده است. دستگاه ساندویچ‌ساز این شرکت ایتالیایی صفحه مخصوص گریل هم دارد. توان مصرفی این دستگاه ۱۰۰۰ وات است که با توجه به ظرفیت و کاربرد آن و در مقایسه با مدل‌های مشابه بهتر به نظر می‌رسد. اما این دستگاه سیستم قطع خودکار ندارد و هنگام کار با آن باید بیشتر مواظب ساندویچ‌های‌تان باشید!
قیمت این دستگاه بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است.
۵- ساندویچ ساز متئو مدل MSM70
ساندویچ ساز متئو

شاید اسم برند متئو «Matheo» به گوشتان نخورده باشد اما تجربه خریداران نشان می‌دهد که دستگاه ساندویچ ساز این شرکت یک پیشنهاد مقرون به صرفه و مناسب به حساب می‌آید. قیمت حدود ۲۰۰ هزار تومانی این محصول باعث نشده تا با یک ساندویچ‌ساز بی‌کیفیت مواجه باشیم. با توجه به ظریف ۲ عددی این دستگاه توان مصرفی ۷۰۰ وات مقدار کاملا مناسبی است.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

فرش کناره یکی از محصولات فرش ماشینی است که در بازار موجود است .

فرش ماشینی تنوع بسیار زیادی دارد و که هر کدام به شاخه های فراوانی تقسیم می گردند .

یکی از محصولات تولید شده کارخانه فرش کاشان فرش کناره است .

در این مقاله سعی می کنیم در مورد فرش کناره به ویژه طرح فرش کناره فانتزی صحبت کنیم

تا اگر قصد خرید فرش برای راه رو و یا راه پله و یا حتی فرش برای آشپزخانه غیر استاندارد را دارید ، انتخاب مناسبی داشته باشید .

همان طور که گفته شد کناره ها نیز دارای انواع مختلفی هستند که به اختصار نام برده شد .

استفاده از کناره فرش ها در طول زمان کمتر شده است زیرا سایز منازل کوچک شده است و دکوراسیون ها صورت جدیدی پیدا کرده است .

شاید استفاده از کناره فرش ها دیگر به این صورت که در کنار فرش بیاندازند دیگر کاربردی نداشته باشد و کمتر شده باشد

زیرا کف خانه ها را کف پوش و یا پارکت می کنند و دیگر نیازی به این که تمام خانه را به صورت دیوار تا دیوار مفروش کنند .

اما کناره ها را بیشتر برای داخل راهرو ها و پاگرد و راه پله ها استفاده می کنند .

برای همین منظور و زیباتر شدن محیط منزل کناره فرش فانتزی نیز تولید کرده اند .

برای خرید انواع مختلف فرش ماشینی اینجا کلیک کنید.

کناره فرش ارزان
اگر به دنبال خرید فرش کناره ارزان قیمت هستید بهتر است

از کناره فرش هایی استفاده کنید که قیمت کمتری دارند مثل کناره های گلیم فرش و گلیم گبه

گلیم فرش ها دارای دو نوع کناره هستند که شامل گلیم رولی و کناره گلیم به صورت ابعاد کوچکتر

مانند سایز 50 * 80 و سایز 80 * 30 موجود است که می توانید به صورت تکی بر روی راه پله استفاده نمایید .

کناره گلیم رولی در عرض های مختلفی در بازار موجود هستند .

گلیم کناره رولی در عرض های 50 سانتی متر تا عرض 3 متر که دارای طول نامحدود است .

طرح گلیم فرش کناره تقریبا به اندازه اکثریت طرح گلیم فرش ها وجود دارد .

برای دیدن طرح فرش کناره کلیک کنید.

کناره فرش شگی
کناره فرش فانتزی از جمله فرش برای راه پله و راهرو است .

بسیاری از مردم خواستار آن هستند که از کناره فرش های فانتزی برای خانه خود استفاده کنند .

یکی از نمونه کناره های فرش ، کناره فرش شگی است .

کناره فرش شگی دارای سایز های 50 * 80 و ابعاد 1 * 1.5 است که می توان آن را داخل پاگردها و راه رو ها استفاده نمود .

همچنین برای روی پله از کناره شگی به صورت تکی می توان استفاده کرد .

سایز رو پله ای فرش شگی دو نوع است که برای پله های عرض کوچک و بزرگ طراحی شده است .

اما فرش شگی به صورت رولی وجود ندارد زیرا پرز های فرش شگی بسیار بلند است

و اگر آن را بخواهیم تماما برای فرش کردن راه پله ها استفاده کنیم زیبا نخواهد بود .

فرش کناره تشریفات
فرش تشریفات نمونه ای از کناره در عرض 80 سانتی متر ، 90 سانتی متر ، 1 متر ، 1.10 متر تا 2متر و 10 سانتی متر به طول مورد نظر شما وجود دارد .

فرش تشریفات را برای سالن کنفرانس ، سالن اجتماعات ، تالارهای عروسی و هتل ها استفاده می کنند .

شاید زمانی که می گوییم فرش تشریفات ، رنگ قرمز آن به ذهن شما نزدیک تر باشد

که دارای دو نوار کرم رنگ در کنار آن است ، اما فرش تشریفات را بر اساس سفارش می توانند تغییر رنگ بدهند .

بسته به عرض راهرو ها و راه پله ها می توانیم از نمونه های فرش تشریفات در عرض های مختلف و با طول نامحدود استفاده نماییم .

برای نصب فرش تشریفات نیاز به اندازه گیری دقیق و نصاب حرفه ای دارید .

کناره فرش شنل
شنل یکی از نمونه های فرش فانتزی است که جذابیت و محبوبیت زیادی دارد .

کناره فرش شنل را درون راهرو و راه پله می توان استفاده کرد .

فرش شنل دارای جنس نخ خاب ویسکوز و یا پلی استر است ، بنابراین بسیار نرم و لطیف است .

فرش شنل به صورتی رول وجود دارد تا عرض 3 متر که از آن میتوان برای راه روها استفاده نمود .

طرح فرش شنل در رنگ بندی جذابی وجود دارد که بسیار متنوع است .

قیمت فرش کناره
قیمت فرش کناره بستگی به نوع شانه و تراکم و همچنین نوع کناره است .

برای مثال قیمت فرش کناره 700 شانه کمتر از قیمت فرش 1200 شانه است .

یا قیمت کناره گلیم از قیمت کناره فرش ارزانتر است .

قیمت کناره فرش ها به صورت متری محاسبه می گردد

برای مثال اگر قیمت کناره فرشی 120 هزار تومان باشد ، 120 هزار تومن در طول فرش ضرب و محاسبه می گردد .

کناره فرش های رولی را بر حسب سفارش مشتری می توانند برش دهند و دور دوزی کنند .

کناره فرش ماشینی کاشان
فرش های ماشینی نیز دارای کناره هستند اما همه طرح ها کناره ندارند بلکه تعداد محدودی از فرش ماشینی دارای کناره است .

در کنار فرش 9 متری روی دستگاه کناره می بافند ، آن هم فقط در دستگاه های که عرض 4 متر دارند .

بنابراین برای جلوگیری از پرت شدن فرش کنار فرش 9 متری رول های عرض 1 متر بافته می شود .

انواع کناره فرش ماشینی با تعداد شانه و تراکم مختلف وجود دارد مانند :

کناره فرش 500 شانه ، کناره 700 ، کناره 1000 شانه و 1200 شانه

اما بیشترین کناره هایی که تولید می گردد 500 شانه و 700 شانه است زیرا قیمت کمتری نسبت به کاره 1000 و 1200 شانه دارد .

یکی دیگر از دلایل تولید کناره فرش 500 و 700 شانه این است که این دو نمونه فرش ضخامت بیشتری دارد .

و چون اصولا در حال حاضر از کناره فرشها در راه پله و راه رو استفاده می شود

و این دو مکان نیز از پر رفت و آمد ترین مکان های منزل است و پاخور فراوانی دارد

باید دارای ضخامت و خاب بیشتری باشد تا هم نرم تر باشد و هم این که دوام بیشتری داشته باشد .



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

چگونه با گوشی کسب درآمد کنیم؟
با پیشرفت تکنولوژی و رشد روز افزون راه های ارتباطی، کسب درآمد با گوشی بسیار رواج پیدا کرده است. مهمترین مزیت این کار، درآمدزایی بدون سرمایه است. امروزه همه‌ی افراد یک تلفن همراه هوشمند دارند؛ که می‌توانند با استفاده از آن به یک درآمد سرشار برسند. برای درآمدزایی با گوشی روش های زیادی وجود دارد. در این مطلب، ۷ مورد از کاربردی ترین روش ها را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. با افراک همراه باشید.

۱. یوتیوب
قطعا اولین و کاربردی ترین راه کسب درآمد با گوشی، یوتیوب است. با ساخت کانال یوتیوب و تولید محتوای مناسب برای آن به یک یوتیوبر موفق تبدیل خواهید شد. تنها کافی است، کانال شما موضوعی کاربردی و جذاب داشته باشد؛ تا سابسکرایبرهای فعال زیادی جذب کنید. مطابق با قوانین یوتیوب، باید در ۱۲ ماه ۴۰۰۰ ساعت بازدید ویدئو و ۱۰۰۰ سابسکرایبر داشته باشید؛ در این صورت کانال شما Monetizie می شود که می توانید با اتصال گوگل ادسنس به یوتیوب، درآمد خود را نقد کنید. درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید ویدئوی شما مطابق با نوع محتوا، متفاوت است. به طور میانگین یوتیوبرهای موفق بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار درآمد ماهیانه دارند. برای یوتیوبر شدن می توانید به مقاله آموزش یوتیوبر شدن مراجعه کنید.

کسب درآمد با گوشی
۲. بازی های موبایل
در دنیای امروزی دیگر بازی کردن با گوشی موبایل وقت تلف کردن نیست! می توانید با بازی کردن و تماشای آنلاین گیم ها، به درآمد دلاری دست پیدا کنید. روش های زیادی برای بازی کردن و درآمدزایی وجود دارد. در ادامه پول درآوردن از اینترنت با گوشی، را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

گیم بلاگر
گیم بلاگر ها فقط با تولید محتوای مناسب به درآمد بالا رسیده اند! پس تمام هنرتان را برای تولید محتوای مناسب خرج کنید. در واقع شما با نوشتن نقد و بررسی ها در مورد بازی های جدید، معرفی بازی های جدید، راهنمای خرید کنسول های بازی، راهنمای خرید بهترین بازی ها برای سنین مختلف و ترفندهای بازی های مختلف می توانید برای وب سایت خود محتوا تولید کرده و علاقه مندان زیادی را به سمت وبسایتتان جذب کنید.

فروش راهنمای بازی
یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بازی فروش راهنمای بازی ها می باشد! اگر ترفندهای بازی های معروف را بلد هستید؛ با فروش راهنمای آن به راحتی می توانید درآمد بالا کسب کنید. مطمئناً افرادی که عاشق بازی هستند و همچنین گیمر های حرفه ای برای به دست آوردن این ترفند ها حاضر به پرداخت هزینه هستند. برای فروش راهنمای بازی بهتر است فروشگاهی در وب سایت خود راه اندازی کنید و راهنمای بازی ها را به صورت فایل های pdf یا به صورت ویدئو به فروش برسانید.

فروش اکانت بازی
راحت ترین و بی دردسر ترین راه کسب درامد موبایل، فروش اکانت بازی های معروف است. بسیاری از افراد خواهان رتبه های بالاتر در بازی‌های متفاوت هستند. در سال های اخیر اکانت بازی محبوب کلش آف کلنز در ایران بسیار خرید و فروش می‌شد. اگر اکانت بازی محبوبی دارید؛ که در رنک بالایی قرار دارد، می‌توانید آن را بفروشید. شما میتوانید از افرادی که اکانت هایی با رنک مناسب دارند دعوت به همکاری کنید؛ در قبال همکاری برای فروش اکانت شما پورسانت خود را دریافت می کنید. برای کسب درامد از فروش کارت بازی ها می توانید در وبسایت خود قسمتی را برای این کار اختصاص دهید.

فروش گیف کارت استیم
استیم یک شبکه جامع و وسیع آنلاین بازی ها برای گیمرها است. شبکه جهانی استیم فروشگاه گسترده ای از بازی های PC ، Mac و Linux است. گیفت کارت استیم یکی از امکانات شرکت استیم و بهترین راه‌ برای خرید بازی‌ های استیم است. گیفت کارت استیم ساده ترین و بهترین راه برای افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم شما، برای خرید بازی های استیم و انجام بازی های آنلاین است. با استفاده از گیفت کارت های استیم میتوانید حساب خود را در استیم شارژ کنید و از میان هزاران بازی موجود، بازی های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین بازی کنید. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت گیفت کارت استیم در بین کاربران و گیمرها عدم وجود هیچگونه محدودیت مکانی در سرویس استیم شرکت Valve است.

تبلیغ بازی و کنسول های بازی
کسب درامد بازی موبایل به صورت غیر مستقیم از طریق جذب تبلیغات نیز امکان پذیر است. یک وب سایت پربازدید منبع مناسبی برای تبلیغات شرکت های مرتبط با حوزه ی آن می باشد. زمانی که به یک گیم بلاگر حرفه ای تبدیل شدید و وب سایتی با محتوای مرتبط با گیم های روز دنیا داشته باشید؛ به راحتی با تبلیغ بازی و کنسول های آن به درآمد های بالا دست پیدا خواهید کرد. بسیاری از گیمرهای حرفه ای در دنیا، فقط با بازی کردن یک بازی، آن را تبلیغ می کنند. به همین راحتی! فقط از راه تبلیغات می توانید به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنید.

کسب درامد موبایل
۳. پادکست و ویس
تمامی گوشی های هوشمند قابلیت ضبط صدا با کیفیت مناسب را دارند؛ اگر صدای نسبتاً خوبی داشته باشید؛ با آماده کردن متن های مختلف، ویس های آموزشی خبری و مذهبی و به اشتراک گذاشتن آن در فضای اینترنتی می توانید از فروش آن درآمد کسب کنید. برای این کار شاید به چند نرم‌افزار نیاز داشته باشید؛ که البته اکثر آنها رایگان هستند. این نرم افزار ها برای تقویت صدای ضبط شده و هماهنگ سازی آنها می باشد، با استفاده از این نرم افزار ها می توانید ویس های بهتر و مورد علاقه مخاطبین خود آماده کنید. کسب درامد از طریق موبایل با ضبط صدا، با استفاده از چند ترفند ساده امکان پذیر است. برای این کار اصلاً نیازی به استودیوهای حرفه ای و هزینه های زیاد نیست!

پول درآوردن از اینترنت با گوشی
۴. فیلم تبلیغاتی
یکی دیگر از راه های کسب درآمد با گوشی، تولید کلیپ های آموزشی و یا تبلیغاتی است. همه گوشی ها دارای قابلیت فیلمبرداری هستند. شما می توانید آموزش هایی در زمینه پرورش گیاهان، آشپزی، نحوه بستن شال و روسری، ست کردن لباس یا موضوعات اچتماعی، فرهنگی، مذهبی و… آماده کنید و با آپلود کردن آن در اینترنت از طریق آنها به کسب درآمد برسید. توجه داشته باشید که با یک ادیت مناسب، می توانید کیفیت ویدئو را بالا ببرید.

۵. کانال در شبکه های اجتماعی
برخی از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، سروش، روبیکا و ایتا قابلیت ساخت کانال اجتماعی را دارند. پس از راه اندازی کانال با تولید محتوای مناسب برای آن با گوشی درآمد کسب کنید. باید موضوعات جدید و جذابی را دنبال کنید و برای تولید محتوای آن؛ ایده های ناب و خلاقانه داشته باشید تا بتوانید مخاطبین بیشتری جذب کنید. برای پول درآوردن از اینترنت با گوشی می توانید در کانالتان تبلیغات بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

مشاهده مدل های مختلف و بررسی رنگ و طرح تنها کاری نیست که شما باید در هنگام خرید یک روتختی مدنظر قرار دهید!

اگر قصد خرید روتختی دارید دست نگه دارید و حتما این نوشته را تا به انتها بخوانید. این نوشته با توجه به تجربیات صدها مشتری تهیه شده است و حاوی اشتباهات رایجی است که اکثر افراد هنگام خرید روتختی مرتکب می شوند روتختی دخترانه چی بخریم؟ در صورتیکه نکات ذکر شده در این نوشته را به دقت بخوانید و رعایت نمائید به شما قول می دهم به یک کارشناس در خرید روتختی تبدیل شوید .

روتختی سه بعدی ترک1- چه زمانی اقدام به خرید روتختی نمایم ؟
اگر درحال تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود هستید و یا و درحال خرید جهیزیه هستید بهتر است بعد از انتخاب تمامی وسایل اتاق خواب و چیدمان آن به سراغ انتخاب روتختی بروید. در واقع روتختی تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب شماست و صد البته تأثیر بسیار زیادی در زیبایی اتاق خواب شما دارد .

در این مرحله می بایست تعیین کنید قصد خرید چه نوع روتختی را دارید. توصیه می کنم، برای انتخاب بهتر نوع روتختی که قصد خرید آن را دارید، مطلب "روتختی کاوری با لحاف روتختی چه تفاوتی دارد" را حتماً بخوانید.

2- در نظر گرفتن سایز تختخواب
نکته مهمی که در اکثر موارد مورد توجه قرار نمی گیرد سایز تختخواب است . بهتر است به این نکته در هنگام سفارش سرویس خواب و قبل از خرید روتختی توجه کنید. برای استفاده از راهنمای کامل انتخاب سایز تختخواب مطلب "بهترین سایز تختخواب برای هر فرد کدام است؟" را مطالعه نمائید.
توصیه می شود برای تخت دو نفره ، تخت عرض 160 و برای تخت یک نفره ، تخت عرض 90 را سفارش دهید . انتخاب تخت دو نفره عرض 140 یا 180 و انتخاب تخت یک نفره عرض 120 دست شما را در انتخاب روتختی مورد پسندتان می بندد . به عبارت ساده تر روتختی های مناسب این نوع تخت ها خیلی کم است و به احتمال زیاد نمی توانید روتختی مناسب و با سلیقه خود را پیدا کنید

خرید سرویس روتختی دونفره

3- یک لحاف بزرگ !!!
روتختی دو نفره و یک نفره دارای اندازه های استانداردی است . بسیار مشاهده می شود که افراد با مشاهده عکس های کاتالوگ روتختی ها، تقاضای لحاف روتختی بزرگ تری نسبت به استاندارد را دارند که معمولاً تا زمین برسد . توجه داشته باشید لحاف روتختی به عنوان یک روانداز استفاده می شود ، بنابراین لزومی ندارد شما لحاف بزرگی انتخاب کنید چرا که یک لحاف بزرگ تر علاوه بر اینکه هزینه بیشتری را به شما تحمیل می کند چندان قابل استفاده نیز نخواهد بود .
بهترین راه حل برای افرادی که تمایل دارند قسمت پایین تخت را نیز بپوشانند استفاده از دورچین دور تخت است ، ( دورچین تخت ، پارچه ای چین دار به رنگ یکی از اجزای سرویس روتختی است که دور تخت بسته می شود و تخت را پوشیده می کند ). دورچین دور تخت خیلی شکیل تر و زیباتر از یک لحاف بسیار بزرگ است که به دلیل بلندی زیاد و ضخامت حالت شکیل خود را نیز از دست می دهد .

این مطلب را از دست ندهید: چطور روتختی عروس انتخاب کنیم؟

4- رنگ و طرح مناسب
می توانید در انتخاب رنگ روتختی از رنگ های مکمل یا رنگ متضاد استفاده کنید . این موضوع به سلیقه شخصی شما برمی گردد اما انتخاب صحیح رنگ ، اتاق خواب شما را زیباتر می کند . موضوع طرح روتختی نیز مانند رنگ آن کاملاً سلیقه ای است .

تنها نکته مهم آن است که هدف از انتخاب یک روتختی مناسب احساس آرامشی است که شما می بایست در هنگام خواب داشته باشید . بنابراین اگر اتاق خواب شلوغی دارید سعی کنید با استفاده از طرح های ساده تر از شلوغی آن بکاهید .در مطلب "6 نکته آسان در انتخاب رنگ روتختی"، به شما نکاتی را آموزش داده ایم که با استفاده از آن می توانید بهترین رنگ را انتخاب کنید.

خرید روتختی ترک دو نفره

5- چه جنس پارچه ای بهتر است ؟
استفاده از روتختی فانتزی و تزیینی عموماً در بین عروس خانم ها به چشم می خورد . توجه داشته باشید روتختی که از تور و پارچه ساتن تهیه می شود ، برای استفاده عمومی به هیچ وجه مناسب نیست و علاوه بر آن شما می بایست یک روتختی راحت نیز برای تخت خود انتخاب نمائید .

اگر به دنبال استفاده روزمره از روتختی خود هستید روتختی های نخی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود .
پارچه های نخی علاوه بر اینکه به سادگی قابل شستشو هستند ، ایجاد حساسیت نیز نمی نمایند . همچنین ایجاد الکتریسته ساکن نمی کنند و موجب ایجاد حس گر گرفتگی و عرق کردن در هنگام خواب نمی شود .

6- بحث کلیدی کیفیت
ضرب المثل قدیمی هر چقدر پول بدی آش می خوری تعبیر درستی از میزان وابستگی کیفیت یک محصول با قیمت آن است . امروزه به دلیل استقبال و فراگیر شدن تب استفاده از روتختی شاهد فووش روتختی های بی کیفیت و ارزان زیادی هستیم . متأسفانه به دلیل استفاده افراد سودجو از عکس های مشترک مشتری دچار سردرگمی می شود و چون معمولاً اطلاعات کاملی درخصوص خرید روتختی ندارد تصور می کند جنس مشابه و با کیفیت مشابه با قیمت ارزان تری عرضه می شود .



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

وقتی به قیمت یخچال فریزر های بازار نگاه می‌کنیم، کاملا مطمئن می‌شویم که جایی برای تصمیم اشتباه وجود ندارد. اما بالاخره ساید بای ساید بخریم یا دوقلو؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زنبیل، بدون شک چه دلمان بخواهد و چه نخواهد، چه پولش را داشته باشیم یا نداشته باشیم، یخچال ساید بای ساید پرطرفدارترین نمونه موجود در بازار است. اما سال‌هاست در حالی که طرفداران این مدل پز زیبایی و تکنولوژی‌های پیشرفته آن را به دیگران می‌دهند، طرفداران یخچال دوقلو هم جابه‌جایی راحت و امکان استفاده جدا از یخچال و فریزر را به رخ رقیب می‌کشند.

به همین دلیل امروز می‌خواهیم این دو مدل یخچال را با هم مقایسه کنیم تا یک بار برای همیشه بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

ویژگی‌های مهم یخچال فریزر ساید بای ساید  یخچال ساید چه مارکی خوبه برخلاف تصور این مدل فقط به صورت دو در عرضه نمی‌شود و می‌توانید نمونه‌های سه و چهار در را هم در بازار پیدا کنید. مدل فرنچ دور یا همان درِ فرانسوی هم به عنوان زیرمجموعه یخچال ساید شناخته می‌شود.

اما چه مواردی باعث می‌شود خریداران به سمت ساید بای ساید بروند و خریدشان را هم توجیه کنند:

· طراحی زیبا و چشم‌نواز: بدون‌شک باید قبول کنیم که فارغ از قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید ، طراحی این مدل خیلی بهتر از نمونه‌های دوقلو است. علاوه بر این، مدل‌های جدید آن که با طراحی‌های مدرن و تکنولوژی‌های روز وارد بازار می‌شوند، واقعا دیدنی و جذابند.

· استفاده خوب از فضا: با اینکه برخی معتقدند فضای داخل یخچال فریزر ساید بای ساید خیلی خفه است، ولی این مورد روزبه‌روز بهتر شده است و حالا نه‌تنها فضای خوبی وجود دارد، بلکه طبقه‌بندی داخلی آن هم قابل قبول است.

· دسترس‌پذیری آسان: تقسیم‌بندی فضا و مدل طراحی ساید طوری است که خیلی راحت می‌توانید به هر چیزی که نیاز دارید برسید. مدل‌هایی هم که از بار استفاده می‌کنند خیلی بهترند.

· تنوع بسیار خوب: از نظر طراحی، رنگ‌بندی، تکنولوژی و...، مدل‌های ساید بای ساید واقعا تنوع خوبی دارند و طبیعتا حق انتخاب زیادی خواهید داشت. همین مسئله کمک می‌کند حتی سخت‌پسندان هم قانع شوند.

اما این تمام ماجرا نیست و بدون شک یخچال فریزرهای ساید بای ساید هم مانند هر محصول دیگری مشکلات خودش را دارد. اما مهمترین مواردی که باعث ایجاد دغدغه می‌شود، گزینه‌های زیر است:

· حمل‌ونقل و جابه‌جایی سخت: پرواضح است که یکی از مشکلات مربوط به این مدل، طراحی یکپارچه و طبیعتا وزن زیاد آن است. این مشکل باعث می‌شود حمل‌ونقل و جابه‌جایی آن خیلی سخت باشد و به‌ویژه آنهایی که مستاجر هستند حسابی پشیمان شوند.

· قیمت بالا: اگر قصد خرید یخچال ساید بای ساید را دارید، حتما می‌دانید که قیمت آن نسبت به مدل‌های دوقلو بیشتر است و باید حسابی حواستان به جیب مبارک باشد!

· مشکلات تعمیرات و هزینه‌های بالاتر: یکی دیگر از مشکلات مهم این است که ساید بای سایدها با یک موتور و کمپرسور واحد کار می‌کنند و اگر هر کدام خراب شود، کل یخچال و فریزر شما از کار خواهد افتاد.

ویژگی‌های مهم یخچال فریزر دوقلو

 

این مدل شامل یک یخچال و یک فریزر در قالب دوقلوهای هم‌سان و کنار هم است که البته امکان جداسازی هم دارند.

حالا ببینیم چه مواردی باعث می‌شود خریداران به سمت یخچال دوقلو بروند و از تصمیم خود دفاع کنند:

· جدا بودن یخچال و فریزر: اولین و مهمترین مزیت این مدل، جدا بودن سیستم یخچال و فریزر است که باعث می‌شود آنهایی که همچون مستاجرها دغدغه جابه‌جایی و حمل‌ونقل راحت دارند، با همین یک گزینه نسبت به خرید این مدل ترغیب شوند.

· فضای زیاد فریزر: در این مدل، قسمت مربوط به فریزر حسابی جادار طراحی شده است که می‌تواند خانواده‌های پرجمعیت را خوشحال کند. البته اگر خانواده‌ای هستید که فارغ از تعداد نفرات، مواد فریز شده زیاد دارید، باز هم این مزیت برایتان خوب است.

· موتور و کمپرسور جدا: در قسمت قبلی هم اشاره کردیم این مدل، موتور و کمپرسور جداگانه دارد که اگر هر کدام دچار مشکل شود، یخچال یا فریزر به کار خود ادامه خواهد داد. ضمن اینکه تعمیرپذیری آن راحت‌تر و هزینه‌هایش هم کمتر خواهد بود.

· قیمت مناسب: اگر محدودیت بودجه دارید، طبیعتا قیمت یخچال دوقلو از ساید بای ساید ارزان‌تر است.

یخچال دو قلو چه مشکلاتی دارد؟

· مصرف برق بیشتر: حواستان باشد استفاده از موتور و کمپرسور جدا، همیشه مزیت ندارد و باید به فکر قبض برق نجومی‌تان هم باشید.

· طراحی ساده: تقریبا بیشتر مدل‌های دوقلو طراحی ساده و مشابهی دارند که شاید خیلی به مذاق بعضی‌ها خوش نیاید.

· تکنولوژی‌های کمتر: بدون‌شک ساید بای سایدها نسبت به مدل‌های دوقلو از تکنولوژی‌های جدیدتر و بهتری بهره می‌برند.

بالاخره چه کار کنیم و از کجا بخریم؟

وقتی بخواهیم خیلی ساده به شما راهکار بدهیم، می‌توانیم بگوییم اگر هزینه برایتان مهم نیست، خیلی جابه‌جا نمی‌شوید، تکنولوژی‌های مدرن و طراحی شیک را دوست دارید، بهترین گزینه ساید بای ساید است. ولی اگر زیاد جابه‌جایی دارید، به فکر جیبتان هستید و فضای بیشتری در بخش فریزر نیاز دارید، سراغ یخچال دوقلو بروید.

 



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

غذاساز چیست و کاربرد آن؟
غذاساز چی بخرم - کاربرد غذاساز
غذاساز چیست و کاربرد آن
غذاساز دستگاهی است که در دو مدل دستی و برقی اقدام به خرد کرد، مخلوط کردن، پودر کردن و… می کنند. در حقیقت غذاساز ها در دو مدل دستی و برقی در بازار عرضه میشوند که مدل دستی آن از امکانات و قابلیت های کمی برخوردار است و ما در این پست بیشتر بر روی غذاساز های برقی تمرکز می کنیم.

اما کاربرد غذاساز
شما به عنوان یک آشپز میتوانید از غذاساز ها در مواردی چون خورد کردن سبری، خورد کردن سیب زمینی، خورد کردن گوجه، هم زدن مایه کیک، هم زدن مایه کوکو، رنده هویچ، حلقه کردن خیار و… استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ما در پست راهنمای خرید آبمیوه گیری به معرفی بهترین و با کیفیت ترین آبمیوه گیری های سال پرداخته ایم و اگر قصد خرید آبمیوه گیری را دارید پیشنهاد میکنم این پست را از دست ندهید.

نوشته های مشابه
تصویر از نظرات در مورد یخچال جی پلاس + 15 مدل برتر، قیمت روز، نظرات و عکس
نظرات در مورد یخچال جی پلاس + 15 مدل برتر، قیمت روز، نظرات و عکس
1 روز پیش
بهترین مارک غذاساز چیه؟
چرا باید از برند های معتبر وسایل برقی تهیه کرد؟ در حقیقت برند های معتبر و معروف چون با هم در رقابت هستند، همیشه سعی می کنند بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به خریداران خود تحویل بدهند از این رو وقتی شما برند های معتبر را بشناسید میتوانید بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید. در این قسمت از پست “غذاساز چی بخرم” بهترین و معروف ترین برند های تولید کننده غذاساز را به شما معرفی میکنیم.

فلر(مراجعه شود به پست کیفیت غذاساز فلر)، بوش، فیلیپس(مراجعه شود به پست بررسی آخرین مدل غذاساز فیلیپس)، پاناسونیک، جی پاس، کنوود، براون، تفال، بلک اند دکر، تامسون، هاردستون، مولینکس، میگل و… از جمله بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید سازنده غذاساز ها هستند.

بهترین و مناسب ترین غذاساز ها را اینجا ببینید

پرفروش ترین غذاساز کدام است؟
این پست ” غذاساز جی بخرم ” غذاساز سی کات کد 100000115 از جمله پرفروش ترین غذاساز های موجود است، در حقیقت این محصول از لحاظ قیمت و کیفیت در سطح بسیار عالی قرار دارد.

جنس تیغه از فولاد ضد زنگ، دارای خرد کن، مخلوط کن، چرخ گوشت، مقاوم، کیفیت ساخت بالا و… از جمله ویژگی های این محصول است. جهت مشاهده جزییات بیشتر و خرید این محصول بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

مشاهده عکس های بیشتر و قیمت روز این محصول
نکته های که قبل از خرید غذاساز باید بدانید
قدرت موتور غذا ساز: هر چقدر قدرت موتور غذاساز بالاتر باشد شما راحتر و سریع تر می توانید مواد را مخلوط و یا خرد کنید، پس خرید غذا ساز با قدرت بالا می تواند اولین و مهم ترین فاکتور در هنگام خرید باشد.
غذا ساز چند کاره: قبل از خرید غذاساز باید نیاز خود را بدانید و بعد غذا ساز مناسب را انتخای کنید، غذا ساز ها دارای اماکانات متنوعی هستند و البته شاید شما به همه این امکانات نیاز نداشته باشید، پس اول نیاز خود را مشخص کنید بعد غذاسازی را تهیه نمایید که نیاز شمارا تامین کند.
قابلیت تنظیم سرعت: سومین فاکتور مهم در انتخاب غذاساز قابلیت تنظیم سرعت آن است، شما با این قابلیت می توانید سرعت و دور موتور را کم و زیاد کنید و این کار خود در مصرف برق صرفه جویی می کند و برای سلامت دستگاه هم بسیار موثر است.
تغیه های غذا ساز: جنس تیغه ها یکی از عوامل مهم در انتخاب غذاساز است، به طور کلی هر چقدر تیغه ها تیز و با کیفیت باشند شما کیفیت و کارایی بهتری را از دستگاه مشاهده خواهید کرد، پیشنهاد ما به شما خرید غذاسازی است که جنس تیغه های آن از استیل ضد زنگ و یا تیتانیوم باشد.
قابلیت شستشو: قابلیت شستشو یکی از مهم ترین قابلیت های برای دستگاه غذاساز است، شما باید غذاسازی را انتخاب کنید که بتوانید قطعات آن را از جم جدا کنید و آن ها را در ماشین ظرف شویی بشوید.
امنیت: گاهی پیش امکان دارد شما قطعات غذاساز را به درستی به متصل نکرده باشید، در صورت اگر غذا ساز شروع به کار کند قطعا می تواند برای شما و خود دستگاه خرابی و مشکل به بار بیاورد. پس شما باید غذا سازی را بخرید که قابلیت میکروسویچ را داشته باشد تا در صورت درست نبستن قطعات دستگاه روشن نشود.
طول سیم برق غذا ساز: هر چقدر طول سیم برق غذا ساز دراز تر باشد شما بهتر می توانید از این دستگاه استفاده کنید، این قضیه زمانی برای شما کاربردی است که در آشپزخانه به تعداد کافی پریز برق نداشته باشید.
دیگران هم این غذاساز ها را مورد بررسی قرار داده اند

غذاساز خوب چی بخرم + 28 مدل برتر سال
ما در این قسمت از پست (غذاساز خوب چی بخرم) بهترین و با کیفیت ترین غذاساز های موجود را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید.

بیشتر بخوانید: کیک پز چی بخرم؟ این سوالی است که خیلی از خریداران از ما می پرسند، پس اگر برای شما هم سوال است این پست را از دست ندهید.

1 خرید غذاساز سی کات کد 100000115
ساعت هوشمند چی بخرم - 1
غذاساز سی کات کد 100000115
مشخصات این محصول
ابعاد: 450*350*300 میلی‌متر
وزن: 6 کیلوگرم
جنس بدنه: پلاستیک
مشخصات فنی
توان: 1000 وات
عملکرد توربو (Turbo): ندارد
جنس تیغه: فولادی ضد زنگ
خردکن (ظرف اصلی): دارد
مخلوط کن: دارد
ظرفیت مخلوط کن: 1.5 لیتر
یخ خردکن: ندارد
آبمیوه گیری: ندارد
چرخ گوشت: دارد
آسیاب: ندارد
محفظه جمع آوری سیم برق: دارد
طول سیم: 1 متر
مشاهده قیمت روز، خرید و عکس های بیشتر

2 خرید غذاساز سی کات کد 112
ساعت هوشمند چی بخرم - 2
غذاساز سی کات کد 112
مشخصات این محصول
ابعاد: 450*350*300 میلی‌متر
وزن: 6 کیلوگرم
جنس بدنه: پلاستیک
مشخصات فنی
توان: 1000 وات
عملکرد توربو (Turbo): ندارد
جنس تیغه: استیل ضد زنگ
مخلوط کن: دارد
ظرفیت مخلوط کن: 4 لیتر
یخ خردکن: دارد
آبمیوه گیری: ندارد
چرخ گوشت: دارد
آسیاب: ندارد
طول سیم: 2 متر
سایر ویژگی ها:
-خرد کن
-چرخ گوشت
-سبزی خردکن



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

چطور پول خرج کنیم

 



گاهي وقت‌ها عدم موفقيت‌هاي مالي به علت داشتن الگوهاي مالي قديمي و نادرست اتفاق مي‌افتد.


شما با تغيير اين الگوها، مي‌توانيد رفتارهاي مالي‌تان را بهبود بخشيد و به موفقيت‌هاي بيشتري دست پيدا كنيد.

 

يك راه خوب براي خارج‌شدن از چهارچوب الگوهاي قديمي اين است كه برنامه مالي مشخصي داشته باشيد و مصارف و مخارج‌تان را بودجه‌بندي كرده و درصد مشخصي از درآمدتان را به كارها و فعاليت‌هاي موردنظرتان تخصيص دهيد و سعي كنيد از اين الگو پيروي كنيد.
اين كار كمك مي‌كند تا بهتر بتوانيد هزينه‌هايتان را مديريت كنيد. براي شروع مي‌توانيد از الگوي پيشنهادي زير استفاده كنيد.

 



55 درصد براي نيازهاي اصلي و روزمره:

 

معمولا بيشترين بخش درآمد، صرف مواردي مانند خوراك، پوشاك، مسكن، بيمه، لوازم خانگي و چيزهايي از اين دست - كه جزء ضروريات زندگي هستند - مي‌شود. اين موارد هزينه‌هاي بالايي دارند اما آن‌قدر ضروري هستند كه نمي‌توان از آنها چشم‌پوشي كرد.

 



10 درصد براي يادگيري و آموزش:

 

براي تقويت قواي ذهني و افزايش توانايي‌هايتان و براي اينكه بيشتر بياموزيد و رشد كنيد، مبلغي درنظر بگيريد. با اين كار موقعيت‌ها و فرصت‌هاي جديدي پيش رويتان قرار خواهد گرفت و به موفقيت‌ها و پيشرفت‌هاي بيشتري دست پيدا خواهيد كرد.

 

 


10 درصد براي تفريح و لذت:

 

هر ماه بخشي از درآمدتان را براي تفريحات و علاقه‌هاي شخصي‌تان درنظر بگيريد. سعي كنيد اين احساس را از خودتان دور كنيد كه پولتان به هدر مي‌رود. خرج‌كردن پول در مواردي كه موردعلاقه شماست، باعث شادي و آرامش شده و احساس لذت و رضايت از زندگي را در شما بالا مي‌برد.

 

 

چطور پول خرج کنیم

 


10 درصد براي پس‌انداز:

 

هر ماه مبلغي براي اهداف و برنامه‌هاي بلندمدت، مانند خريد مسكن، پس‌انداز كنيد. از اين مبلغ مي‌توانيد براي بازپرداخت يك وام يا شركت در سرمايه‌گذاري‌هاي بلندمدت و مطمئن استفاده كنيد.

 

 


10 درصد براي پس‌انداز بازنشستگي:

 

بهتر است پولي را كه در اين حساب نگه مي‌داريد، خرج نكنيد مگر اينكه بتوانيد پول بيشتري توليد كرده، سرمايه‌گذاري كنيد و در درازمدت بتوانيد از محل ا ين پول درآمد بيشتري به دست آوريد.

 

 

5 درصد براي هدايا و امور خيريه:

 

اين حساب مي‌تواند يكي از قسمت‌هاي مهم بودجه شما باشد تا به وسيله آن احساس سخاوتمندي، بخشش و كمك به ديگران خود را ارضا كنيد. با اين پول مي‌توانيد به افراد خانواده و دوستان‌تان هديه بدهيد، در امور خيريه و هر فعاليتي كه به تحقق اهداف عمومي و مردمي كمك كند، شركت كنيد. اين كار باعث مي‌شود از خرج‌كردن پول احساس بدي نداشته و نسبت به ثروتمندشدن و قدرت ناشي از آن حس خوبي داشته باشيد.

 

اين الگو فقط يك نمونه پيشنهادي است و هر فردي مي‌تواند با هر ميزان درآمد، برنامه مالي متناسب با موقعيت و وضعيت خودش تنظيم كند و مقدار پولي كه در اختيار دارد، به درصدهاي كوچك‌تري تقسيم كرده و بودجه‌بندي كند.

 


يكي از مزاياي داشتن الگو و برنامه مشخص مالي اين است كه شما را از چهارچوب‌هاي قديمي دور كرده و به شما كمك مي‌كند تعادل را رعايت كنيد و با هزينه بيش از اندازه در يك بخش، به اهداف‌تان در ساير بخش‌ها لطمه وارد نكنيد

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/cost-payment-rhino.html



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

 6نکته  درباره نصب  در و  پنجره های توری

 

 

بهترین راه برای تهویه طبیعی و ایجاد جریان هوا در خانه، باز گذاشتن در و پنجره ها در ساعاتی از روز است اما برای اینکه مگس، پشه و حشرات موذی وارد خانه تان نشود، بهتر است روی در و پنجره ها توری نصب کنید...

 

به عقیده کارشناسان بهداشت، بهترین و سالم ترین راه برای مبارزه با حشرات و جوندگان و پیشگیری از ورود آنها به خانه، استفاده از روش های ساده فیزیکی مانند نصب توری روی در و پنجره هاست. اما پیش از نصب توری روی در و پنجره به این نکات توجه کنید:

 

 

۱) در و پنجره های توری با قاب های چوبی و آلومینیومی و توری های فلزی یا پلاستیکی با جنس وینیل و یا پی وی سی در انواع ثابت، کشویی افقی، کشویی عمودی و خودجمع شونده در بازار موجودند که می توانید با توجه به نیازتان نوع مناسب را سفارش دهید. به طور مثال برای بالکن و پنجره هایی که زیاد باز و بسته می شوند انواع کشویی مناسب هستند.

 

 

۲) هنگام نصب توری به منظور مبارزه با حشرات دقت کنید و جایی را از قلم نیندازید. فراموش نکنید که روی پنجره های کوچک حمام و سرویس های بهداشتی هم لازم است توری نصب کنید.

 

 

۳) تمیز کردن توری را فراموش نکنید. برای این کار می توان از بخارشو استفاده کرد.

 

 

 

۴) به طور مرتب در و پنجره های توری های را از نظر وجود پارگی و سوراخ بررسی کنید و در اولین فرصت آنها را تعمیر کنید. هر چند سال یکبار نیز آنها را تعویض کنید.

 

 

۵) اگر می خواهید زیاد هزینه نکنید و به طور موقت روی پنجره ها توری نصب کنید، می توانید از توری های پارچه ای استفاده کنید. این توری ها را می توان با هزینه بسیار کم تهیه کرد و با چسب و باند مخصوص به شکل ثابت روی چهارچوب پنجره نصب کرد.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/installing-window.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

نوشابه هم مي تواند مفيد باشد

 

 

براي نگه داري از گل ها، نرم کردن گوشت و چندين کار ديگر از نوشابه استفاده کنيد!

 

 

1 - خاصيت اسيدي نوشابه به از بين بردن زنگ زدگي باتري خودرو منجر مي شود. تقريبا تمامي نوشيدني هاي گازدار حاوي اسيد کربنيک، لکه ها و رسوب هاي زنگ را از بين مي برد. مقداري نوشابه روي باتري ريخته، بگذاريد مدتي بگذرد. سپس با يک پارچه خيس آن را تميز کنيد.

 

 

2 - ديگر لازم نيست براي باز کردن پيچ و مهره هاي زنگ زده اذيت شويد. پارچه خيس شده در نوشابه را براي چند دقيقه دور پيچ و مهره ها بگذاريد. پيچ به راحتي باز مي شود.

 

 

3 - کاغذ آلومينيومي آغشته به نوشابه را روي لکه هاي زنگ در قسمت بدنه خودرو بماليد تا به راحتي از بين برود.

 

 

4 - براي نگه داري با طراوت و طولاني تر گل ها يک فنجان نوشابه را توي گلدان خالي کنيد. قند موجود در نوشابه طراوت، شادابي و عمر بيشتري به گل ها خواهد بخشيد. در گلدان هاي شفاف مي توانيد از نوشابه هاي بي رنگ مانند سون آپ يا اسپرايت استفاده کنيد.

 

 

5 - براي از بين بردن بو و کثيفي توالت، مقداري نوشابه روي کف بريزيد و پس از يک ساعت شست وشو دهيد.

 

 

6 - براي باز کردن راه هاي لوله فاضلاب يک شيشه 2 ليتري نوشابه توي چاه خالي کنيد.

 

 

 

7 - هر گاه آدامس به موهاي شما چسبيد، آن قسمت را با نوشابه خيس کنيد و پس از چند دقيقه بشوييد.

 

 

8 - براي نرم کردن گوشت آن را در مقداري نوشابه بخوابانيد و سپس بپزيد.

 

 

 

 

9 - براي تميز و براق کردن سکه هاي معمولي آن ها را توي نوشابه بخوابانيد.

 

 

10 - براي رفع لکه هاي روغن از روي موزائيک ابتدا مقداري خاک روي لکه ريخته، قدري بساييد. پس از جمع کردن خاک، نوشابه روي آن قسمت بريزيد و بگذاريد 20 دقيقه بماند. در انتها با مخلوطي از يک چهارم پيمانه مواد شوينده و يک چهارم پيمانه سفيد کننده حل شده توي يک گالن آب، قسمت مذکور را شست وشو دهيد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/liquor-drink.html



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

برخی از کاربران ممکن است تعجب کنند که چگونه محافظ صفحه از صفحه محافظت می کند. آیا با زدن آن نمی شکند؟

درباره بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های 75 اینچی از LG ، Sony و Samsung بیشتر بیاموزید
در پاسخ باید گفت که از تکنولوژی و فناوری برای ساخت و طراحی صفحاتی استفاده شده است که آن را نشکننده می کند. این فناوری ها علاوه بر نشکن بودن ، رنگ های صفحه را تار و تاریک نمی کنند. با استفاده از این صفحه ها می توانید اطمینان داشته باشید که تلویزیون شما شکسته یا حتی تاریک نخواهد شد.

3 مایل محافظ صفحه نمایش تایوانی معایب محافظ صفحه تلویزیون

نامرئی بودن محافظ صفحه نمایش
یکی دیگر از ویژگی های مهم محافظ صفحه ، شیشه بودن آن است ، بنابراین رنگی نیست ، بنابراین نگران نباشید که صفحه نمایش شما خیلی خوب به نظر نمی رسد. محافظ های صفحه کاملاً بی رنگ هستند. و می توان گفت که آنها نامرئی هستند. به آنها به عنوان محافظ نامرئی در تلویزیون نگاه کنید.

محافظ صفحه نمایش از چشمان شما محافظت می کند.
ممکن است فکر کنید محافظ های صفحه نمایش فقط از صفحه تلویزیون محافظت می کنند ، در غیر این صورت ، از چشم شما نیز مراقبت می کنند. محافظ ها مانند فیلترهایی هستند که به عنوان سدی محکم در برابر 96٪ تا 99٪ اشعه ماورا بنفش عمل می کنند و از چشم و پوست شما محافظت می کنند. محافظ های موجود در صفحه تلویزیون در برابر بازتاب نور و اشعه UV مقاوم هستند. حتی اگر یک تلویزیون روشن را روشن کنید ، به چشم شما آسیب نمی رساند.

این پوشش همچنین باعث افزایش طول عمر تلویزیون می شود و می توان با خیال راحت از تلویزیون برای مجالس و مهمانی های بسیار شلوغ استفاده کرد. این کاور در خارج از جعبه روی صفحه نصب شده و قاب تلویزیون توسط این محافظ پوشانده شده است.

یک محافظ خوب باید ...

وقتی می گوییم محافظ های صفحه نمایش این ویژگی ها را دارند ، به معنای خوب بودن همه آنها نیست ، هنگام انتخاب محافظ صفحه ، به نکات زیر توجه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

ظروفی را انتخاب كنيد كه قابليت انعطاف ‌پذيری مناسبی داشته باشند و زيادی خشک و سفت نباشند، چون در اثر استفاده، فرم اصلی خود را حفظ خواهند كرد.

 

هنگام شستن ظروف مسافرتی سعی كنيد از ابزار شست‌وشوی زبر كه باعث خط انداختن روی سطح آنها می ‌شود خودداری كنيد. همچنين برای طول عمر بيشتر و سلامت ظروف، از مواد شوينده خيلی قوی برای شست‌وشو استفاده نكنيد.

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/buy1-utensils2-tourism2.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

نکاتی برای خرید گوشی تلفن همراه, نکته هایی برای خرید گوشی تلفن همراه

اصالت گوشی تلفن را استعلام کنید

 

نکاتی هنگام خرید گوشی هایی با طرح ریجستری به توصیه های زیر توجه کنید:

 

1- اصالت گوشی را استعلام کنید!

تصور کنید که برای خرید آیفون 8 جدیدی به فروشگاه موبایلی مراجعه کردید و تمایل دارید یکی از آیفون های 8 فروشگاه را خریداری کنید. در این شرایط پیش از تکمیل خرید، حتما ابتدا اصالت گوشی را استعلام نمایید. برای انجام این کار آیفون 8 مورد نظر را روشن کنید و به دایلر (شماره گیر) آن مراجعه نمایید. کد *#06# را  وارد کنید تا کد IMEI گوشی نمایش داده شود. حالا مراحل زیر را طی کنید:

 

یک پیامک حاوی کد IMEI گوشی را به شماره 7777 ارسال کنید.

منتظر دریافت پیامک از سوی سامانه همتا باشید. این پیامک ظرف چند دقیقه برایتان ارسال خواهد شد و حاوی اطلاعات گوشی است که کد IMEI آن را ارسال کرده بودید. اطلاعات ارائه شده را با اطلاعاتی که از طریق پیامک برایتان ارسال شده را مطابقت دهید.

 

اگر اطلاعات ارائه شده از سوی پیامک سامانه همتا با اطلاعاتی که گوشی مورد نظر دارد همخوانی دارند، گوشی اصلت دارد یا بهتر بگوییم یک گوشی قاچاق نیست. بنابراین می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که فروشنده باید به همراه گوشی به شما یک کد فعال سازی هم بدهد تا با استفاده از آن بتوانید گوشی را در سامانه همتا فعال نموده و ارتباط مابین سیم کارت خود و آن گوشی را برقرار سازید. علاوه بر روشی که در بخش فوق برای استعلام اصالت گوشی شرح دادیم، می‌توانید از روش های دیگر زیر هم بدین منظور استفاده کنید:

 

 دریافت استعلام اصالت گوشی از طریق کد دستوری *7777#

 دریافت استعلام اصالت گوشی از طریق سایت سامانه همتا

 دریافت استعلام اصالت گوشی

 

2- گوشی هایی که توسط فروشندگان عرضه می شود حتماً باید دارای کد فعالسازی باشد.

این کد باید در داخل جعبه گوشی و یا کارت گارانتی وجود داشته باشد. چنانچه این کد وجود نداشت از خرید گوشی پرهیز کنند. و یا در هنگام خرید کد فعال‌سازی را از فروشنده درخواست کنند.

 

3- پس از خرید گوشی با استفاده از سامانه #۷۷۷۷* و با استفاده از منوی فعالسازی نسبت به فعالسازی گوشی خود اقدام کنند تا در هنگام استفاده با مشکلی مواجه نشوند.

 

4- ثبت گوشی های تلفن همراه به هیچ عنوان هزینه ای ندارد و خریداران نباید به ادعاهایی مبنی بر اینکه با پرداخت مبلغی می توان گوشی های قاچاق را در سامانه ثبت کرد توجه کنند تا پس از خرید برای استفاده از گوشی با مشکل مواجه نشوند.

 

نکاتی قبل از خرید گوشی تلفن همراه:

1. از یک موبایل چه می خواهید؟

یک تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ، متوسط و یا با کیبورد فیزیکی احتیاج دارید؟ برایتان دوربین موبایل اهمیت دارد یا قابلیتهای اتصال آن مهم‌تر است ؟ تصمیم شما در این مرحله در مورد اینکه دقیقا کدام یک از قابلیتهای تلفن همراه کاربرد بیشتری برایتان دارد و از اهمیت بیشتری برخوردار است، می تواند تعیین کند که باید به سراغ چه مدل و یا برندی بروید.

 

2. سیستم عامل مورد نظرتان را برای گوشی تلفن همراه انتخاب کنید

در حال حاضر چهار سیستم عامل اندورید، بلک بری، iOS و ویندوز تلفن برای تلفنهای همراه هوشمند طراحی شده است.

 

3. ویژگی خاص تلفن همراهتان را انتخاب کنید

وقتی برای خرید تلفن همراه به مجتمع های فروش تلفن همراه مراجعه می کنید، انتخاب های زیادی پیش روی شما قرار داده می شود اما هیچوقت نمی ‌توانید به کارمندان و فروشندگان یک نمایندگی خاص درباره ویژگی هایی که در مورد تلفن های همراهشان می ‌دهند اعتماد کنید و بر اساس حرف آنها مدل موبایل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

بهتر است اگر دوستی دارید که اطلاعات کافی درباره تلفن ‌های همراه دارد، وی را برای خرید تلفن با خود ببرید و اگر چنین امکانی برای شما وجود ندارد، تعدادی از مهمترین ویژگی های هر تلفن همراه در زیر آورده شده است که می توانید بر اساس آنها انتخاب درستی داشته باشید.

 

گوشی تلفن همراه,خرید گوشی تلفن همراه

سیستم عامل مورد نظرتان را برای گوشی تلفن همراه انتخاب کنید

 

 صفحه نمایش گوشی تلفن: هر یک از صفحه های نمایش AMOLED یا LCD در نوع خود صفحه های نمایش خوبی محسوب می شوند. برای انتخاب یک صفحه نمایش با کیفیت مناسب لازم است به رزولوشن تصویر توجه کنید.

 

حداقل کیفیت مورد نیاز شما می تواند یک صفحه نمایش با کیفیت 800×480 پیکسلی باشد اما اگر یک تلفن با صفحه نمایش 1280×720 پیکسلی انتخاب می کنید باید بدانید که این تلفن بالاترین کیفیت تصویر را دارد. هر صفحه نمایشی که دارای کلمه Retina است و از سوی اپل طراحی شده شما را ناامید نخواهد کرد.

 

 پردازنده دو هسته‌ای: موبایل هایی که از داشتن یک پردازنده دو هسته ای سود می برند بهترین گزینه ها هستن چراکه این تلفن ها نسبت به موبایل های یک هسته‌ای عمر مفید طولانی تر دارند. گوشی های یک هسته ای اگرچه تلفن های ارزانتری هستند و بعضی سیستم های عامل مانند ویندوز تلفن و بلک بری روی دستگاه های دو هسته ای نصب نمی شوند اما اگر حق انتخاب دارید حتما یک تلفن با پردازشگر دو هسته ای یا حتی چهار هسته‌ای را انتخاب کنید و این نکته را در نظر بگیرید که قرار نیست تمام پولتان را بابت خرید یک تلفن همراه پرداخت کنید بلکه گوشی های هوشمند جدید در واقع کامپیوترهای شخصی کوچکی هستند که باید از قدرت پردازش بالایی برخوردار باشند.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/buying2-mobile-phone1.html



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

چگونه بهترین لوازم خانگی را خریداری کنیم ؟ 

خریدن لوازمات خانگی یکی از شرط هاي اساس یک زندگی هست که باید فراهم بشود برای بیشتر دانستن در ادامه می توانید با خرید کردن مناسب لوازم خانگی ما را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب یکی از عواملی که در هنگام خرید لوازم خانگی خود باید درنظر داشته باشید میزان بهره وری انرژی در آن ها هست؛ درواقع شما باید بتوانید در این اساس قیاس درستی انجام داده و دست به برترین انتخاب بزنید. با دقت به بهره وری انرژی در لوازم خانگی چیزی که باید بدانید انواع آنهاست.

 

بعضی از لوازم خانگی از برق بهرهگیری می‌کنند و بعضی نیز از گاز! بطور کلی گاز منبع ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه تری برای شما به حساب خواهد آمد. وسایل گرمایشی بیشماری میباشند که از منابع گازی بهرهگیری کرده و کارایی بسیار خوبی نیز دارند؛ مانند خشک کن، آب گرمکن و بخاری.

 

خرید لوازم خانگی گازی

اگر به خط گازی متصل نیستید گذشته از تهیه این لوازم خانگی حتما با کمپانی گاز ارتباط گرفته و از انها مشورت بگیرید. امکان این وجود دارد که شما بتوانید شرایط ضروری را مهیا سازید و این لوازم خانگی مقرون به صرفه را مهمان منزل خود گردانید.

 

برچسب انرژی را فراموش نکنید

همانگونه که تعداد زیادی از شما میدانید در رابطه با میزان بهره وری انرژی لوازم خانگی برچسب انرژی بر روی آن ها نصب شده که این موضوع بشما کمک می‌کند میزان انرژی مصرفی لوازم خانگی خودرا بدانید و ازآن اطلاع یابید. برچسب انرژی اطلاعات ضروری رابه تفصیل در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

ابعاد لوازم خانگی

دقت به اندازه و ابعاد لوازم خانگی در دوران خرید مسئله مهمی به حساب می‌آید. مخصوصا امروزه که در چیدمان آشپزخانه تعداد زیادی از منزل ها فضایی توکار برای قرارگیری لوازم خانگی معین شده ودر نظر گرفته میشود. اگر در هنگام خرید لوازم خانگی به ابعاد و اندازه آن ها توجهی نداشته باشید قطعا در چیدمان و جا به جایی این وسایل گریبانگیر مشکلاتی جدی خواهید شد.

 

در هنگام خرید لوازم خانگی حتما بدانید که …

در رابطه با میزان مصرف انرژی در میان لوازم خانگی مضمون حائز اهمیت دیگری نیز وجود دارد که باید به آن دقت ضروری را داشته باشید. شما باید میزان انرژی مصرفی دستگاه خودرا با ابعاد و اندازه وسیله خود قیاس کنید.

 

مسئله دیگری نیز که می‌تواند در این قیاس کمپانی کند میزان سرعت آن وسیله در جریان و انتقال انرژی هست. طبیعتا از دستگاه شما کوچک باشد و انرژی حاصله نیز با ابعاد آن هماهنگ باشد در میزان مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد. این مسئله کاملا زمانی که با سرعت بالای انتقال انرژی همراه شود چندین برابر نیز خواهد شد؛ بهمین علت هست که برای مثال دستگاه مایکروویو بسیار کارآمد و مناسب هست.

 

دقت در خرید لوازم خانگی

تعداد زیادی از افراد گذشته از خرید نهایتا فقط به وجود ضمانت نامه در فاکتور خرید خود دقت می‌کنند، اما در کنار این موضوع حتما گذشته از خرید با فروشنده آن محصول صحبت کرده و از او مشورت بگیرید. از کارایی این محصول بطور کامل اطلاع کسب کنید و سوال ات خودرا از فروشنده بپرسید.

 

در رابطه با خرید لوازم خانگی باید به مضمون دیگری نیز اشاره کرد. وجود مشکلاتی مانند سر و صدای اضافی در بعضی از لوازم خانگی مانند خودرو لباسشویی و خودرو ظرفشویی در لوازم خانگی تازه تر برطرف شده هست. باید مراقب باشید که برای آسایش و آرامش خود لوازم خانگی کم صداتری را انتخاب کنید. میتوان تصور کرد که جارو کردن منزل با صدای کم جاروبرقی چه میزان لذت بخش خواهد بود، پس در هنگام خرید لوازم خانگی در صد سر و صدای انها را با یک دیگر قیاس نمایید.

 

منبع:
https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/خرید-لوازم-خانگی.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

چگونه ظرفشویی را جرم بگیریم ؟ 

 

بعد از مدت بهرهگیری بیش از حد از ظرفشویی ها ، ظرفشویی خانه شما جرم میگرد و شما باید به سهولت جرم گیری کنید .

 

به گزارش تالاب تمیز کردن اتومبیل ظرفشویی در واقع حاوی از بین بردن ذرات مواد خوراکی، تفاله هاي صابون شستشو و کاهش میزان آهک جمع شده در فضای دستگاه می باشد. با ما همراه باشید تا با هم مراحل تمیز کردن یک خودرو ظرف شویی را دنبال کنیم.

 

جرم گیری اتومبیل ظرفشویی در چند مرحله ساده

مقدور هست تمیز کردن خودرو ظرفشویی برای شما کار پر اهمیتی بنظر نرسد اما کارشناسان خانه داری اعتقاد دارند که هر چهار تا شش هفته باید اقدام به تمیز کردن و جرم گیری اتومبیل ظرفشویی نمایید تا مانع از کاهش کارایی دستگاه و مسدود شدن مسیرهای جریان شستشو شوید. این تمیز کردن در واقع حاوی از بین بردن ذرات مواد خوراکی، تفاله هاي صابون شستشو و کاهش میزان آهک جمع شده در فضای دستگاه می باشد. با ما همراه باشید تا با هم مراحل تمیز کردن یک خودرو ظرفشویی را دنبال کنیم.

 

مرحله اول جرم گیری و نگه‌داری اتومبیل ظرفشویی

در مرحله اولیه حرارت آب را بررسی کنید. برترین دما برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن فضای داخل اتومبیل ظرف شویی حدود ۴۹ درجه سانتیگراد هست، برترین روش برای تنظیم دمای آب بهرهگیری از انگشتان هست! انگشت خودرا در آب فرو ببرید اگر توانستید بیشتر از ۲ ثانیه انگشت خودرا در آب نگه دارید شما نیاز دارید تا دمای آب را مقدار بیشتری بالا ببرید. پس در مرحله اول آب مصرفی خودرا روی این دما تنظیم کنید.

 

مرحله دوم جرم گیری و نگه داری خودرو ظرفشویی

اتومبیل ظرفشویی خودرا خاموش کنید و فیلتر آن را خارج کنید. در مدلهای امروزی خودرو هاي ظرفشویی بجای فیلتر از استوانه ي جداشونده اي در پایین دستگاه بهرهگیری می‌شود که هنگام شستشو ظروف مواد خوراکی که احیانا روی ظروف باقیمانده اند داخل آن محبوس می‌شوند و با تخلیه آن به سادگی میتوانید مانع از کاهش عملکرد دستگاه و ایجاد بوی نامطبوع د فضای خودرو ظرفشویی خود شوید. کافی هست آن را جداکرده تخلیه کنید و با آب و مواد شوینده پاک سازی کنید بهتر هست این پاک سازی در پایان هر هفته صورت گیرد تا عملکرد بهتری را در دستگاه خود شاهد باشید، حال دوباره فیلتر را در محلش نصب نمایید. دقت نمایید که برای پیدا کردن و جدا کردن فیلتر خودرو ظرفشویی خود کافی هست به دفترچه راهنمای آن رجوع کنید و اگر به هر دلیلی دفترچه ي خودرا در معرض نداشتید از نمایندگی ها و یا خدمات آنلاین کمک بگیرید.

 

مرحله سوم جرم گیری و نگه‌داری خودرو ظرفشویی

حالا فضای داخلی دستگاه خودرا نظارت کنید، فضای زیرین قفسه ها به مخصوصاً منطقه اي که نزدیک به محل تخلیه آب هست رابه دقت بررسی کنید ودر صورت لزوم آن را پاک سازی کنید این مرحله مهم ترین مرحله در جرم گیری اتومبیل ظرفشویی هست.

 

مرحله چهارم جرم گیری و نگه‌داری اتومبیل ظرفشویی

بهتر هست برای تمیز کردن خودرو ظرفشویی از مواد شوینده صنعتی بهرهگیری نکنید. با بهرهگیری از یک پارچه و یا اسفنج مرطوب میتوانید به سادگی فضای داخلی اتومبیل ظرف شویی خودرا تمیز کنید. شوینده هاي صنعتی مثل کف صابون ها مقدور هست فطعات دستگاه شما را از حالت آکبند خارج کنند و واسطه شل شدن پیچ و مهره انها و پایین آوردن عمر شوند، بهرهگیری از ترکیبات طبیعی مثل سرکه سفید و آبلیمو و نمک میتواند در این اساس بشما کمک بیشماری نماید.

 

مرحله پنجم جرم گیری و نگه‌داری اتومبیل ظرفشویی

شاید از خودتان بپرسید دلیل کدر شدن ظروف در خودرو ظرفشویی چه میتوان باشد؟ پاسخ شما رسوبات موجود در آب هست. در این مرحله باید به حذف رسوبات آهکی و سختیهای آب که به صورت ذرات سفید رنگ روی بدنه داخلی و روزنه هاي آب پاش موجود در این فضا پرداخت، چرا که تجمع این رسوبات در طولانی مدت باعث مسدود شدن روزنه ها و فیلتر اتومبیل ظرفشویی ودر نتیجه کدر شدن ظروف شما میشود، برای اینکار کافی هست از سرکه ي سفید بهرهگیری کنید و به سادگی رسوبات را از انها خارج کنید

 

مرحله ششم جرم گیری و نگه‌داری خودرو ظرفشویی

همانطور که گفتیم در شستشو و پاکسازی خودرو ظرفشویی بهتر هست از مواد شوینده صنعتی بهرهگیری نشود درصورت بهرهگیری بهتر هست از  مواد شوینده باکیفیت بالا بهرهگیری شود چه در هنگام شستشو ظروف و چه در دوران نظافت محفظه ي خودرو ظرف شویی . با اینکار افزون بر بالا بردن کارایی، عمر دستگاه خودرا هم افزایش میدهید.

 

مرحله هفتم جرم گیری و نگه‌داری خودرو ظرفشویی

دقت داشته باشید که حتما پیش از قرار دادن ظروف داخل محفظه خودرو ظرفشویی دقیقا تمیز باشند چرا که این عدم نظافت واسطه گیر کردن ذراتی مانندی استخوان ها، خلال دندان و هسته هاي زیتون یا حتی برجسب هاي ظروف تازه خریداری شده در محفظه فیلتر میشود حتی مقدور هست ظرفی در حین شست و شو شکسته شود در این دوران شاید نیاز هست که شما فیلتر را عوض کردن نمایید تا مانع کارکرد صحیح دستگاه نشود.

 

منبع:

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/نکاتی-جرم-ظرفشویی.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

شاید از قبل برای شما آسان بود که بتوانید هدیه مناسب مادر خود را بخرید. هدیه تولد به مادر ، خرید هدیه برای مادر یا حتی خرید کادوی تولد مادر برای مادر شوهر یا مادربزرگ ساده به نظر می رسد. در بیشتر موارد ، انتخاب ما روسری یا کیف است. در پایان ، مادران غیر منتظره هستند. اما گاهی اوقات ما از خریدن روسری و روسری به عنوان هدیه برای مادر خود خسته می شویم و قلب ما می خواهد برای یک مناسبت مانند شب یلدا ، نوروز یا روز مادر هدیه ویژه ای برای مادر بخریم. اگر به این نتیجه رسیده اید و به دنبال بهترین هدیه برای مادر خود هستید ، این راهنمای خرید را تا انتها بخوانید.

جواهر سازی
جواهرات ، به ویژه گردنبندها ، همیشه یک هدیه درجه یک برای مادران بوده است. البته این هدیه ای بود که بیشتر پدران ما به مادرانمان می دادند زیرا بچه ها کمتر طلا می خریدند. با این وجود قیمت زنجیرهای طلای بافته شده بسیار مناسب است و فکر می کنم یکی از آن هدایای ساده و شیک برای مادران باشد. این نوع زنجیر ساده اما ضخیم است که هم با لباس ورزشی و هم با لباس مجلسی قابل استفاده است. خوبی قطر آن این است که دور گردن حلقه نمی شود. یکی از آنها جواهراتی است که برای مادران مناسب است.

جواهرات نقره ای حتی گاهی از طلا نیز محبوبیت بیشتری دارند. نه لزوما به دلیل قیمت پایین آنها. رنگ نقره و احساس و حالتی که دارد با حال و هوای بعضی ها مطابقت دارد. در نتیجه ، جواهرات نقره طرفداران بسیاری دارد. همچنین ، اگر بودجه شما محدود است ، نقره گزینه بهتری است. گردنبند نقره ای آب و هوا با جواهراتش مانند گردنبند جواهرات گران قیمت است. خانه کاملاً با کیفیت بالا ، که یک گزینه درجه یک برای مادران مد است.

گردنبند طلای بافته شده

گردنبند نقره ای آب و هوا

عطر و ادکلن
کلاسیک ترین هدیه برای خانمها از جمله مادر و مادربزرگ عطر و ادکلن است. همه از بو لذت می برند. بعضی از خانم ها دوست دارند عطرشان بازتابی از شخصیت آنها باشد. به همین دلیل است که آنها همیشه از یک مارک یکسان استفاده می کنند و دیگران علاقه مند هستند که در موارد مختلف ، فصول مختلف و مکان های مختلف عطر خود را تغییر دهند. هنگام خرید عطر باید به این نکته توجه داشته باشید که مادر شما همیشه دوست دارد عطر خودش یا مارک های دیگر خود را بپوشد. با این حال ، رایحه های شیرین خنک معمولاً به مذاق مادران خوش می آید. از میان تمام عطرهای دارای این ویژگی می توان عطر فرانسوی Lalique را که دارای رایحه ای زنانه جذاب است ، پیشنهاد کرد.

اگر بودجه محدودی دارید ، می توانید بجای عطرهای فرانسوی ، عطرهایی را انتخاب کنید که در امارات تولید می شوند و در طول سال ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. این عطرها در برابر قیمت خود مقاومت خوبی ندارند و واقعاً می توانند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به مادران در موارد مختلف باشند. یکی از این عطرهایی که بیشتر خانم ها دوست دارند ادکلن زنانه Delegate Ampere است. ساختار معطر این عطر از میوه ها ، مرکبات ، گیاهان معطر و گل تشکیل شده است. عطر یکی از آن گزینه هایی است که هیچ کس از دادن و دریافت آن پشیمان نیست.

عطر لالیک

ادکلن زنانه آمپر

لوازم آرایشی
برای خانم ها ، از دختران جوان گرفته تا مادرها و مادربزرگ ها ، لوازم آرایشی همیشه یک هدیه لذت بخش است. البته انتخاب صدها مورد آرایشی کار ساده ای نیست. در مورد تاریخچه رنگها نیز بحث شده است. برخی از مادران لوازم آرایشی روشن و شاد را دوست دارند ، در حالی که برخی دیگر رنگ های ظریف را دوست دارند. به همین دلیل خرید چیزهایی مانند رژگونه و رژ لب کمی خطرناک است. همه نمی توانند از خط چشم و خط چشم استفاده کنند. در همان گروه ، ریمل مژه و ابرو همیشه یک انتخاب مطمئن است.

اما اگر قصد دارید کمی متفاوت عمل کنید ، ما یک کیت رنگ مو برای تهیه مواد آرایشی مادرتان ارائه می دهیم. یادم می آید اولین باری که مادرم متوجه سفید شدن موهایش شد. احساس پیری ایجاد می کند ، که می تواند باعث غم و اندوه شود. با تنوع رنگ مو ، همیشه می توانید احساس جوانی کنید. در میان مارک های مختلف رنگ مو ، لورآل در برابر زمان مقاومت می کند و مو را نمی سوزاند و ماندگاری خوبی دارد. طیف گسترده ای از رنگ ها در بازار وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

آیا می‌دانستید كه ‌مهمان میز غذای كسی شدن آداب معاشرت مخصوص به خودش را دارد؛ این آداب را مختصر و مفید برای‌تان توضیح می‌دهیم؛ جزییاتی كه اگر آنها را رعایت كنید یك معاشر واقعی و ‌مهمانی مبادی آداب به معنای واقعی كلمه خواهید بود.


اصول باکلاس بودن سر میز ناهارخوری!!
بدون شك تا به حال بارها و بارها بر سر میز غذا، ‌مهمان فردی بوده‌اید. میزبان هم قطعا تمام تلاشش را كرده تا برای ‌مهمانانش چیزی كم نگذارد. همه چیز خوب و طبق معمول پیش رفته است. با این حال آیا می‌دانستید كه ‌مهمان میز غذای كسی شدن آداب معاشرت مخصوص به خودش را دارد؛ یعنی اینكه ممكن است شما ندانسته حركتی انجام دهید كه خلاف آداب میز غذا باشد و اگر دست بر قضا میزبان شما بر این امور مسلط بوده، شاید رفتار شما به نظرش جالب نیامده است!


با این تفاسیر، لازم نیست زیاد نگران باشید. این آداب را مختصر و مفید برای‌تان توضیح می‌دهیم؛ جزییاتی كه اگر آنها را رعایت كنید یك معاشر واقعی و ‌مهمانی مبادی آداب به معنای واقعی كلمه خواهید بود.

مراقب باشید حین غذا خوردن روی بشقاب خم نشوید
شما باید صاف و مستقیم بنشینید. به قول معروف شق و رق! با رعایت همین فاصله از بشقاب غذا باید قاشق را به سمت دهان‌تان بیاورید.

اصول و نحوه غذاخوردن در رستوران, تکنیک های غذاخوردن در رستوران

مراقب باشید حین غذا خوردن روی بشقاب خم نشوید


کاربرد دستمال ها را بدانید
این دستمال باید باز شود و بالای زانوهایتان پهن شود تا هر زمان خواستید آن را ‌بردارید. این روش صحیح استفاده از دستمال است.

 

نحوه غذا خوردن بر سر میز,آدابی برای غذاخوردن سر میز

دستمال سفره ها باید باز شود و بالای زانوهایتان پهن شود


در دست گرفتن قاشق سوپ مراقب باشید
این نكته را هرگز فراموش نكنید كه شما نباید قاشق سوپ را با توجه به شكل و شمایلی كه دارد، كاملا داخل دهان خود ببرید بلكه باید از لبه قاشق سوپ را میل كنید. همان‌طور كه از لبه لیوان آب می‌خورید. در عین حال مراقب باشد كه سوپ را هورت نكشید!

آداب غذاخوردن سر میز,آشنایی با آداب غذاخوردن سرمیز

نباید قاشق سوپ را با توجه به شكل و شمایلی كه دارد، كاملا داخل دهان خود ببرید


به چیدمان قاشق ها روی میز غذاخوری دقت کنید
شما پشت یك میز رسمی غذا نشسته‌اید، سمت راست‌تان ردیفی از قاشق‌های مختلف چیده شده و سمت چپ‌تان هم به همان ترتیب ردیفی از كارد و چنگال‌ها در اندازه و شكل‌های مختلف. (این میز معمولا برای افراد راست‌دست چیده می‌شود.) این یك قانون همیشگی است كه دورترین قاشق، كارد و چنگال از شما مخصوص اولین غذایی است كه قرار است شما وعده‌تان را با آن شروع كنید یا به قولی همان پیش‌غذا.

اصول غذاخوردن سر میز,راهنمای غذاخوردن سرمیز

به چیدمان قاشق ها روی میز غذاخوری دقت کنید


دستمال سفره فقط به یك منظور استفاده می‌شود، آن هم پاك كردن دهان به شكل بسیار آرام و آهسته است
هرگز با دستمال سفره دهان‌تان را خشك نكنید یا اینكه سفت و محكم پاک نكنید. برای این منظور باید از دستمال كاغذی استفاده كنید؛ نه دستمال‌های كتانی سرسفره.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/traditions-principles-table.html



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



صبحانه مهمترین وعده غذا در طول روز است، اما متاسفانه بدلیل کمبود وقت و استرس های زندگی امروز، آنطور که شایسته است مورد توجه قرار نمی گیرد. خوردن یک صبحانه خوب و لذت بخش می‌تواند به آغاز یک روز پرنشاط و مفرح کمک شایانی نماید. توصیه ما به شما این است که حتی اگر در روز های عادی فرصت کافی ندارید،حداقل در ایام تعطیل با خوردن یک صبحانه مجلل لذت آن را تجربه کنید. بهترین نکته در مورد صبحانه این است که طبق تحقیق متخصصان تغذیه، هر قدر صبحانه کامل تر میل شود اشتهای کاذب در طول روز کاهش می یابد و این امر می تواند به کاهش وزن افراد کمک کند تا جایی که یکی از ارکان هر رژیم لاغری، صبحانه کامل است. پس صبحانه را مفصل میل کنید!

واضح است که چیدمان میز صبحانه، در هر چه دلچسب تر و دل نشین تر کردن این تجربه نقش بسزایی دارد. آماده‌کردن صبحانه یا میان‌ وعده بین صبحانه و نهار (brunch) خواه رسمی و خواه غیررسمی، برای جذابیت بیشتر نیازمند رعایت اصولی است که ما آن ‌ها را برای شما بر می شماریم:

مکان صبحانه
محل سرو صبحانه می تواند همان میز ناهار خوری باشد، اما چون در هنگام صرف صبحانه معمولا فقط اعضای خانواده حضور دارند استفاده از یک میز کوچکتر فضایی صمیمی و رمانتیک تر بوجود خواهد آورد. سعی کنید میز خود را در محلی قرار دهید که نور طبیعی داشته باشد تا نور صبحگاهی انرژی مضاعفی به شما بدهد. استفاده از گل یا گیاهان در سر میز یا اطراف آن به شدت توصیه می شود.

راهنمای چیدمان میز صبحانه,تکنیک های چیدمان میز صبحانه شیک

میز خود را محلی قرار دهید که نور طبیعی داشته باشد تا نور صبحگاهی انرژی مضاعفی به شما بدهد


آیا رومیزی لازم است؟
استفاده از رومیزی اجباری نیست هرچند که رومیزی با رنگ های شاد و نقش متناسب با دکور محیط به کیفیت صبحانه می افزاید ولی اگر سطح روی میز شما زیبا و نفیس است استفاده از زیر بشقابی و رانر به جای رومیزی به شما این امکان را می دهد که زیبایی میزتان را به نمایش بگذارید.

 

فوت کوزه‌گری چیدمان میز صبحانه,چیدمان میز صبحانه

اگر روی میز شما زیبا است با استفاده از زیر بشقابی و رانر می توانید میز خود را زیباتر کنید


چینش ابتدایی میز صبحانه
وسایل خوردن صبحانه ( بشقاب ها، قاشق چایخوری، کارد و چنگال) را بر اساس میزان استفاده و کاربرد آن ها بچینید. یک قانون ساده را هرگز فراموش نکنید؛ «وسایل غیرکاربردی را از سر میز بردارید».

 

راهنمای چینش میز صبحانه, اصول و نحوه چیدمان میز صبحانه

وسایل خوردن صبحانه را بر اساس میزان استفاده و کاربرد آن ها بچینید


چیدن میز صبحانه را از چپ به راست شروع کنید!
بشقاب مخصوص نان و کره را به همراه یک کارد صبحانه (برای مالیدن کره) روی میز بچینید؛ سرو نان تست شده کَره‌ای یا مافین در این چیدمان عالی است.

 

تکنیک های چیدمان میز صبحانه مجلل,مهارت های چیدمان میز صبحانه

بشقاب مخصوص نان و کره را به همراه یک کارد صبحانه روی میز بچینید


دستمال سفره
دستمال سفره که بسیار مهم است باید پارچه‌ای باشد و در سمت چنگال قرار می‌گیرد، برای زیباتر شدن جلوه میز می‌توان از دستمال سفره متناسب با رنگ ظروف چینی استفاده کرد و آن را به شیوه‌ای هنرمندانه تا زد. می‌توانید دستمال‌های سفره را داخل حلقه مخصوص آن قرار دهید.

 

تکنیک های چیدمان میز صبحانه شیک, اصول چیدمان میز صبحانه

دستمال سفره که بسیار مهم است باید پارچه‌ای باشد و در سمت چنگال قرار می‌گیرد


اندازه بشقاب میز صبحانه
اندازه بشقاب ناهار برای سرو صبحانه نیز مناسب است، اما می‌توان از بشقاب کوچکتر نیز استفاده کرد. به طور کلی استفاده از ظروف و بشقاب های بزرگتر در صورتی که فضای میز شما اجازه میدهد به زیبایی چیدمان شما کمک خواهد کرد. چنانچه قصد سرو میوه جات خشک و غلات با شیر، کورن فلکس، حلیم یا خوراک های ویژه صبحانه را دارید، کاسه مخصوص سرو آن را در وسط بشقاب قرار دهید و قاشق غذاخوری را به لیست ملزومات اضافه کنید.

به خاطر داشته باشید که هرگز تمام فضای بشقاب ها را با مواد غذایی پر نکنید و اجازه دهید سپیدی و براقیت خیره کننده بدنه ظروف درخشش خیره کننده ای به میز شما بدهد.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/layout1-breakfast1-table1.html



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

مطمئناً همه خانم ها مایل به خرید هدیه ای برای یک آقا بوده اند و هدیه ارزشمند برای آقایان از اینکه چه چیزی بخرند گیج می شوند تا از هدایای قبلی متفاوت و قابل استفاده باشد. خوشبختانه دنیای اکسسوری های زنانه بسیار گسترده و متنوع است ، بنابراین خرید هدیه برای خانم ها در هر سنی در کمترین زمان ممکن آسان و امکان پذیر است ، اما متأسفانه دنیای لوازم جانبی مردانه به اندازه بانوان گسترده نیست و محدودیت هایی برای هدایا.

به خاطر داشته باشید که باید هدیه را با توجه به سلیقه و شخصیت طرف مقابل تهیه کنید. شما دوست دارید پدر یا شریک زندگی شما پوششی متناسب با سلیقه شما داشته باشد ، اما این درخواست با سلیقه شخصی طرف مقابل فاصله زیادی دارد. بدون شک خرید هدیه مطابق با سلیقه شما و نادیده گرفتن سلیقه و تمایل طرف مقابل نه تنها باعث خوشحالی وی نمی شود بلکه ممکن است احساس خوبی به او ندهد ، بنابراین بهتر است هر یک از هدیه ها را ابتدا نیازها ، سلیقه ها و خواسته های خود بخرید. به حریف خود احترام بگذارید و سپس هزینه کنید.

جدا از سوال تنوع و سلیقه ، قیمت هدیه موضوع مهم و موثری دیگری است که باید بخاطر بسپارید. شما باید بودجه خود را قبل از هر اقدامی و انتخاب بر اساس هزینه هایی که کنار گذاشته اید در نظر بگیرید. به همین دلیل ، ما تصمیم گرفتیم با توجه به بودجه شما ، در دو لیست ارزان و گران قیمت ، پیشنهادات مختلف برای مردان تهیه کنیم تا بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید.

پیشنهاداتی برای خرید هدیه برای آقایان
همانطور که قبلاً گفتیم ، می توانید با بودجه ای که برای هدیه در نظر گرفته اید شروع کنید. به طور کلی می توان هدایای مردانه را به دو دسته ارزان و گران تقسیم کرد و در ادامه پیشنهادات خوبی برای هر دو دسته خواهیم داشت.

خرید هدیه ارزان مردانه
1. ست های لوکس کوچک

بسته هدیه

با خرید پاپیون ، دستمال و بریس می توانید عزیزان خود را خوشحال کنید. البته این کیت ها به مواردی که ذکر کردیم ختم نمی شوند ، به عنوان مثال ممکن است مجموعه جاکلیدی و دکمه سر را دوست داشته باشید یا به دنبال ست متشکل از کراوات و بریس یا کیف پول و کمربند هستید. اگر نمی توانید نمونه مورد علاقه خود را در فروشگاه های محلی پیدا کنید ، بهتر است از طریق Charsouq از آمازون یا سایت های خارجی خرید کنید.

2. جوراب های شیک و متفاوت

اگر تصمیم گرفته اید برای روز یک مرد هدیه بخرید ، پس هیچ چیز به اندازه یک جفت جوراب مفید نیست! به شوخی ، جوراب یک هدیه اساسی و کاربردی برای آقایانی است که همیشه از دریافت چنین هدیه ای استقبال می کنند. همه مردان برای پوشیدن آنها با لباسهای مختلف به چندین جفت جوراب محکم و با رنگهای مختلف احتیاج دارند.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



نکاتی برای مصاحبه کاری, موفقیت برای مصاحبه کاری

در روز مصاحبه لباس شایسته و آراسته ای بپوشید


در مصاحبه نه تنها می توانید ماهیت واقعی خودتان را نشان دهید، بلکه می توانید آن را به منزله پلی برای رسیدن به موفقیت هم تصور کنید. گذشتن از این پل و صدها پل دیگر که بخشی از زندگی شما را تشکیل می دهد تنها با اراده خودتان میسر است. در ادامه به نکاتی که رعایت آن ها می تواند مصاحبه شغلی را به موفقیت سوق دهد، اشاره می شود.


مصاحبه کاری تان را با این نکته های ساده، موفق پشت سر بگذارید!!
امروزه مصاحبه شغلی یکی از پردغدغه ترین پدیده هایی است که قشر جوان با آن مواجه است. مرحله مصاحبه در روند جست و جوی شغلی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در مدت زمان کوتاه مصاحبه شغلی می توانید شانس استخدام خود را تقویت کنید یا آن را از بین ببرید. مصاحبه بهترین زمان برای نمایش توانایی هایی است که به واسطه سال ها تمرین به دست آمده اند.

در مصاحبه های کاری همان چیزی باشیم که هستیم
هرگز سعی نکنیم مصاحبه گر را گول بزنیم و خود را بالاتر از آن چیزی که هستیم، نشان دهیم. به خاطرداشته باشیم شخصی که به عنوان مصاحبه گر انتخاب شده است دارای مهارت و دانش کافی در حوزه تخصصی اش است و بازی کردن با الفاظ و استفاده از ادبیات چاپلوسانه به سرعت سایه ای از ابهام را در ذهن مصاحبه گر ایجاد می کند. سعی کنیم در زمانی که از توانایی های تخصصی، علمی و فردی خود صحبت می کنیم، حرف هایمان قابل استناد و دارای مدرک باشد.

 

چه بسا در مراحل بعدی مصاحبه (در زمان کار آزمایشی) قابلیت های ما با حرف های ما توازن نداشته باشد و آنگاه همه چیز از نو برای ما شروع خواهدشد. به یاد داشته باشیم در زمان معرفی خود لازم نیست همه چیز را عنوان کنیم؛ مثلا اگر دچار یک مشکل خانوادگی هستیم یا از همسرمان به هر دلیلی جدا شده ایم و یا اگر یکی از اقوام خانواده مان دچار یک سوء پیشینه است، تا مصاحبه گر درخصوص آن ها سوالی از ما نکرده است، دلیلی برای صحبت در آن مورد نیست.

حتما رزومه خود را همراه داشته باشید
اگر چه قبلا رزومه خود را برای مجموعه ای که برای مصاحبه نزد آن ها رفته اید، ارسال کرده اید، اما بهتر است یک نسخه از رزومه خود را به عنوان یک شرح حال از زندگی شغلی خود همیشه به همراه داشته باشید و هر از چند گاهی آن را به روزرسانی کنید. حتما بعد از اینکه مشغول به کار شدید، باز هم در شروع هر سال رزومه خود را به روز رسانی کنید. این کار به شما نشان می دهد چقدر نسبت به گذشته پیشرفت کرده اید و الان چقدر رزومه شما پربارتر شده است.

استفاده شایسته از زبان بدن
بهتر است در زمان مصاحبه از زبان بدن بهترین استفاده لازم را ببرید. قرار نیست به یک کلاس آموزش زبان بدن بروید. فقط کافی است چند حرکت که با موضوع مورد بحث مرتبط است را یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که دانستن روان شناسی کار و استفاده از حرکات درست بدن در کل زندگی بزرگ ترین گام برای رسیدن شما به موفقیت خواهدبود.


بهتر است در هنگام ورود به اتاق مصاحبه فورا به چشمان مصاحبه گر نگاه کنید، البته به چشمان مصاحبه گر براق نشوید. به خاطر داشته باشید همیشه اولین نگاه در چشمان هر کس در زمانی که مصاحبه گر صحبت می کند، به علامت تایید صحبت های او، سر خود را به طور نرمال تکان دهید و گاهی اوقات با لبخندی او را همراهی کنید. صحبت های او را قطع نکنید. زمانی که قرار است شما صحبت کنید هرگز از انگشت اشاره خود استفاده نکنید، بلکه بهتر است از هر دو دست خود و یا با کف دست باز، این کار را انجام دهید. این به شما اعتماد به نفس می دهد و نمی گذارد مصاحبه گر از حرف های شما خسته شود.

 

تا پاسان مصاحبه پای خود را روی هم نیندازید؛ چون بی احترامی بزرگی به فرد مقابل خواهدبود بلکه بهتر است به احترام آن شخص و مجموعه و به احترام خودتان پاهایتان را کنار هم قرار دهید. هرگز پاهای خود را تکان ندهید. بهتر است کاغذی جلوی شما باشد و از نکاتی که مصاحبه گر اعلام می کند یادداشت بردارید، این کار نشان می دهد که شما انسان پیگیر و ریزبینی هستید.

سروقت برای انجام مصاحبه حاضر شوید
از آن دست متقاضیان کار نباشید که یک ساعت جلوتر از زمان مصاحبه به سازمان مربوطه وارد می شوند. اگر با تاخیر وارد شدید، بهانه جویی نکنید که مترو دیرآمد یا ماشینم خراب شد و یا... در واقع وقت شناسی شما نشانه شخصیتتان است که در نمره ارزیابی تان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

راجع به سازمان، اطلاعات کسب کنید
قبل از رفتن برای مصاحبه، بهتر است سایت آن مجموعه را نگاهی بیندازید. اهداف، چشم اندازها، ماموریت ها، برنامه های در دست انجام و برنامه های انجام شده آن ها از جمله موارد مهمی است که می تواند به شما کمک کند تا نسبت به آن سازمان پیش زمینه ای کسب کنید. بهتر است بدانید نوع فعالیت آن مجموعه در چه زمینه ای است. حتما صفحه «درباره ما» را در سایت مرور کنید و نسبت به چند تن از مدیران ارشد از جمله مدیر عامل و مدیر منابع انسانی اطلاعاتی کسب کنید.

 

این موضوع باعث می شود بدانید آن مجموعه در چه سطحی قرار دارد؛ آیا مجموعه ای است که دارای تشکیلات و چارت سازمانی است یا مجموعه ای است که همه در آن همه کاری می کنند؟ اگر در سایت، اخبار مرتبط با سازمان وجود دارد حتما آن را بخوانید و نسبت به آن اطلاعات کسب کنید. از آن دسته مصاحبه شونده هایی نباشید که وقتی از شما سوال می کنند چقدر راجع به مجموعه ما می دانید، جوابتان منفی باشد. چون یک امتیاز منفی در ارزیابی برای شما خواهدداشت.

اعتماد به نفس داشته باشید
بهتر است صبح روزی که مصاحبه دارید به ورزش صبحگاهی بروید و حداقل 15 بار نفس عمیق بکشید؛ این باعث می شود تا اکسیژن وارد ریه های شما شود. یک دوش آب ولرم بگیرید و صبحانه ای مفصل بخورید. این کار اعتماد به نفس شما را بالا می برد. خود را دست کم نگیرید. شما کسی هستید که موفق خواهید بود، به خود بگویید من همانی هستم که قرار است روزی یکی از مدیران موفق در این مجموعه باشم، پس می شود و باید بشود، حتی اگر تجربه کاری ندارم، اما من متخصص هستم، علم دارم و دارای روابط عمومی بالایی هستم.

هرگز با سر و صورت عرق کرده در اتاق مصاحبه حاضر نشوید؛ این نشان می دهد که شما دچار استرس شدید شده اید. بهتر است قبل از ورود به اتاق مصاحبه از سرویس بهداشتی مجموعه استفاده کنید و صورت خود را با آب سرد بشویید، خشک کنید و سپس وارد اتاق شوید. می توانید قبل از ورود به اتاق مصاحبه یک لیوان آب بنوشید تا از شدت استرس شما کاسته شود. از قرص های آرام بخش استفاده نکنید؛ چون بسیاری از آن ها خواب آور و شل کننده هستند و عملکرد شما را در زمان مصاحبه مختل می کنند.

ظاهری آراسته داشته باشید
در روز مصاحبه لباس شایسته و آراسته ای بپوشید. از لباس های اسپورت استفاده نکنید و کتانی نپوشید. آقایان بهتر است از کت و شلوار و لباس مرتب همراه با کفش های واکس زده استفاده کنند، موهایشان مرتب باشد و بهتر است به آرایشگاه بروند و موهای خود را مرتب کنند. حتما عطر بزنید، عطری که باعث سردرد نشود و بوی مطبوعی داشته باشد، برای شما جذبه می آورد. خانم ها هرگز از لباس های پرزرق و برق استفاده نکنند.

 

 

بهتر است از مانتو و شلوار و مقنعه و یا اگر چادری هستید از پوشش چادر خود استفاده کنید اما اگر چادری نیستید با چادر به مصاحبه نروید. سعی کنید همان کسی باشید که هستید. به خاطر داشته باشید هر لباس برای جایی استفاده می شود؛ مثلا لباس عزا، لباس عروسی، لباس پیک نیک و لباس محل کار با هم متفاوت هستند.

 

هرگز از آدامس استفاده نکنید اگر دهان شما جلوی مصاحبه کننده بجنبد، نمره ارزیابی شما منفی خواهدبود و این برای شخص مصاحبه گر بی احترامی محسوب می شود. بر روی مبل یا صندلی ولو نشوید، همواره با احترام رو به روی مصاحبه گر بنشینید، طوری که صورتتان رو به روی او باشد.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/tips1-job-interview1.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



یکی از مشکلاتی که خیلی ها بعد از خریدن عطر با آن مواجه می شوند این است که متوجه می شوند بوی عطر آن قدری که انتظارش را داشتند ماندگاری ندارد. سوال این جاست که با چنین مشکلی چگونه برخورد می کنید؟ از آن جا که دوست ندارید زیاد از عطر گران قیمتی که دارید استفاده کنید عطر مناسب تری می خرید اما بهترین کار این است برای طولانی کردن بوی عطر اقدام کنید. روش های طولانی کردن بوی عطر را در ادامه بخوانید.

 

نحوه طولانی کردن بوی عطر,مهارت های طولانی کردن بوی عطر

هنگام انتخاب عطر ابتدا باید به نت پایه عطر توجه کنید

 

انتخاب نت پایه خوب

هنگام انتخاب عطر ابتدا باید به نت پایه عطر توجه کنید. همه رایحه ها به یک اندازه ماندگاری ندارند و ذرات ملکولی عطر خیلی زود از روی پوست محو می شوند. ماندگارترین رایحه برای عطر رایحه میوه ای است.

 

نت های پایه قوی مثل چوب و مشک سنگین تر هستند و به همین دلیل ماندگاری بیشتری دارند. علاوه بر این عطری که کمی تندی داشته باشد یا رایحه گلی داشته باشد زمان ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

 

استفاده از عطر روی موها

موها بیشتر از پوست به ماندگاری بوی عطر کمک می کنند. اگر باز هم دوست دارید عطر مورد علاقه تان را به پوست بزنید در آخر کمی هم به انتهای ساقه موها بزنید. اگر دوست ندارید عطر را مستقیم به موها بزنید بعد از شانه کردن موها کمی عطر به شانه بزنید و موها را یک بار دیگر شانه کنید.

 

 

پوست مرطوب

 

استفاده از عطر بعد از حمام بسیار موثر است. پوست مرطوب بیشتر از پوست خشک عطر را جذب می کند. لباس پوشیدن بلافاصله بعد از حمام باعث می شود بوی عطر زیر لباس ها خفه شود. پس بعد از استفاده از عطر کمی صبر کنید تا کاملا خشک شود سپس لباس ها را تن کنید. هر چه لباس به قسمتی که عطر زده اید مالیده نشود ماندگاری عطر بیشتر خواهد بود.

 

هنگامی که می دانید در طول روز بوی عطر از بین خواهد رفت یک عدد گوش پاک کن را آغشته به عطر کنید و همراه خود ببرید. با این روش دیگر نیاز نیست شیشه عطر را با خود حمل کنید. گوش پاک کن را داخل یک عدد پلاستیک در بسته قرار دهید تا زود خشک نشود.

 

آخرین نکته این است که اگر عطر را به مچ دست می زنید نیاز نیست مچ هر دو دست را به هم بمالید زیرا با این کار لایه عطر از هر دو دست برداشته می شود و بوی عطر زودتر از بین می رود. با رعایت این نکات عطر گران قیمتی که خریده اید را زمان بیشتری می توانید استفاده کنید و دیگر مجبور نیستید زود به زود برای خریدن عطر هزینه کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/prolong2-smell2-perfume1.html



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

برطرف کردن خش های سطوح مختلف, از بین بردن خش از روی سرامیک

برای از بین بردن خش از روی وسایل چوبی می توانید از مغزگردو استفاده کنید

 

روش از بین بردن خط و خش ساعت مچی

ابتدا صفحه ساعت مچی را با دستمال تمیز کنید سپس روی آن خمیردندان بزنید و با دستمال روی صفحه بمالید بعد از کمی ماساژ با دستمالی دیگر خمیر دندان را از روی صفحه ساعت تمیز کنید.

 

نحوه از بین بردن خش ها از روی جلد گوشی

جلد گوشیتان را تمیز کنید و مقداری خمیر دندان روی آن بزنید و با مسواکی نرم خمیردندان ها را روی آن ماساژ بدهید و بعد با دستمال تمیز خمیر دندان ها را پاک کنید.

 

از بین بردن خش از روی چوب

برای از بین بردن خش از روی وسایل چوبی می توانید از مغزگردو استفاده کنید به این صورت که مغز گردو را روی خش ها بکشید و سپس آن را با دستمل پاک کنید.

 

 

از بین بردن خش از روی سرامیک

تکه ای از سمباده 2000 را ببرید و آن را به آرامی روی سطح خش دار سرامیک بکشید و بعد با دستمالی نمدار روی سرامیک بکشید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/eliminate2-scratches3-surfaces2.html



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

1- رنگ طبیعی لباس های قدیمی تان را برگردانید

لباس خود را در محلول آب شور بشویید به این صورت که 1/4 فنجان نمک را در چرخه شستشوی لباس تان اضافه کنید. مطمئنا از نتیجه کارتان شگفت زده می شوید.

 

استفاده از نمک, کاربردهای مهم نمک

با نمک رنگ طبیعی لباس های قدیمی تان را برگردانید

 

2- تمیز و تازه کردن گل های مصنوعی

برای تمیز کردن بهتر گرد و غبار از روی گل های مصنوعی تان داخل کیسه ای نمک بریزید و گیاه را داخل آن تکان بدهید تا گرد و غبار از روی آن ها از بین بروند.

 

کاربرد نمک,کارایی نمک

با نمک گرد و غبار روی گل هایتان را از بین ببرید

 

3- از بین بردن جای رژ لب های طولانی مدت از روی لیوان و یا عینک

اگر جای رژهای طولانی مدت و بسیار قوی و پر رنگ روی لیوان و یا عینک تان باقی مانده است مقداری از نمک تصفیه را به آرامی به صورتی که خش نیفتد روی آن محل بمالید و سپس بشویید.

 

طرز استفاده از نمک, کاربردهای استفاده از نمک در خانه داری

جای رژ را از روی ظروف با نمک از بین ببرید

 

4- مراقبت از پوست خشک

نمک می تواند یک جایگزین عالی برای مراقبت از پوست خشک باشد. پوست مرده را حذف می کند، گردش خون شما را افزایش می دهد و راه خوبی برای بهبود سلامت پوست شما است.

 

بهتر است به این صورت استفاده کنید. بعد از حمام کردن آب نمکی را در حالی که پوست شما کمی مرطوب است، ماساژ بدهید. برای نتایج بهتر لایه برداری از نمک دریایی استفاده کنید.

 

استفاده از نمک در خانه,کاربرد استفاده از نمک در زیبایی

با نمک پوست خود را لایه برداری کنید

 

5- اضافه کردن نمک به خمیر دندان

برای پاک کردن لکه ها، سفید کردن دندان ها و حتی ضد عفونی کردن آن ها، به دلیل ویژگی های ضد باکتریایی نمک، عالی است. شما می توانید مسواک مرطوب خود را به نمک آغشته کنید و به آرامی دندان هایتان را بشویید. می توانید روی مسواک مرطوب خود مقداری خمیر دندان بزنید و سپس کمی نمک روی آن بپاشید و دندان هایتان را بشویید.

 

کاربردهای مهم نمک, نحوه استفاده از نمک

نمک ضدعفونی کننده عالی برای دهان و دندان است

 

6- پیشگیری از شوره سر

قبل از اینکه شامپو را بر روی موهای خود بکشید، نمک را بر روی پوست خود بمالید، آن را به دقت و به طور کامل حداقل 5 دقیقه ماساژ دهید، سپس تقویت کننده های شامپو را به آن اضافه کنید.

 

این کار باعث می شود شوره سر شما از بین برود و موهای شما سالم و قوی شوند.

 

 

کارایی نمک,استفاده از نمک

با نمک شوره سرتان را از بین ببرید

 

7- گلو درد را تسکین می دهد

آب نمک می تواند برای درمان گلو درد کاربرد داشته باشد. برای از دست دادن مخاط و کاهش تورم گلو می شود.

نمک را را به یک لیوان آب اضافه کنید و آن را به مدت 30 ثانیه تا یک دقیقه قرقره کنید.

 

 

جالب ترین کاربردهای نمک, طرز استفاده از نمک

آب نمک می تواند برای درمان گلو درد کاربرد داشته باشد

 

8- طولانی کردن عمر مسواک

قبل از استفاده از مسواک جدید آن را درون آب نمک فرو کنید ، همچنین می توانید نمک را در سراسر قلم موی مسواک تان بکشید و سپس آن را در آب فرو ببرید. این کار باعث طولانی شدن عمر مسواکتان می شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/applications3-salt3-life2.html



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

بهترین هدیه برای مردان چیست؟
هدیه گرفتن برای مردان هم میتونه آسون باشه و هم خیلی سخت کاملا بستگی به شخصی داری که میخواید براش کادو بگیرید ولی در کل این را از زبان نویسنده این مقاله که آقا هم هست تو انتخاب کادو میتونید معیار خوبی در نظر بگیرید ( چون مردا معمولا در طول زندگی کمترین کادو رو دریافت میکنند معمولا هرچی برایشان بخرید با کمال میل قبول میکنن و خوشحال می شوند.) اما در ادامه میخواهیم بصورت تخصصی و براساس شخصیت مردان کادوهایی که میتوانید هدیه دهید رو بررسی کنیم ولی در کل سخت نگیرید

:: بازدید از این مطلب : 77

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

کادو چی بخرم؟ این سوالی هست که وقتی میخوایم برای کسی کادو بخریم ذهنمونو مشغول می کنه! ایده برای کادو تولد ولی باید این رو بدونیم که اینکه هدیه چی بخرم؟ مساله اصلی نیست. موقع خرید کادو و هدیه حتما باید پروا کنیم که کادو رو برای چه کسی میخوایم بخریم؟ به عنوان مثال کادو برای دختر و پسر، کادو برای مادر و پدر و یا کادو برای کودکان. با این شیوه می تونیم پیشه خودمون رو در گزینش کادو راحت تر کنیم. کادو تولد یکتا از دغدغه های اصلی کسان خانواده هست. ما همش کوشش میکنیم بهترین هدیه رو برای عزیزان و دوستانمون بخریم. انتخاب کادو زایش برای خانمها راحت تره! چون برای خانم ها میشه انواع زیورآلات، ابزارها آرایش، لباس و حتی دکوری منزل هم گزینش کرد. وقتی برای یک خانم خونه دار کادو یک دکوری خاص و شیک می خریم نه تنها غمگین نمیشه خیلی ام شاد میشه.

انتخاب کادو برای پسر و دختر
انتخاب کادو برای پسر ها کمی دشوارتره. ما برای کادو دادن به آقایان حق انتخاب های اقلیت داریم. خرید کادو خاص بهترین انتخابه! برای خریدش احتیاج به پرداخت هزینه خیلی زیاد نیست. تنها کافیه یک مقدار اندیشه نماییم و یک کادوی ویژه و لاکچری انتخاب کنیم. بهتره که حتما به سلایق و علایق شخصی که می خوایم براش کادو بخریم خوب دقت کنیم. هدیه ما ممکنه یک یادگاری یا یک کالای کاملا کاربردی باشه. درسته که هدیه باید ارزش معنوی داشته باشه اما هدایای کاربردی هم باعث میشه که اشخاص از کادویی که دریافت کاربرد کامل رو داشته باشن. انتخاب کادو شاید برای بعضی کسان سخت باشه برای همین، ما انواع کادو رو براتون براساس فراخور و جنسیت جداسازی کردیم که در ادامه می تونید ببینید.

بشقاب دیوارکوب خانم هرنگ
نمره
5.00
از 5
بشقاب دیوارکوب بانو هرنگ
120,000 تومان 110,000 تومانحراج!
بشقاب دیوارکوب پرنده و شاخه
نمره
5.00
از 5
بشقاب دیوارکوب پرنده و شاخه
120,000 تومان 110,000 تومانحراج!
بشقاب دیواری چشم زخم
نمره
5.00
از 5
بشقاب دیوارکوب چشم زخم
110,000 تومان
بشقاب دیوارکوب رقص سماع
بشقاب دیوارکوب پایکوبی سماع
110,000 تومان 100,000 تومانحراج!
بشقاب دیوارکوب زن پاییزی
نمره
5.00
از 5
بشقاب دیوارکوب زن پاییزی
45,000 تومان
بشقاب دیوارکوب سرخ
بشقاب دیوارکوب سرخ
45,000 تومان
قبلیبعدی
هدیه چی بخریم؟
کادو چی بخریم؟

کادو زایش برای خانمها! کادو چی بخرم؟
انتخاب هدیه مناسب برای خانم ها همانطور که گفتیم خیلی راحته. کل ابزارها تزیینی رو می شه به عنوان هدیه برای یک خانم در نظر گرفت. علاوه بر اینکه میشه کلی ابزارها های شخصی مانند لوازم آرایش، زیورآلات و پوشاک هم خرید. ولی باید اون چیزی که گزینش می نماییم ویژه باشه. ویژه بودن دائم به معنای لاکچری و گرون بودن نیست. حتی میتونید خودتون کادو رو بسازید. صنایع دستی و کاردستی های دست ساز از گزینه های خیلی خوب و جذاب برای این کاره. پس برای خانم ها سوال کادو چی بخرم؟ خیلی راحت تر استجابت دیتا میشه. خرید کادو زایش برای دختر با خانم ها متفاوته. معمولا توی بحث رنگ جامه و لوازم شخصی دخترها رنگ های شاد مشابه صورتی رو می پسندن. مثلا برای خرید کادو زایش برای دختر ۲۰ ساله نیاز نیست از رنگ های طایفه و سنگین کاربرد بشه. به اخص اگر اون هدیه برای ولنتاین باشه. توی لیست زیر پیشنهاد هایی رو برای شما در نظر گرفتیم:

بدلیجات همانند انگشتر، گوشواره، گردنبند، ست و نصف ست و دستبند
کیف پول، دستی، کیف لوازم آرایش، کیف موبایل، کیف کوله، جاکارتی و انواع کیف های دوشی و سنتی
شال و روسری سنتی یا ساده
ماگ و لیوان با طرح های مختلف
ساعت های مچی زنانه و ساعت رومیزی
سبد گل همراه با جعبه و باکس
ست پوشاک و کیف و کفش، تی شرت، دامن و کلاه
هدیه تولد برای خانمها
کادو تولد برای خانم

کادوی زایش برای مرد
انتخاب هدیه پسندیده برای مردان خیلی مشکل تر از خرید اون برای بانو هاست. اما با این وجود می تونیم با کمی خلاقیت یک هدیه پسندیده برای پسرها برگزیدن کنیم. در درجه اول باید به این نکته پروا نماییم برای چه رده سنی میخوایم برگزیدن کنیم. برای آقایون میانسال و سالمند به طور معمول ست کیف و کمربند چرم انتخاب خوبیه. اما به راستی تکراری شده و در حال حاضر هم بها زیادی داره. هدیه ویژه و کم خرج بهترین گزینش ممکنه. ما برای آقایان نمیتونیم از صنایع دستی و دکوری به عنوان هدیه کاربرد کنیم. گزینش دکوری به هیچگونه برگزیدن خوبی توی این مورد نیست. در واقع سوال کادو چی بخرم؟ در مورد آقایان خیلی مشکله. پس باید به اندیشه ایده های خلوص باشیم . ما توی سایتمون و اینستاگرام یامی کادو ایده هایی برای برگزیدن هدیه و کادو به شما شناسایی می کنیم. می توانید به پیشنهادات ما هم یک نگاهی بندازید:

تیشرت، کیف و کفش و کلاه
ست کیف پول چرم، کمربند و دستبند و مچ بند
زیرسیگاری و فندک
کراوات و پاپیون
کادو های مخصوص ماه تولد
ست عطر و ادکلن
هدیه تولد برای مرد ها
کادوی زایش برای آقا

کادو خاص
کادو ویژه از اسمش ویژگی که باید خاص و نو باشه. در حال حاضر کل پیگیری کادو های خاص و بی همتا هستن. وقتی میخوایم یک فرد رو خوشحال نماییم و بهش یادآور بشیم که به فکرش هستیم، بهتره یک کادو ویژه براش انتخاب کنیم. ممکنه کادوی انتخابی شما یک ماگ باشه. خب ماگ ها با طرح های مختلف توی بازار وجود داره. مهم اینه که یک طرح خاص و اخیر رو برگزیدن کنیم. به راستی هدیه ما میتونه یک ست باشه. پیمان نیست هر ست کادویی که توی مغازه یا فروشگاه اینترنتی کادو دیدیم بخریم! با مقدار خلاقیت خودتون یک ست کادویی جمع آوری کنید. یعنی با گزینش هدایای ارزان و خاص که یک رنگ و یک شکل هستن میشه یک ست خاص کادویی ساخت. کادو های جالب خیلی زیاده فقط کافیه یکم فکر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



اگر انتخاب شکل و ظاهر گلدان را کنار بگذاریم همان که عطر گل های فصل را به خانه تان می آورد خودش بهترین تغییر است.

 

در ادامه گلدانهای زیبایی را می بینید که می توانند ایده ای برای تغییرهای کوچک اما مهم برای منزل شما باشند.

گلدان ،آسان ترین راه ایجاد تغییر های خوب و چشمگیر در خانه است.

 

جالب ترین مدل گلدان,گلدان های جالب و چشمگیر

مدل گلدان,مدل گلدان های جالب

گلدان های تزیینی خانه

 

مدل های جالب گلدان, گلدان های تزیینی خانه

طراحی گلدان های تزیینی, جالب ترین مدل گلدان

مدل گلدان های جالب

 

گلدان های جالب و چشمگیر, طراحی جدیدترین مدل گلدان

مدل گلدان های جالب, جالب ترین مدل گلدان

طراحی عجیب ترین مدل گلدان ها

 

طراحی عجیب ترین مدل گلدان ها, مدل های جالب گلدان

گلدان های تزیینی خانه, طراحی گلدان های تزیینی

طراحی جدیدترین مدل گلدان

 

طراحی گلدان های تزیینی,مدل گلدان های جالب

جالب ترین مدل گلدان های تزیینی,مدل گلدان

طراحی و ساخت جدیدترین گلدان ها

 



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



از بین بردن انواع حشرات,مبارزه با حشرات موذی

با روش های متفاوت از شر حشرات موذی خلاص شوید

 

چگونه می توان با حشرات مبارزه کرد؟ چگونه از شر پشه ها رها شویم؟ کم کم به فصل تابستان و گرما نزدیک می شویم و موضوعی که مجددا باید با آن دست و پنجه نرم کنیم، حضور پشه ها، مگس ها و به صورت کلی حشرات مزاحم است.

 

خیلی راحت از درب ها و پنجره ها وارد خانه شده و به نظر می رسد قصد ترک خانه را هم ندارند یا راه را گم کرده اند و آنجاست که مزاحمتشان برای ما آغاز می شود. برای رهایی از دست مزاحمت های این موجودات با ما همراه باشید.


روش اول: استفاده از اسپری آب پاش و تمیز کننده
شما می توانید یک اسپری آب پاش تهیه کنید و سپس آن را با مایع تمیز کننده و آب مخلوط کرده و به راحتی مگس یا پشه ها را مورد هدف قرار بدهید. در این روش مایع باعث به هم چسبیدن بال ها و در نهایت مانع از پرواز آن ها می شود البته این روش باعث کشته شدن آنها نمی شود.

 

خلاصی از شر پشه و مگس,نحوه خلاصی از حشرات موذی

در یک اسپری مخلوط مایع تمیز کننده و آب را به مگس ها بپاشید


روش دوم : آشپزخانه را تمیز نگه دارید
همه ی مواد غذایی در دسترس اعم از کیک ها، میوه ها، غذاهای باقیمانده و … را از دسترس دور کنید هرجا این مواد غذایی حضور داشته باشند مگس ها هم حضور خواهند داشت.

 


 ظرف هایی که در آن ها غذا میل می کنید را بشویید.
 غذاها و میوه های فاسد شده را دور بریزید مگس ها در این مواد فاسد تخم گذاری می کنند و تعدادشان افزایش پیدا می کند.
 درب سطل های آشغال را همیشه بسته نگه دارید.

راههای خلاصی از شر مگس ها, نحوه مبارزه با مگس ها

غذاها و میوه های فاسد شده را دور بریزید و ظروف را سریع بشویید


روش سوم : تاریک کردن محیط
قبل از ادامه دادن مراحل این نکته را باید متذکر شویم که به راحتی پشه ها را با هدایت به سمت نور می توانید به سمت بیرون از خانه هدایت کنید.

۱-  اول همه ی پرده ها رو بکشید . درب اتاق ها ها را هم ببندید.
۲- حال درب یا پنجره که معمولا به سمت بیرون و خارج از خانه است را باز کنید تا بادیدن نور کوچه و خیابان یه سمت بیرون هدایت شوند.

 

راههای از بین بردن حشرات موذی,روش های خلاص شدن از شر حشرات

پشه ها به سمت نور هدایت می شوند پس محیط را تاریک نگه دارید


روش چهارم: استفاده از سرکه
۱- یک قوطی شیشه ای یا پلاستیکی (یا هر جنسی) پیدا کنید و تا نصف از سرکه سیب پر کنید.
۲- چند تا سوراخ که مگس ها بتوانند از آن ها عبور کنند روی درب آن ایجاد کنید.
۳- حالا قوطی را در مکانی که مگس ها هستند قرار بدهید.


۴- مگس ها جذب بو می شوند و وارد قوطی می شوند ولی آنقدر باهوش نخواهند بود که درب کوچکی که از آن وارد شده اند را پیدا کنند و پس از مدتی سرکه سیب به کار آن ها پایان خواهد داد.
۵- قوطی را بعد از مدتی تمیز کنید و دوباره اگر باز هم مگس ها پیدا شدند استفاده کنید.

 

مبارزه با حشرات موذی, نحوه مبارزه با حشرات موذی

داخل قوطی سرکه سیب ریخته و روی درب آن را سوراخ هایی ایجاد کنید


روش پنجم: ساخت تله
ابتدا یک مایع چسبناک و شیرین درست می کنیم به این صورت که مقداری آب و شکر را می جوشانیم تا غلیظ و سفت شود و تقریبا شبیه به عسل شود، حالا یک تکه پارچه پیدا کنید و به این مخلوط آغشته کنید و بعد این پارچه را در مکانی که مگس ها هستند آویزان کنید.

 

به دلیل اینکه مخلوط شیرین است، مگس ها به آن جذب آن می شوند و چون چسبناک است به آن می چسبند پس از مدتی که مگس ها زیاد شدند پارچه را به طور مناسب دور بیندازید.

 

 

نحوه خلاصی از حشرات موذی,از بین بردن انواع حشرات

دستمالی را با مخلوطی از آب و شکر غلیظ شده، آغشته کنید و به نقطه ای آویزان کنید


روش ششم : استفاده از اسپری ها
همچنین شما می توانید از اسپری های مخصوص این کار هم استفاده کنید که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است، ولی به خاطر مشکلاتی که ممکن است برای تنفس شما و یا مسمومیت مواد غذایی ایجاد کند خیلی این روش مخصوصا در داخل منزل توصیه نمی شود.


روش هفتم : استفاده از توری برای پنجره ها
اگر پنجره های شما توری ندارند به محض باز شدن یک شاه راه برای مگس ها و حشرات به حساب می آیند تا وارد منزل شما شوند، مقداری توری تهیه کنید و پنجره ها را با آن ها کاور کنید تا از همان مبدا مانع از ورود این مگس ها به داخل منزل شوید و نیاز به کارهای دیگر نباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

جشن قدم,تم برای جشن قدم,جشن اولین قدم

جشن اولین قدمهایت مبارک

 

 جشن قدم کودک

معمولا پدر مادرها بعد از اینکه فرزندشان شروع به راه رفتن می کنند و اولین قدم های کوچک خود را به جلو می گذارد تا شروع به راه رفتن کند جشنی خودمانی را به همراه دوستان نزدیک و خانوادشان برگزار می کنند که به جشن قدم معروف است. در ادامه مقاله شما را دعوت به دیدن تزیینات جشن قدم میکنیم.

 

جشن قدم کودک,کیک جشن قدم,جشن قدم

گیفت جشن قدم

 

"تزیین

کیک جشن قدم

 

هدیه جشن قدم,گیفت جشن قدم,جشن قدم

تزیینات جشن قدم

 

تم برای جشن قدم,کیک جشن قدم,هدیه جشن قدم

ایده هایی برای جشن قدم

 

گیفت جشن قدم,تزیین جشن قدم,جشن قدم

جشن اولین قدم

 

ایده هایی برای جشن قدم,گیفت جشن قدم,جشن قدم

هدیه جشن قدم

 

ایده های جشن قدم,جشن قدم نوزاد,تم برای جشن قدم

ایده های جشن قدم

 

تزیینات جشن قدم,جشن قدم,هدیه جشن قدم

جشن قدم کودک

 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

خرید هدیه برای آقایان
افزودن به لیست ۱۲:۰۰
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
زمان باره احتیاج برای مطالعه: ۱۱ دقیقه
مناسبت‌هایی همانند شب یلدا، عید نوروز، سالگرد ازدواج، روز فوت شد یا روز زایش بهانه‌های احسان برای کادو دادن به آقایان هستند. پس از فرصت استفاده کنید و چیزی که عزیزانتان را دلشاد می‌کند به آن‌ها هدیه دهید. اگر حس می‌کنید خرید هدیه برای آقایان بسیار سخت و پیچیده است یا هر سال با این سوال روبرو می‌شوید که بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان چیست، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. خرید بهترین هدیه برای آقایان آن‌قدر که شما فکر می‌کنید سخت نیست؛ فرقی هم نمی‌کند که هدیه برای شوهر، نامزد، دوست، پسر یا حتی بردار شما باشد. ما با ۳۰ رهنمود هدیه خاص برای آقایان پیشه شما را راحت کرده‌ایم.

مچ‌بند هوشمند
بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان یا مناسبت‌های خاص دیگر می‌تواند یک ساعت هوشمند جذاب و کاربردی باشد. این ایام گجت‌های پوشیدنی همه گیر شده‌اند کل همنشین دارند حداقل یکی از آن‌ها داشته باشند. آقایان در هر سن و سالی که باشند با داشتن یک مچ‌بند هوشمند خیلی خوشحال‌ترند چراکه این مچ‌بندها جدا از نما شیک و اسپرت‌شان، قابلیت اندازه‌گیری گام‌ها، مسافت طی شده، دوراندیشیدن چگونگی خواب و تپش قلب را دارند. وانگهی تماس‌ها و پیام‌های رسیده را به شما نشانه می‌دهند. کارایی عالی، تنوع ظاهری زیاد و البته بها مناسب این مچ‌بندهای هوشمند مایه شده که تبدیل به هدیه‌های بسیار عالی شوند. اگر شما هم هدف خرید این هدیه پسندیده برای آقایان را دارید ما برای شما دو توصیه داریم؛ مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 و مچ‌بند هوشمند Honor Band 5.

مچ بند هوشمند شیائومی

مچ پاراگراف (لاتین) هوشمند آنر

دوربین
یک دوربین عکاسی کامپکت لازمه‌ی هر خانه‌ای است. این دوربین‌‌ها قیمت ارزانی دارند و در جشن‌ها مناسبت‌ها بسیار به‌کار می‌آیند. کافیست لغایت گرد از این دوربین‌ها دست همسر خود بدهید لغایت تمام شب را از شما و اعضای خانواده عکس بگیرند. از طرفی هم این‌ روزها، آقایان جوان‌تر علاقه خاصی به دوربین‌های فیلم‌برداری ورزشی نشان می‌دهند. این دوربین‌ها ابعاد کوچکی دارند، سبک‌اند و در برابر آب مقاوم هستند. این دوربین‌ها را می‌توان برای فیلم‌برداری به تو ماشین، پایین آب، کوهنوردی یا هرکجای دیگر برد و فیلم‌های جذاب و هیجان‌انگیزی با آن‌ها ضبط کرد. بعد اگر قصد خرید هدیه مناسب آقایان جوان دارید، دوبین‌های عکاسی کامپکت و دوربین فیلم‌برداری ورزشی انتخاب‌های درجه یکتا هستند. توصیه ما برای دوربین کامپکت، دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB30F و برای دوربین فیلم‌برداری ورزشی، دوربین اکن مدل H9R است.

دوربین دیجیتال سامسونگ

دوربین فیلمبرداری ورزشی اکن

کنسول
دیگر این روزها همه می‌دانند که علاقه‌ به بازی‌های کامپیوتری هیچ ربطی به سن و سنه ندارد.  بهترین هدیه برای مردان این ایام هم بیشتر کل در خانه خویش یک کنسول بازی دارند. ولی برای آقایانی که یک کنسول درست و حسابی ندارند و شما می‌دانید که به بازی کامپیوتری علاقه دارند، بهترین هدیه یک کنسول بازی است. احتمالاً بها کنسول‌ها بالا باشد، ولی نگران نباشید این هدیه یک عمر برایشان می‌ماند. از طرفی، برای آقایان جوانی که کنسول بازی دارند و وقت زیادی را در تنهایی به بازی کردن می‌گذرانند، می‌توانید یک تقسیم بازی اضافه هدیه بگیرید. با این شغل هم آن‌ها را شاد کرده‌اید که می‌توانند هم‌بازی داشته باشند، هم خودتان از انفرادی درمی‌آیید و می‌توانید با آن‌ها هم‌بازی شوید. برای خرید هدیه ساگرد ازدواج، عید، شب یلدا یا زایش برای آقایان ما به شما کنسول بازی Xbox One S ALL DIGITAL را شناسایی می‌کنیم که بها ارزان‌تری نسبت به PlayStation 4 دارد. همچنین شما می‌توانید برای آن‌هایی که خودشان این کنسول را دارند، تقسیم بازی بی‌سیم Xbox One را هدیه بگیرید.

Xbox One S ALL DIGITAL

دسته Xbox One

هدفون و هدست
موسیقی عضو جدایی‌ناپذیر حیات ماست، بعد یک آلت خوب برای بهتر شنیدن موسیقی می‌تواند یک هدیه ویژه برای آقایان باشد. یک هدفون خوب می‌تواند تجربه گوش کردن به موسیقی را به طور کلی عوض کند. علاوه بر این، آقایانی که ورزش می‌کنند، بسیار با تلفن صحبت می‌کنند یا موعد زیادی را پشت فرمان می‌گذرانند را می‌توان با یک هدست بی‌سیم که قابلیت برقراری تماس هم علاوه بر توزیع موسیقی دارد، حسابی دلشاد کرد. در وسط انواع هدست و هدفون بی‌سیم شما انتخاب‌های زیادی دارید که شدنی است کمی مبهوت کننده باشد، از این جهت توصیه ما برای خرید اینترنتی هدیه سالگرد زناشویی برای آقایان یا هر مناسبت قشنگ دیگر عبارت‌ است از: هدفون آکی مدل EP-B52 برای گوش کردن به موسیقی با کیفیت خوب و بدون هیچ مزاحمت. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Level U هم برای آقایان پرمشغله و خوش‌تیپ است که علاوه بر گوش کردن موسیقی تماس‌های زیادی برای جواب دادن دارند.

هدفون آکی

هدفون بی سیم سامسونگ

ماشین اصلاح
یکی سایر از انتخاب‌ها در هدیه برای آقایان لوازم شخصی برقی است. لوازم شخصی برقی آقایان شامل انواع ماشین‌های اصلاح راز و چهره و بدن می‌شود. این ماشین‌ها مدل‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید طبق سلیقه و گونه اصلاحی که بیشتر دارند، هر کدام را به آن‌ها هدیه دهید. اگر یک کادو برای تولد آقایانی تهیه می‌کنید که صورت خود را کاملا شیو می‌کنند و یک اصلاح ریزبین و تمیز می‌خواهند، باید یک ماشین اصلاح صورت با توانایی اصلاح با شماره صفر خریداری کنید. اگر هم همسر، برادر یا همنشین شما معملا ریش می‌گذارد، می‌توانید به آن‌ها یک ماشین اصلاح سر و چهره که دارای شانه‌های گوناگون است هدیه دهید. توصیه نخست ما به شما ماشین اصلاح چهره فیلیپس مدل AT890/20 است که یک هدیه ماندگار برای آقایان محسوب می‌شود و رهنمود دوم، ماشین اصلاح راز و صورت مدل ۱۰۳۰ از برند موزر.

ماشین اصلاح چهره فیلیپس

ماشین اصلاح راز و صورت موزر

لباس ورزشی
بهترین توصیه هدیه برای آقایان ورزشکار و عاشق تیپ‌های ورزشی، خرید لباس ورزشی است. لباس ورزشی هم پرکاربرد است و هم جذاب. کل پسران و آقایان جوان عاشق پیراهن ورزشی هستند و حداقل یگانه دوتا تیشرت ورزشی و سه چهارتا شلوار ورزشی در کمدشان پیدا می‌شود. اگر غیر از این باشد که حتما باید برایشان یک پوشاک ورزشی هدیه بگیرید. اما اگر ورزش‌کار هستند و جامه ورزشی زیاد دارند هم بی‌شک یک پوشاک ورزشی جدید بهترین هدیه است. اگر منظور دارید که یک هدیه گران قیمت برای آقایان بخرید، هودی گزینه بسیار احسان است و کل آقایان جوان عاشقش هستند. اگر هم بخواهید کمتر خرج کنید ولی در عوض یک کادو صحیح و حسابی بدهید، تیشرت ورزشی بهترین گزینه است. رهنمود ما برای هودی، هودی ورزشی مردانه مل اند موژ است و برای تیشرت مردانه، ما به شما پلوشرت آستین اختصار مردانه جوما را پیشنهاد می‌کنیم. حتی می‌توانید هر دو این لباس‌ها را باهم هدیه دهید تا او را با یک ست ورزشی کامل و جذاب دلشاد کرده باشید.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد