نوشته شده توسط : نازی

فالوور های فیک در واقع اکانت های فیکی هستند که شما را فالو یا دنبال می کنند. اما این اکانت ها چه ویژگی هایی دارند؟

آن ها معمولا نام کاربری معنا داری ندارند. به عنوان مثال ممکن است آیدی مانند hghdkd یا استفاده رندوم از تعدادی حروف در کنار هم داشته باشند.

همچنین این اکانت ها عکس پروفایل ندارند یا اینکه عکس پروفایل شان نامفهوم یا غیر واضح است. یا عکسی از گل، طبیعت و… بر روی پروفایل شان دارند.

فالوور فیک چیست
علاوه بر این ها، اکانت های فیک فالوور و فالووینگ ندارند یا اگر دارند تعدادشان بسیار کم است و به طور کلی این اکانت ها فعال نیستند. چه در صفحه خود شان چه در صفحه شما.

داشتن فالوور فیک
فالوورهای فیک برای بسیاری از افراد ممکن است خوشایند به نظر نیاید. خیلی از افراد برای اینکه تعداد فالورهای خود را افزایش دهند سرمایه گذاری های زیادی انجام می دهند و هزینه های سنگینی را پرداخت می نمایند تا بتوانند تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند. نحوه دریافت فالوور فیک رایگان چگونه است؟ بعضی دیگر با خریدن ربات های اینستاگرامی به دنبال افزایش فالوور هستند و بعضی دیگر هم مشغول به خرید فالوور واقعی می شوند. نکته ای که باید در این جا مد نظر داشته باشید این است که بیشتر این ربات ها و سایت ها اعلام می کنند که فالوور فیک ارائه نمی دهند.

بعضی از ادمین های پیج های اینستاگرامی به دنبال خرید فالوورهای فیک هستند. هدف این افراد از خرید فالوورهای فیک این است که می توانند از این روش کاربران را ترغیب نمایند تا دنبال کننده پیج آ نها باشند یا با بالا بودن فالوور ها در پیج کاری خود بتوانند راحت تر مشتری را جذب نمایند.

داشتن فالوور فیک
چگونه فالوور فیک بسازیم ؟
استفاده از کاربران فیک همراه در کسب و کار اینترنتی با استفاده از روشهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. اگر نیاز به افزایش تعداد بالا و سریع دنبال کنندگان رای پیج اینستاگرام خود دارید می توانید از ربات فوق حرفه ای استفاده نمایید.

خرید فالوور فیک ایرانی ارزان
با توجه به رشد روزافزون استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران و اهمیت این سرویس در زمینه تجارت الکترونیک، داشتن صفحه ای مناسب با ظاهری رسمی و مناسب می تواند تعداد مشتریان را برای شما افزایش دهد.

وجود تعداد زیادی فالوور به دلیل ایجاد اعتماد و توجه مخاطب یکی از راه های افزایش کارایی صفحه و همچنین افزایش فروش است. اگر می خواهید کار اینستاگرام خود را به طور جدی شروع کنید ، می توانید با خرید فالوور فیک ارزان بدون ریزش ، توجه و اعتماد مخاطب خود را به صفحات خود افزایش دهید.

خرید فالوور فیک ارزان
با سفارش فالوور فیک خارجی اینستاگرام، می توانید ظاهرا صفحه خود را معتبر جلوه داده و از این طریق فالوورهای واقعی زیادی بدست آورید. مانند کاری که بسیاری دیگر برای افزایش مخاطبان خود تأثیرگذار انجام می دهند.

همچنین یکی از راه هایی می توانید تعامل خود را با مخاطبان افزایش دهید و اینگیجمنت صفحه خود را بالا ببرید، خرید بازدید لایو اینستاگرام است.

شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از اینفلوئنسر‌ها و برند‌های بزرگ در سراسر جهان، بخش بزرگی از فالوور‌ها و لایک های خود را خریداری نموده اند.

مثلا خانواده کارداشیان که از پر فالوور‌ترین اینفلوئنسر‌ها محسوب می شوند، دارای تعداد بسیار زیادی فالوور فیک هستند که صرفا برای افزایش اعتبار ظاهری پیج خود تهیه کرده اند که البته ظاهرا جواب داده است !!

فالوور فیک خارجی
در ایران نیز میتوان گفت بیش از ۹۰٪ سلبریتی ها اقدام به خرید فالوور فیک کرده اند که با مشاهده نسبت تعامل به فالوور آن‌ها نیز مشخص می باشد.

شما نیز می توانید با خرید فالوور فیک البته باید به تعداد متناسب با پیج خودنیز دقت نمایید، اقدام به افزایش اعتبار ظاهری پیج خود کنید و در دید سایرین، معرفی شده و مطرح تر باشید که در نهایت نیز افراد به دلیل پر مخاطب بودن پیج شما، فالوور شما خواهند شد که امری پرتکرار و طبیعی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

خرید میوه خشک آماده چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. پس میوه خشک‌ کن به‌دردتان می‌خورد. میوه‌های خشک سال‌هاست وارد بازار تنقلات شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. مخلوط‌کردن آن‌ها با آجیل یا سرو انفرادی آن‌ها در میهمانی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به‌عنوان تنقلات، به امری عادی و قسمتی از توقعات میهمانان یا مشتریان تبدیل شده است. قیمت میوه خشک کن خشک کردن میوه‌ها برای استفاده در فصولی که به میوه با کیفیت و مطلوب دسترسی نداریم یا برای زمان‌هایی که می‌خواهیم در هر جایی به میوه مورد علاقه دسترسی داشته باشیم یکی از روش‌های دسترسی به آنهاست. یا اینکه می‌توان از خشک کردن میوه‌ها برای تهیه دمنوش استفاده کرده و به جای چای یا نوشیدنی‌های دیگر از آنها استفاده کرد.

اما از آنجایی که روش سنتی برای خشک کردن میوه ممکن است تا دو هفته هم به طول بینجامد و در نهایت هم نتیجه خوبی از آن نگیریم استفاده از دستگاه میوه خشک کن بهترین راهکار است. در این پست قصد داریم تا با بررسی نکات خرید میوه خشک کن به راهنمای خرید میوه خشک کن خوب با قیمت ارزان بپردازیم.

بیشترین مشکلاتی که در هنگام خشک کردن میوه به روش سنتی وجود دارد شامل مواردی مثل بد شکل شدن میوه خشک شده، تغییر رنگ، تغییر مزه و حتی در برخی از موارد خراب شدن و کپک زدن میوه به دلیل روش غلط خشک کردن میوه است. اما زمانی که از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

راهنمای خرید میوه خشک کن خوب و ارزان
برای همه ما پیش می‌آید که گاها با میوه‌های زیاد که در یخچال آشپزخانه روبه‌رو شده و به دلیل مصرف نکردن سریع آن با خرابی میوه مواجه شویم. در بیشتر موارد میوه مورد نظر را به مربا تبدیل کرده یا اینکه آن را خشک می‌کنیم. اما چون میوه مدت طولانی مانده است خشک کردن آن به روش سنتی هم داستانی دارد، اما با وجود میوه خشک کن می‌توانید به آسانی و ظرف مدت چند ساعت کلیه میوه‌ها را خشک کنید. در ادامه به بررسی نکات خرید دستگاه میوه خشک کن می‌پردازیم.

در صورتی که سایت یا کسب و کاری در این زمینه دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه تبلیغات و پر کردن فرم درخواست معرفی، پلن‌های تاپترین را جهت درج تبلیغات در سایت مشاهده کنید.
احتمالا این سوال در ذهنتان به وجود می‌اید که می‌شود همین کار را داخل فر انجام داد؟ راستش نتیجه کار در فر به‌خوبی میوه خشک‌ کن‌‌ درنمی‌آید! فرهای کانوکشن یا فن‌دار و همچنین فرهای معمولی قادر به تولید گرمای با مختصات لازم برای خشک‌کردن مواد غذایی نیستند و نقاط غیر هم‌دما ایجاد می‌کنند.

ضمن اینکه گستره دمایی اغلب فرها برای خشک‌کردن بیشتر انواع میوه‌ها و سایر مواد غذایی زیادی داغ است. وقتی هم که دما از حد لازم بالاتر باشد، مواد غذایی به‌جای خشک‌شدن می‌پزند و درنتیجه بخش قابل‌توجهی از طعم و مواد مغذی‌شان از دست می‌رود.

در همین زمینه بخوانید: خرید بهترین توستر

میوه خشک کن این امکان را به شما خواهد داد تا در زمانی کوتاه میوه‌ها را خشک کنید. این دستگاه به صورت برقی بوده و با امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توانید در زمانی کوتاه میوه‌ها را خشک کنید. بیایید ببینیم یک دستگاه میوه خشک کن چیست و چگونه باید با آن کار کنیم؟

دستگاه میوه خشک کن چیست؟
وجود 2 تا 96 درصد آب در میوه‌ها سبب شده تا جایی مناسب برای رشد انواع قارچ و باکتری باشند. همین مورد باعث خراب شدن سریع میوه‌ها شده و اگر آنها را سریع مصرف نکنید خراب خواهند شد. خشک کردن میوه بر خلاف تبدیل آن به مربا و فرآورده‌های دیگر باعث می‌شود تا ارزش غذایی آن را تا حد بالاتری حفظ کنید.

در همین زمینه بخوانید: خرید بهترین فر توکار

با استفاده از دستگاه میوه خشک کن می‌توانید میوه‌هایی که برای خشک کردن در قطعات کوچکتر برش داده‌اید را در داخل سینی‌های موجود در آن قرار دهید. این دستگاه از انرژی برق برای خشک کردن میوه استفاده می‌کند. برنامه زمانی مختلفی که دارد امکان تعیین دمای محیط دستگاه را تا درجه‌های بالاتر از 70 درجه برایتان فراهم می‌کند. در نهایت بر اساس بازه زمانی که برای هر میوه می‌تواند متغیر باشد، میوه شما خشک شده و بدون اینکه طعم و مزه آن تغییر کرده باشد می‌توانید از آن برای تهیه دمنوش، سرو کردن در کنار آجیل و تنقلات دیگر از ان بهره ببرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

وجود یک یخچال و فریزر خوب در هر آشپزخانه‌ای ضروری است. مدل‌ها و برندهای متنوعی در بازار وجود دارند که هرکدام دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. علاوه‌بر بودجه، فضای آشپزخانه و عادات خرید، یکی دیگر از نکات مهم در خرید یخچال و فریزر برند محصول است. این روزها بیشتر مردم به خرید کالای ایرانی رو آورده‌اند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، یخچال الکترواستیل یکی از محصولاتی است که می‌توانید خریداری کنید.

برند الکترواستیل یکی از برندهای مطرح ایرانی است که سال‌ها در زمینه‌ی تولید یخچال و فریزر فعالیت کرده است. ما در این مقاله بهترین یخچال‌ الکترواستیل در بازار را به شما معرفی می‌کنیم تا هرچه راحت‌تر انتخاب کنید. پس با همراه باشید و با این برند و محصولاتش بیشتر آشنا شوید.

پیشنهاد ویژه
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES27
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES27
مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژی: A
گنجایش: ۳۵۲ لیتر
آبسردکن: دارد
نقاط قوت
کم‌مصرف
سرمایش یکنواخت
کیفیت ساخت مناسب
قیمت مناسب
طراحی زیبا
نقاط ضعف
صدای نسبتا زیاد
اولین یخچال الکترواستیل که به شما معرفی می‌کنیم، یخچال و فریزر مدل ES27 است. این محصول با رتبه‌ی مصرف انرژی A، یک یخچال کم‌مصرف به‌شمار می‌رود.

در قسمت یخچال ۴ عدد طبقه و ۲ عدد کشو برای نگهداری مواد غذایی تعبیه شده است. میوه‌ها و سبزی‌ها را بهتر است در کشوی یخچال نگهداری کنید. ۳ طبقه هم در قسمت درب یخچال وجود دارد که می‌توانید برای نگه‌داری لبنیات و تخم‌مرغ از آن‌ها استفاده کنید.

فضای داخل یخچال با لامپ LED روشن می‌شود. لامپ‌های LED نسبت به لامپ‌های معمولی مزایای زیادی دارند. برای مثال، مصرف انرژی کمتری دارند و گرمای کمتری تولید می‌کنند. به‌علاوه، دارای روشنایی بیشتری هستند.

صفحه نمایش این یخچال لمسی است و به‌راحتی می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید. با وجود فیلتر بوگیر یخچال نیازی نیست نگران بوی نامطبوع درون یخچال باشید.

۵ کشو در قسمت فریزر وجود دارد که می‌توانید مواد غذایی منجمد را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده نگه دارید. هم یخچال هم فریزر بدون برفک هستند و از سیستم نوفراست بهره می‌برند.

یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES20
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES20
مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژی: A
گنجایش: ۱۶ فوت
آبسردکن: دارد
نقاط قوت
طراحی زیبا
کیفیت ساخت مناسب
قدرت سرمایش
بدون برفک
قیمت مناسب
نقاط ضعف
صدای زیاد
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES20 یکی دیگر از محصولات کارآمد این برند ایرانی است. رتبه‌ی مصرف انرژی این یخچال و فریزر A است. بنابراین تا حدی نگرانی‌های شما درباره‌ی مصرف برق و هزینه‌ها آن را برطرف می‌کند.

چهار طبقه و دو کشو برای نگهداری مواد غذایی در قسمت یخچال قرار دارد. در قسمت درب یخچال هم ۴ طبقه‌ی دیگر را می‌بینید. از این طبقات می‌توانید نگهداری مواد غذایی کم‌حجم مانند لبنیات و تخم‌مرغ استفاده کنید.

یخچال مجهز به سیستم نوفراست است و داخل آن با لامپ LED روشن می‌شود. صفحه نمایش لمسی و سیستم سرمایش و انجماد سریع از دیگر ویژگی‌های این یخچال هستند. به‌علاوه، این یخچال دارای فیلتر بوگیر است و با وجود آن دیگر خبری از بوی نامطبوع یخچال نخواهد بود. مواد غذایی منجمد را در ۳ کشوی فریزر می‌توانید نگهداری کنید.

یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES11
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES11
مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژی: A+
گنجایش: ۱۲۰ لیتر
آبسردکن: ندارد
نقاط قوت
طراحی زیبا
کم‌مصرف
نقاط ضعف
کیفیت ساخت متوسط
محصول بعدی که می‌توانید برای آشپزخانه‌ی خود خریداری کنید، یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES11 است. رتبه‌ی مصرف انرژی این یخچال A+ است و آن را به محصولی کم‌مصرف تبدیل کرده است.

در قسمت یخچال این محصول ۴ طبقه و ۱ کشو قرار دارد که می‌توانید مواد غذایی را به‌راحتی در آن‌ها جای دهید. برای نگهداری لبنیات و تخم‌مرغ و مواد غذایی کم‌حجم هم می‌توانید از ۳ طبقه‌ای که در درب یخچال قرار دارد استفاده کنید. فریزر این محصول دارای ۲ طبقه است.

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

هر قدر وسایل خانه منظم‌تر باشند، ساکنان خانه آرامش بیشتری احساس می‌کنند. یکی از وسایل نظم‌دهنده در همه خانه‌ها، جاکفشی است. هیچ‌کس از منظره‌ کفش‌های به‌هم ریخته جلوی در خوشش نمی‌آید. اگر برای کفش‌های مهمان هم جای کافی وجود داشته باشد، دیگر عالی است.

ما در این مطلب از «درجه» به انواع جاکفشی اشاره می‌کنیم و پیشنهادهایی برای خرید جاکفشی داریم. اگر تازگی‌ها در فکر عوض کردن و خرید جاکفشی بوده‌اید، این مطلب را تا آخر بخوانید و لینک‌هایش را بررسی کنید. قیمت‌ها مربوط به تابستان ۱۳۹۹ هستند.

۱- قبل از خرید جاکفشی چکار کنیم؟خرید جاکفشی
قبل از این که به رنگ و مدل جاکفشی فکر کنید، بودجه‌تان را مشخص کنید. جاکفشی‌های کوچکی که بدون در هستند، به‌ویژه اگر جنس پلاستیک یا فلزی داشته باشند، از همه ارزان‌ترند. با بودجه‌ای بین ۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان می‌توانید چنین جاکفشی‌ای را بخرید.

جاکفشی‌های جمع‌وجور چوبی که دردار و جادار باشند، بسته به کیفیت‌شان از متوسط تا گران خواهند بود، یعنی از حدود ۴۰۰ هزار تا بالای ۲ میلیون تومان.

گران‌ترین مدل‌های جاکفشی، جالباسی و آینه دارند و بزرگ طراحی شده‌اند. مثل بقیه‌ خریدها، هر قدر کیفیت کار از نظر جنس لولاها، کیفیت طبقه‌ها و استاندارد بودن اندازه‌ها بالاتر باشد، قیمت هم بالاتر است. به‌نظر می‌رسد این دسته از جاکفشی‌ها را از حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان پیدا کنید.

لیست قیمت جاکفشی را ببینید
۲- گام اول برای خرید جاکفشی کدام است؟خرید جاکفشی
مهم‌ترین نکته اندازه‌گیری ا‌ست. قبل از خرید هر وسیله نو، باید جایی برایش در خانه پیدا کنید. خوشبختانه جاکفشی در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. بنابراین، دست شما باز است که باتوجه به فضای خانه و تعداد کفش‌ها خرید کنید. اول جایی را که قرار است جاکفشی قرار گیرد، مشخص کنید. این مکان می‌تواند در ورودی خانه، راهرو، یا حتا اتاق خواب باشد. اندازه دیوار موردنظرتان را بگیرید و ببینید خوب است سایز جاکفشی چقدر باشد.

فراموش نکنید قرار نیست با جاکفشی همه دیوار را بپوشانید. اگر یک سوم دیوار را اشغال کند، نمای بهتری دارد. عمق جاکفشی‌ها تفاوت زیادی با هم ندارد و اغلب حدود ۳۳ سانتی‌متر است.

کسی دوست ندارد بزرگ‌ترین جاکفشی را به خانه بیاورد و فضای زیادی را پر کند. اما به‌هرحال باید برای جا دادن همه کفش‌ها فضا داشته باشد. دست به‌کار شوید و مجموع کفش‌های اهالی خانه را جمع بزنید. حدود پنج سانتی‌متر بین دو جفت کفش فاصله درنظر بگیرید.

محبوب‌ترین جاکفشی‌ها اینجاست
۳- تعداد کفش شما خیلی زیاد است؟خرید جاکفشی
چند راه دارید، اگر فضای خانه و بودجه شما محدود است، از ارگنایزرهای عمودی استفاده کنید. ارگنایزر یا نظم‌دهنده کفش را می‌توانید پشت در اتاق یا توی کمد آویزان کنید. گزینه بعدی برای زمانی ا‌ست که اتاق اضافی در خانه دارید تا آن را به کمدی بزرگ تبدیل کنید. می‌توانید با ساختن کمد بدون در، کفش‌های خوشگل‌تان را به‌نمایش بگذارید و لذتش را ببرید.

راه بعدی به نقشه خانه شما بستگی دارد. در جایی که تورفتگی وجود دارد، می‌شود جاکفشی توکار برپا کرد. شاید هم بخواهید دو جاکفشی مشابه بخرید و با کمی خلاقیت چیدمان جذابی در راهرو ایجاد کنید.

 

ارگانیزرهای کفش با قیمت مناسب را ببینید
۴- نظرتان درباره جاکفشی بدون در چیست؟انواع جاکفشی
جاکفشی روباز کار را راحت می‌کند. مقابلش می‌ایستید، دست‌تان را دراز می‌کنید و هر کفشی را بخواهید برمی‌دارید. از طرف دیگر هوا بین کفش‌ها جریان دارد و کفش مرطوب باقی نمی‌ماند. بعضی از مدل‌های جاکفشی روباز قشنگند و با بقیه اثاث شما هماهنگ می‌شوند. اما واقعیت این است که بعضی‌ها دوست ندارند کفش بخشی از لوازم تزیینی خانه باشد. اگر جاکفشی در دل خانه قرار داشته باشد، منظره‌ خیلی قشنگی ایجاد نمی‌کند. جاکفشی داشبوردی این مدل جاکفشی قیمت خیلی پایینی دارد و برای کسی که دنبال جاکفشی بدون در و ارزان‌قیمت باشد، گزینه خوبی‌ به‌نظر می‌رسد.

اینجا ببینید
پیشنهاد بعدی جاکفشی بدون در، خیلی جمع‌وجور و باکیفیت است.

این جاکفشی کمجا را ببینید
۵- جاکفشی دردار را ترجیح می‌دهید؟خرید جاکفشی
انتخاب اغلب افراد جاکفشی دردار است. ضمن این‌که چشم‌ها از دیدن انبوه کفش‌ها درامان می‌مانند، می‌تواند خیلی شیک و قشنگ طراحی شده باشد. نقطه ضعف آن جریان نداشتن هواست که در بعضی‌ از مدل‌ها با ایجاد سوراخ‌هایی حل شده. دقت کنید جنس لولای در خوب باشد و اندازه‌هایش برای قرار دادن انواع کفش مجلسی یا کتانی استاندارد تهیه شده باشد. دیگر می‌ماند سلیقه شما که از ظاهر کدام مدل خوش‌تان بیاید.

با انتخاب مدلی که جاکفشی و جالباسی باشد، خیال‌تان از مهمان‌داری راحت می‌شود. هم برای کفش‌های مهمان جا دارید و هم برای کت و مانتوی آنها.

 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

خیلی‌ها معتقد هستند که همزن از وسایل لازم و ضروری آشپزخانه به‌حساب نمی‌آید اما باید بگوییم که یکی از لوازم آشپزخانه که استفاده فراوانی دارد و اگر نباشد حسابی جایش خالی است، همزن برقی است. اگر اهل پختن کیک و انواع مختلف شیرینی و دسر هستید، همزن یک وسیله لازم برای شما است. از این وسیله می‌توان برای درست کردن خمیر نان و کیک و شیرینی، ‌هم‌زدن تخم‌مرغ، خامه و … به جای قاشق و چنگال استفاده کرد. همزن برقی چه مارکی خوبه در هنگام خرید همزن باید به ویژگی‌های مختلف آن توجه کرد. از جمله ویژگی‌های مختلف آن می‌توان به سرعت موتور، تعداد تیغه‌ها، کاسه‌ داشتن یا نداشتن و ویژگی‌های دیگر اشاره کرد. در ادامه این مقاله ابتدا این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم و سپس مشخصات بهترین‌ همزن‌های موجود در بازار را می‌گوییم.

همزن‌های موجود در بازار به دو دسته همزن ساده و همزن برقی تقسیم می‌شوند. همزن برقی نیز دو مدل دارد: همزن برقی معمولی و همزن برقی کاسه‌دار

۱‌. همزن دستی: این نوع همزن ساختار ساده‌ای دارد و از یک دسته، یک میله و یک سر همزن تشکیل شده است. سرعت در این مدل بستگی به سرعت دست شما دارد. مشخص است که سرعت به‌هم زدن مواد غذایی با این نوع همزن از نوع برقی آن کم‌تر است. برخی از انواع همزن‌های ساده عبارتند از: همزن بالونی که برای هم‌زدن مواد کیک است. همزن مسطح که برای آماده کردن سس کاربرد دارد. همزن دندانه‌دار نیز برای ترکیب مواد مایع است.

۲‌. همزن برقی: در این نوع همزن یک موتور الکتریکی وجود دارد که سر همزن را به حرکت درمی‌آورد و دیگر نیازی به حرکت دادن دست نیست. این همزن در دو نوع معمولی و کاسه‌دار در بازار موجود است.

الف‌. همزن برقی بدون کاسه یا معمولی:‌ از ساده‌ترین همزن‌های برقی است که دو بخش سر همزن و دسته دارد. نحوه کار کردن با این نوع همزن به این شکل است که ابتدا همزن را برداشته و آن را روشن می‌کنید و سر همزن را که در حال چرخش است، داخل ظرفی که حاوی مواد اولیه موردنظر شما است فرو می‌کنید و آن را به‌هم می‌زنید.

ب‌. همزن برقی کاسه‌دار: در واقع نوعی همزن حرفه‌ای است که برای رستوران‌ها و آشپزهای حرفه‌ای کاربرد دارد. این نوع همزن‌ها دارای کاسه هستند و لازم نیست که آن را در دست بگیرید،‌ فقط کافی است که مواد غذایی را داخل کاسه خود همزن بریزید و کاسه را در محل خود نصب کرده و دستگاه را روشن کنید. ظرفیت کاسه‌ها متفاوت است و واحد آن لیتر است. شما باید هنگام خرید همزنی را بخرید که ظرفیت آن متناسب با نیازتان باشد.

ویژگی‌های مختلف همزن برقی

توان: در واقع قدرت دستگاه را نشان می‌دهد و ارتباط مستقیمی با میزان مصرف انرژی دارد. هر چقدر توان دستگاه همزن بالاتر باشد، ‌مواد غذایی را با سرعت بیشتر و سریع‌تر مخلوط می‌کند و فشار کمتری هم به‌ دستگاه وارد می‌شود. اما توان بالاتر مساوی با مصرف برق بیشتر است.

سرعت موتور: در همزن برقی میزان سرعت چرخش موتورها متفاوت است. همزن‌های برقی معمولی ۳ سرعت چرخش موتور و همزن‌های کاسه‌دار ۳ تا ۶ سرعت چرخش موتور دارند.

تعداد تیغه‌ها: همزن‌ها سری‌ها یا همان تیغه‌های مختلفی دارند که کاربرد هر کدام متفاوت است. از انواع مختلف آن می‌توان به سری ورزدهنده، سری تخم‌مرغ‌زن و سری خمیرزن نام برد.

 

 

 

۱) همزن برقی KitchenAid 5KSM95PSBSZ
بهترین همزن برقی کاسه دار
همزن برقی KitchenAid 5KSM95PSBSZ

همزن برقی کاسه‌ای KitchenAid 5KSM95PSBSZ از بهترین محصولات بازار است، چنان که برند امریکایی کیچن‌اید در سراسر جهان به تولید دستگاه‌های آشپزخانه باکیفیت و گران‌قیمت شناخته‌شده است. این دستگاه دارای کاسه استیل ثابت و خمیرزن است و طراحی آن با داشتن اهرمی در قسمت بالایی میکسر کار را برای جدا کردن کاسه و جابجا کردن مواد مخلوط شده و تمیز کردن ظرف همزن، آسان می‌کند.

نقطه قوت این دستگاه جنس بدنه تمام فلزی آن است که بسیار زیباست و تمیز کردن آن راحت است. کاسه استیل همزن گنجایش 4.3 لیتری دارد و دارای موتوری قدرتمند و کم‌صدا برای مخلوط کردن مناسب مواد است. همزن کیچن‌اید 5KSM95PSBSZ دارای سه قطعه مختلف برای سر همزن در استفاده‌های مختلف است، کاسه این همزن ثابت است ولی گردش تیغه‌ها به صورتی انجام می‌شود که تمام محتویات کاسه را به طور یکنواخت پوشش می‌دهد. علاوه بر این دارای قلاب خمیرزن درپوش شیشه‌ای ظرف همزن است و سیم برق آن 114 سانتی‌متر طول دارد.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

امروزه به دلایل مختلف توالت فرنگی نمونه‌‌ی بهتری نسبت به توالت‌‌های سنتی شده که این امر مخصوصا برای کسانی که دچار مشکلاتی نظیر کمر درد و پا درد هستند و سنی از آنها گذشته است بسیار مفید است. اما متأسفانه در برخی موارد نه تنها شاهد هستیم که افراد به دیگر وسایل دستشویی مانند یراق آلات اهمیت بیشتری می‌‌دهند بلکه با خریدی نامناسب، پول خود را به شیوه‌‌ای اشتباه خرج کرده و رضایتی هم ندارند. بهترین توالت فرنگی  بقدری مهم است که اگر در خرید آن دقت کافی به خرج داده نشود، خواه از روی ناآگاهی و خواه از روی سهل انگاری، قطعا می‌‌تواند تبعات زیانباری داشته باشد. در این مقاله سعی می‌‌کنیم تا تمامی نکات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

انواع توالت فرنگی
توالت های فرنگی از نظر جنس ، نوع تخیله و شکا ظاهری به چندین دسته تقسیم بندی می شوند که در ادامه برایتان می گوییم .
انواع توالت فرنگی از نظر تخلیه به چهار دسته ای آبشاری ، گردابی ، واترجت ، توربوجت تقسیم بندی می شوند که جدید ترین و بهترین توالت فرنگی ها از سیستم تخلیه ی توربوجت استفاده می کند
توالت های فرنگی از نوع جنس به دو نوع چینی و سرامیکی داری لعاب تقسیم می شوند و بهترین جنس برای آن ها سرامیکی هست که مقاومت و استحکام بالایی دارند و از نظر بهداشتی بهتر می باشند.

توالت های فرنگی از نظر ظاهری نیز به سه دسته تقسیم بندی می شوند :

1) توالت فرنگی یک تکه : در توالت های یک تکه مخزن و کاسه ی توالت به هم وصل هستند که این مدل به دلیل آسان تر بودن نظافت و بهداشت بالا تر طرفداران زیادی دارد .
2) توالت فرنگی دو تکه : توالت دو تکه مخزن و کاسه ی توالت جدا از هم هستند و به صورت جدا گانه در کنار هم نصب می شوند که تنوع بالایی دارند اما نظافت آن ها نسبت به یک تکه سخت تر می باشد .
3)توالت فرنگی دیواری : جدیدترین و بهترین توالت فرنگی موجود بازار این نوع هستند که با ارتفاع از زمین به دیوار نصب می شوند و مخزن آن در دیوار قرار میگیرد و به دلیل جای کمی که میگیرند برای سرویس های بهداشتی کوچک بسیار عالی است.

نکات خرید توالت فرنگی
نکات خرید توالت فرنگی که حتما باید به آن توجه داشته باشید به شرح زیر می‌‌‌‌باشند:

سایز:

قطعا در اولین مورد بسته به سایز کلی سرویس بهداشتی خود، اقدام به خرید توالت فرنگی کنید. همچنین اشخاصی هم که می‌‌خواهند از آن استفاده کنند مهم هستند تا هرچقدر جثه‌‌ی بزرگ‌‌تری دارند محل نشیمنگاه نیز بزرگ‌‌تر باشد و برعکس.

پایه یا ارتفاع پن توالت فرنگی:
اندازه‌‌ی استانداردی که برای پن توالت فرنگی یا پایه‌‌ی آن در نظر گرفته شده، 40 سانتی متر است اما در صورتی که افراد خانواده‌‌ی شما قد بلند هستند و یا برای افراد مسن خریداری می‌‌کنید، ارتفاع بیشتر مناسب‌‌تر است چرا که سبب می‌‌شود به زانو و کمر، فشار کمتری وارد شود. اما در صورتی که برای کودکان و افراد قد کوتاه خریداری می‌‌کنید، ارتفاع کمتر پایه گزینه‌‌‌‌ی بهتری است.

سیفون دو حالته:
امروزه مدل‌‌های جدید و سازگارتر با محیط زیست و منابع آبی دارای سیفون‌‌های دو حالته هستند بدین معنا که می‌‌توانید برای دفع فضولات مایع از حالت Half استفاده کنید تا آب کمتری مصرف شود و نصف مخزن خالی گردد و یا اینکه می‌‌توانید از حالت Full برای فضولات جامد استفاده کنید تا هیچ اثر و بویی بر جای نماند.

فرم لگن:
فرم لگن توالت فرنگی نیز در راحتی شما بسیار تأثیرگذار است. معمولا لگن‌‌های آن به دو شکل بیضوی و دایره‌‌ای ساخته می‌‌شوند که نوع دایره‌‌ای با اینکه برای فضاهای کوچک‌‌تر مناسب‌‌تر است اما نوع بیضی فضای بیشتری را برای نشستن در اختیار می‌‌گذارد و همین امر یعنی کثیفی کمتر، بوی کمتر و احساس راحتی بیشتر هنگام دستشویی رفتن می‌‌باشد.

قدرت سیفون:
حتما مطمئن شوید که قدرت سیفون توالت فرنگی به اندازه‌‌ی کافی بالا هست که اجازه‌‌ی مسدود شدن لوله توسط فضولات یا شئ خارجی را ندهد و هم کاسه‌‌ی توالت را کاملا تمیز کند. همین امر جلوی ایجاد و انتشار بو را نیز می‌‌گیرد.

تولید صدا:
چنانچه به صدای سیستم تخلیه‌‌‌‌ی توالت فرنگی حساس هستید و یا به هر دلیلی می‌‌خواهید که صدای کمتری تولید کند می‌‌توانید انواع نویزگیر یا صداگیر را خریداری کنید که جلوی پخش شدن صدای سیفون را تا حد زیادی می‌‌گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

برای خرید لپ تاپ گرافیکی خود باید به چه نکاتی توجه کنید؟
بهترین لپ تاپ برای ساخت انیمیشنکارهای گرافیکی دامنه وسیعی دارد. از ویرایش یک عکس با نرم‌افزار فوتوشاپ گرفته تا ساخت یک انیمیشن 3 بعدی پر از جزئیات را می‌توان کار گرافیکی به حساب آورد. پس طیف لپ‌ تاپ‌هایی که برای انجام این کارها مناسب است، گستردگی زیادی دارد. بهترین لپ تپ برای انجام کارهای گرافیکی مانند ویرایش عکس، طراحی پوستر و لوگو و بروشور با نرم‌افزارهایی مانند فوتوشاپ، کورل دراو و ایلاستریتور نیازی به سیستم‌های خیلی سنگینی ندارد و با یک لپ تاپ در حد معمولی هم کارتان راه می‌افتد. اما برای انجام کارهای گرافیکی پیچیده‌تر مانند طراحی‌های 3 بعدی و ساخت انیمیشن به لپ تاپ‌های با سخت‌افزارهای قوی تر نیاز دارید.  قیمت لپ تاپ مناسب برای انیمیشن سازی زیر و بم لپ تاپ ها را به هم بریزید!کارت گرافیک و پردازنده دو سخت‌افزاری هستند که برای خرید لپ تاپ مورد نظرتان برای کارهای گرافیکی باید به آن ها توجه کنید. البته اهمیت این سخت‌افزارها به این معنا نیست که اجزای سخت‌افزاری دیگر لپ تاپ های گرافیکی مهم نیستند. مثلا رم اهمیت بالایی در انتخاب بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی شما دارد. وجود یک رم با ظرفیت بالا که برنامه‌های گرافیکی را با سرعت بیشتری پردازش کند، کار شما را به عنوان گرافیست یا انیماتور سریع‌تر پیش می‌برد. هم‌چنین نمایشگری که چشم شما را خسته نکند و رنگ‌ها را هم با دقت بالا به نمایش بگذارد، موجب می‌شود که احساس رضایت زیادی از لپ‌ تاپتان داشته باشید.

می‌توانید جدیدترین لپ تاپ های لنوو را نیز در بخش خرید لپ تاپ لنوو مشاهده نمایید.

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سال 2021 کدام است؟!
در این بخش به چند نمونه از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی سال 2021 اشاره می‌شود. البته «بهترین» از نظر هر کس متفاوت است. اما می‌توانید نسبت به لپ تاپ های مناسب برای انجام فعالیت‌های گرافیکی دید مناسبی پیدا کنید. پس برای انتخاب لپ تاپ مناسب خود آماده شوید.

1- لپ تاپ مک بوک پرو 16 اینچ 2019 (MacBook Pro 16-inch, 2019)
بهترین لپ تاپ موشن گرافیکلقب بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سال 2021 به این مدل لپ تاپ مک بوک پرو اختصاص پیدا می‌کند. این لپ تاپ که در سال 2019 ساخته شده است، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما به عنوان یک لپ تاپ گرافیکی باشد. مشخصات این لپ تاپ عبارت هستند از:

پردازنده نسل i9 / اینتل Core i7
گرافیک ADM Radeon Pro 5500 M / 5300 M
رم 16 گیگابایت / 64 گیگابایت
نمایشگر 16 اینچی Retina با تکنولوژی True Tone
حافظه ذخیره‌ سازی 512 گیگابیتی / SSD 8 ترابایتی
اگر بخواهیم به یک نقطه قوت و یک نقطه ضغف این لپ تاپ اشاره کنیم، باید خاطر نشان کنیم که صفحه نمایشگر با کیفیت و کیبورد جدید و ارتقایافته این مدل لپ تاپ مک بوک نقطه قوت این لپ تاپ است. به عنوان نقطه ضعف این لپ تاپ گرافیکی می‌توان به قیمت بالای آن اشاره کرد. هم‌چنین این لپ تاپ فقط دارای پورت Thunderbolt 3 است. مک بوک پرو 16 اینچی 2019 به عنوان یک لپ تاپ 16 اینچی بسیار سبک و هم‌چنین نازک است. از دیگر جذابیت‌های این مدل لپ تاپ می‌توان به اسپیکرهای با کیفیت و پر قدرت آن اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این لپ تاپ می توانید به سایت شرکت Apple مراجعه کنید.

2- لپ تاپ گیگابایت آئرو 17 ، سال 2021 (Gigabyte Aero 17, 2021)
بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2021رتبه دوم بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سال 2021 به یکی از مدل‌های لپ تاپ گیگابیت می‌رسد. این لپ تاپ یکی از قدرتمندترین لپ‌‌ تاپ‌های موجود برای طراحان گرافیک است. این مدل لپ تاپ گیگابایت، نمایشگر زیبایی دارد و دارای پورت‌های زیادی است. ویژگی‌های سخت‌افزاری این لپ تاپ عبارت هستند از:

پردازنده اینتل Core i7 / Core i9
گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080 Max-Q 8GB, Intel UHD 630
رم 64 گیگابایت
نمایشگر 17.3 اینچی UHD 4K OLED
حافظه ذخیره‌ سازی SSD 1 ترابایتی 2
نکته جذابی که برای این مدل لپ تاپ وجود دارد این است که Aero 17 نسبت به رقبایش قیمت کمتری دارد و افراد بیشتری می‌توانند این لپ تاپ را خریداری کنید. به عنوان نقاط قوت این لپ تاپ می‌توان به صفحه نمایش جذاب و هم‌چنین وجود تعداد زیادی پورت اشاره کرد. در مورد نقاط ضعف آن هم می‌توان داغ شدن این لپ تاپ را نام برد. هم‌چنین باتری این مدل لپ تاپ آئرو می‌توانست بهتر باشد.

شاید مطالعه این مقاله هم برایتان جالب باشد: « کارت گرافیک MX450 انویدیا لپ تاپ »

3- لپ تاپ مک بوک پرو 13 اینچ 2020 (MacBook M1 2020)
بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2021دوباره به سراغ یک مک بوک پرو می‌رویم! این لپ تاپ از مک بوک پروی قبلی جدیدتر است اما صفحه نمایش کوچک‌تری دارد و دارای ویژگی‌های سخت‌افزاری متفاوت است. از مشخصات سخت‌افزاری مک بوک پرو M1 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پردازنده 8 هسته‌ای MI اپل
پردازنده گرافیکی 8 هسته‌ای
رم 8 گیگابیت / 16 گیگابایت
نمایشگر LED 13 اینچی Retina
حافظه ذخیره ‌سازی 256 گیگابایتی / SSD2 ترابیتی
استفاده ار پردازنده M1 اپل موجب شده است که این لپ تاپ مک بوک پرو عملکرد جذابی پیدا کند. با بهره‌مندی از قدرت تراشه M1 این امکان را دارید که به سادگی ویدئوهایی با کیفیت‌های 4 K و K 8 را ویرایش کنید. اجرای برنامه‌های گرافیکی حرفه‌ای نیز در این لپ تاپ برایتان میسر است. به عنوان نقاط قوت این لپ تاپ می‌توان به عملکرد فوق‌العاده و عمر باتری بالای آن اشاره کرد. اما نقطه ضعف این مدل لپ تاپ مثل نقطه ضعف لپ تاپ مک بوک پروی قبلی است. این لپ تاپ از کم بودن تعداد پورت‌هایش رنج می‌برد!

بیشتر بخوانید: « لپ تاپ های گیمینگ ایسوس 2020 »

لپ تاپ گرافیکی4- لپ تاپ Dell XPS 15, 2020
رتبه چهارم بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سال 2021 را می‌توان به یکی از لپ تاپ‌های شرکت دل اختصاص داد. این لپ تاپ جایگزین خوبی برای لپ تاپ‌های شرکت اپل است. اگر به سیستم عامل ویندوز علاقه بیشتری دارید، می‌توانید این لپ تاپ را برای انجام کارهای گرافیکی خود انتخاب کنید. با استفاده از این لپ تاپ دل از بدنه سبک و باریک و طراحی مستحکم و زیبای آن بهره‌مند می‌شوید. ویژگی‌های سخت افزاری این لپ تاپ عبارت هستند از:

 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

خرید تجهیزات مرتبط با کامپیوتر و لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین مسائلی است که افراد باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشند. امروزه موس‌های بی‌سیم جایگزین سری‌های قدیمی شده و به شدت پرکاربرد هستند.

اگر قصد خرید موس‌ بی‌سیم مخصوص بازی و بهترین موس‌های بی‌سیم ارزان را دارید توصیه می‌کنیم که تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله از سایت چی‌بگیر برایتان خواهیم گفت که به هنگام خرید موس بی‌سیم به چه نکاتی توجه داشته باشید و ارزان‌ترین و بهترین موس‌های بی‌سیم را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین موس‌های‌ بی‌سیم

نکات مهم برای خرید بهترین و ارزان‌ترین موس بی‌سیم
به هنگام انتخاب و خرید موس بی‌سیم حتما به موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید:

طراحی و ارگونومی موس‌ بی‌سیم
موسی که انتخاب می‌کنید باید ارگونومی مطلوبی داشته باشد و به‌گونه‌ای نباشد که هنگام کار با آن دست شما خسته شود و به سلامتی شما آسیب وارد کند. بنابراین دقت داشته باشید که موس بی‌سیم طراحی استانداردی داشته باشد.
توجه به حسگر موس بی‌سیم
برای ساخت حسگر موس‌های بی‌سیم معمولا ار حسگرهای لیزری یا اپتیکال استفاده می‌کنند. هر کدام از این حسگرها دارای مزایا و معایبی هستند. توصیه می‌کنیم به هنگام خرید به این ویژگی‌ها دقت کنید.
موس‌های بی‌سیمی که حسگر اپتیکال دارند، ارزان قیمت‌تر از موس‌های دارای حسگر لیزری هستند و حتما باید به روی سطح صاف قرار بگیرند تا کار کنند، همچنین رزولوشن آن‌ها نسبت به موس‌های داری حسگر لیزری کمتر است.
توجه به DPI یا نقطه براینچ
اگر قصد خرید موس بی‌سیم مخصوص بازی را دارید، بهتر است قابلیت DPI را مورد توجه قرار داده و میزان کمتری از آن را انتخاب کنید. DPI موس‌های اپتیکال در بیشترین حالت ممکن ۳۰۰۰ است و در موس‌های لیزری این مقدار خیلی بیشتر است.
توجه به طول عمر باتری
قابلیت طول عمر باتری اهمیت ویژه‌ای داشته و باید دقت کنید که میزان شارژ باتری موس چقدر است و آیا با توجه به طول عمری که دارد ارزش خرید دارد یا نه؟
نوع و جنس رابط
شیوه اتصال موس به لپ‌تاپ یا کامپیوتر بسیار مهم است. بعضی از موس‌های بی‌سیم به وسیله بلوتوث به سیستم وصل می‌شوند و برخی از دانگل USB برخوردار هستند.
سازگاری با سیستم عامل
موس بی‌سیمی که انتخاب می‌کنید باید با سیستم عامل سیستم شما همخوانی و سازگاری داشته باشد. توصیه می‌کنیم در این زمینه از افراد متخصص کمک گرفته و متناسب‌ترین موس را با سیستم عامل سیستم خریداری کنید.
بهترین برندهای موس بی‌سیم
از جمله محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برند موس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

امروزه در عصر مدرن با توجه به افزایش آمار مشتاقان انجام اعمال زیبایی باید گفت بسیاری از افراد که این زیبایی را حق طبیعی خود دانسته و درصدد این هستند تا در زمینه های مختلف به افزایش زیبایی چهره و اندام خود بپردازند. نیاز به زیبایی و آراستگی این روزها بسیاری را دغدغه مند کرده است که در خصوص اعمالی که در سطح وسیع و نیز در همه جای دنیا در حال انجام است را بشناسند و از جزئیات روند این اعمال آگاهی هایی بدست بیاورند.
خوشبختانه در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلفی ما شاهد گسترش ارائه اگاهی ها در حوزه های مختلف هستیم. (البته درکنار تبلیغات گسترده ای که در جنب این اطلاع رسانی ها انجام می شود). جراح زیبایی زنان تهران چرا خانم ها به سراغ انواع جراحی های زیبایی واژن می روند؟

زنان و دختران جوان بسیار خواستار این هستند که علاوه بر اینکه ظاهر و چهره زیبایی داشته باشند، اندام جنسی زیبایی نیز داشته باشند. این حق تمام زنان است که به لحاظ جنسی برای همسر خود جذاب و خواستنی باشند تا بتوانند در روابط جنسی خود هم حس بهتری نسبت به رابطه و هم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. یکی از اعمال زیبایی که برای واژن خانم ها انجام می شود انواع عمل های جراحی زیبایی واژن می باشد. حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چگونه می توان یک جراح زیبایی زنان خوب انتخاب کرد؟
آیا در کلان شهری مانند تهران با وجود جراحان بسیاری که در این حوزه فعالیت می کنند یافتن یک بهترین جراح زیبایی واژن در تهران کار راحتی است؟ یک جراح زیبایی زنان خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
در این مقاله می خواهیم شما را در انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان راهنمایی و به سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد.

 

 

چه کسانی کاندید انجام جراحی زیبایی واژن می باشند؟
زنان پس از عبور از یک سن به خصوصی و نیز با آغاز سن یائسگی در ناحیه تناسلی خود دچار افتادگی و شل شدگی می شوند. این نشانه ها خود معلول علتی است که خانم ها اعتماد به نفس خود را از دست داده و تمایل دارند که با انجام اعمال مختلف، زیبایی از دست رفته باز یابند.

شروع سن یائسگی
کاهش هورمون استروژن و پروژسترون
زایمان های متعدد
این عوامل موجب می شود که حجم لبه هایی که دور واژن هستند کاهش یافته و ظاهر نامناسبی را ایجاد کند. به همین جهت بانوان بسیاری وجود دارند که در اثر همین موضوع دچار افسردگی و یا نارضایتی شده اند و یا اینکه به علت کاهش میل جنسی و توجه همسرشان دچار سرخوردگی می شوند.
بنا به پیشنهاد دکتر ندا حاجیها جراح زیبایی زنان در تهران، اگر شما هم جزء آن دسته خانم هایی هستید که می خواهید در جهت زیبایی واژن خود اقدامی انجام دهید می توانید به عمل جراحی زیبایی واژن به عنوان یک گزینه فکر کنید.

جراحی زیبایی واژن چگونه زیبایی را به ما هدیه می دهد؟
درمان شل شدگی واژن
افزایش زیبایی واژن
افزایش میزان رطوبتی و شادبی در ناحیه واژن
رفع مشکلات خشکی ناحیه تناسلی که پس از دوره یائسگی بانوان درگیر آن هستند.
رفع تیرگی پوست در ناحیه تناسلی
عمل جراحی زیبایی واژن به روش های مختلف انجام می شود
انجام عمل زیبایی واژن با استفاده از ژل هایی که به ناحیه مورد نظر تزریق می گردد.
انجام عمل زیبایی واژن توسط چربی ها که به لابیاها تزریق می شود.
انجام عمل زیبایی واژن با کمک نخ
عمل لابیاپلاستی
لیزر درمانی جهت افزایش زیبایی واژن و ناحیه تناسلی
جراحی به روش پی آر پی
جراح زیبایی زنان خوب در تهران
جراح زیبایی زنان خوب در تهران

مزایای جراحی زیبایی واژن
این روش می تواند در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت، زیبایی واژن را برای فرد به ارمغان بیاورد.
این روش برای تمام کسانی که متقاضی انجام آن هستند جز در موارد محدودی، قابل انجام است.
جراحی زیبایی واژن موجب بهبودی و افزایش زیبایی واژن شده و این وضعیت به مدت طولاتی باقی می ماند.
زنانی که دچار خارش و سوزش ناحیه واژن هستند با انجام جراحی روش از این موضوع رهایی می یابند.
ویژگی بهترین جراح زیبایی زنان
همه ما ممکن است در انتخاب بهترین جراح زنان از بین جراحانی که امروزه در سطح کشور افزایش پیدا کرده اند دچار مشکل شویم. در این میان باید فاکتورهایی بسیاری در این زمینه در نظر گرفت. از جمله این فاکتورها می توان به مواردی مانند:

آشنایی جراح با آناتومی بدن زنان
یکی از معیارهای اصلی که باید در انتخاب یک جراح زنان خوب باید به آن توجه کرد، بررسی میزان دانش و اطلاعات جراح در آشنایی با آناتومی بدن خانم ها می باشد. یک جراح زنان خوب با آشنایی که در درمان اندام های بدن زنان دارد می تواند به راحتی و با تشخیص دقیق بهترین گزینه درمانی را به بیماران پیشنهاد دهد.

تجربه و مهارت یک جراح زیبایی زنان
دریافت یک نتیجه مطلوب به میزان تجربه و مهارت جراح شما بستگی دارد. جهت اطلاع از میزان تجربه جزاح خود می توانید با بیمارانی که قبلا توسط آن جراح درمان شده اند مشورت کنید. همچنین می توانید طی جلسه مشاوره ای که با پزشک خود دارید می توانید درخواست مشاهده عکس های قبل و بعد بیماران را داشته باشید.

 

 

 

استفاده از به روز ترین و مجهزترین دستگاه های روز جهان
هر پزشکی بدون داشتن ابزارهای مورد نیاز خود حتی در صورت داشتن مهارت های لازم نمی تواند بهترین جراحی را برای بیمار خود انجام دهد. یکی از ابزارهای بسیار مهم و کاربردی در جراحی های زیبایی واژن انواع لیزرهای پیشرفته می باشد که جراح با استفاده از آن می تواند بهترین نتیجه و در عین حال کمترین عوارض را برای بیمار برجای بگذارد.

داشتن حس مسئولیت پذیری پزشک در قبال جراحی
همانند دیگر جراحی ها، عمل های زیبایی واژن نیز نتیجه صد درصدی ندارد و ممکن است طی جراحی مواردی بر نتیجه جراحی تاثیر منفی بگذارد. یک جراح زیبایی متعهد و خوب به کار خود متعهد است و در صورت به وجود آمدن هر مشکلی در اولین فرصت در صدد رفع آن اقدام خواهد کرد به این شکل می تواند اعتماد بیمار را کاملا جلب نماید.

سخن آخر
در پایان به سمع و نظر عزیزان برسانیم واژن جزء حساس ترین نواحی بدن خانم از جنبه های مختلف است. قطعا هرگونه آسیب در این نقطه باعث می شود زندگی عادی و همچنین فرایند روابط جنسی دچار مشکلاتی بشود که منجر به ظهور مشکلات روانی گردد.
بهتر است علاوه بر اینکه به خود و بدن تان اهمیت می دهید به فکر شریک جنسی تان نیز باشید و در تصمیم گیری برای عمل زیبایی واژن از نظرات همسر خود استفاده کنید مبادا بعدها پس از انجام عمل باعث دل زدگی و عدم رضایت وی گردد.

 



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

برند هاردستون «Hardstone» نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی‌ است. این مدل از ساندویچ‌سازهای این شرکت ابعاد کوچکی دارد و فضای کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کنند. اما ظرفیت آن‌ها ۲ عدد ساندویچ است که برای درست کردن یک شام خانوادگی برای چندین نفر گزینه مناسبی نیست. یکی از نکات مثبت این دستگاه داشتن نشانگر آماده بودن ساندویچ است که به شما کمک می‌کند تا به‌موقع ساندویچ خود را از دستگاه خارج کنید. دستگیره دستگاه عایق حرارتی دارد. صفحات جدا‌شونده آن نچسب هستند و شست‌و‌شوی آن‌ها به‌راحتی صورت می‌گیرد. آیا ساندویچ ساز پارس خزر خوب است؟  اما اکثر خریداران این محصول از خرابی فیوز برق آن پس از چند بار استفاده گزارش داده‌اند که باعث می‌شود برای هزینه کردن چیزی حدود ۳۰۰ هزارتومان به تردید بیفتیم! با این وجود این دستگاه یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار ایران است که لازم دیدیم آن را به شما معرفی کنیم!

۲- ساندویچ‌ساز بلک اند دکر مدل TS4080
ساندویچ‌ساز بلک اند دکر

یکی دیگر از ساندویچ‌سازهای پرفروش‌ بازار ایران، این مدل از شرکت بلک اند دکر است که برخلاف دستگاه قبلی که معرفی کردیم توانسته رضایت خریداران را هم کسب کند. این دستگاه دارای ظرفیت ۴ نان تست در هربار استفاده است که برای درست کردن یک شام خانوادگی گزینه خوبی است.۲ صفحه مخصوص هم برای گریل‌کردن مواد‌غذایی مانند همبرگر، فیله مرغ و استیک دارد. با توجه به ظرفیت بیشتر، این دستگاه توان مصرفی بالاتری معادل با ۱۴۰۰ وات دارد.

در این دستگاه هم صفحات، قابلیت جدا شدن دارند و پس از استفاده می‌توانید صفحات را از دستگاه جدا کرده و با آب بشوید. جنس صفحات این ساندویچ‌ساز نچسب است و موادغذایی به‌راحتی از آن جدا می‌شود. دستگاه به‌سرعت گرم می‌شود اما نداشتن تایمر و دکمه خاموش و روشن از معایب اصلی آن است که باعث می‌شود مجبور باشید وقت بیشتری برای چک کردن وضعیت پخت ساندویچ‌تان صرف کنید. برای این کیفیت مناسب باید هزینه‌ای حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان صرف کنید.

۳- ساندویچ‌ساز پارس خزر مدل SM-850P
ساندویچ ساز پارس خزر

شرکت پارس خزر با مدل SM-850P توانسته نظر درصد قابل توجهی از خریداران را به خود جلب کند. این دستگاه دارای ظرفیت ۲ نان تست است و صفحه مخصوص گریل هم دارد. توان مصرفی دستگاه ۸۵۰ وات است. اکثر خریداران در نظرات خود به مزایای این دستگاه اشاره کرده‌اند که عبارتند از: سیستم قطع خودکار، کیفیت خوب و نچسب بودن صفحات، صفحات جدا شدنی و راحتی شست‌وشو، سرعت مناسب پخت و سبک بودن دستگاه.

اما برخی هم از سیم کوتاه این دستگاه که ۸۵ سانتی‌متر است گلایه کرده‌اند. دستگاه قفل درب هم دارد اما این قفل از کیفیت کافی برخوردار نیست و خریداران را در باز و بسته کردن درب با مشکل مواجه کرده است. نکته قابل توجه در مورد این دستگاه این است که با وجود کیفیت مناسبی که دارد در حال حاضر قیمت کمتری نسبت به رقبای هم‌‌تراز خارجی خود دارد و با مبلغی حدود ۲۵۰ هزار تومان می‌توانید آن را تهیه کنید.

 

۴- ساندویچ‌ساز سه کاره دسینی مدل 300
ساندویچ‌ساز سه کاره دسینی مدل 300

اگر از علاقه‌مندان به وافل هستید این ساندویچ‌ساز سه‌کاره که صفحه مخصوص پخت وافل دارد را در نظر داشته باشید. برند نام‌آشنای دسینی مدل سه کاره خود را با ظرفیت چهار نان تست وارد بازار کرده است. دستگاه ساندویچ‌ساز این شرکت ایتالیایی صفحه مخصوص گریل هم دارد. توان مصرفی این دستگاه ۱۰۰۰ وات است که با توجه به ظرفیت و کاربرد آن و در مقایسه با مدل‌های مشابه بهتر به نظر می‌رسد. اما این دستگاه سیستم قطع خودکار ندارد و هنگام کار با آن باید بیشتر مواظب ساندویچ‌های‌تان باشید!
قیمت این دستگاه بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است.
۵- ساندویچ ساز متئو مدل MSM70
ساندویچ ساز متئو

شاید اسم برند متئو «Matheo» به گوشتان نخورده باشد اما تجربه خریداران نشان می‌دهد که دستگاه ساندویچ ساز این شرکت یک پیشنهاد مقرون به صرفه و مناسب به حساب می‌آید. قیمت حدود ۲۰۰ هزار تومانی این محصول باعث نشده تا با یک ساندویچ‌ساز بی‌کیفیت مواجه باشیم. با توجه به ظریف ۲ عددی این دستگاه توان مصرفی ۷۰۰ وات مقدار کاملا مناسبی است.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

فرش کناره یکی از محصولات فرش ماشینی است که در بازار موجود است .

فرش ماشینی تنوع بسیار زیادی دارد و که هر کدام به شاخه های فراوانی تقسیم می گردند .

یکی از محصولات تولید شده کارخانه فرش کاشان فرش کناره است .

در این مقاله سعی می کنیم در مورد فرش کناره به ویژه طرح فرش کناره فانتزی صحبت کنیم

تا اگر قصد خرید فرش برای راه رو و یا راه پله و یا حتی فرش برای آشپزخانه غیر استاندارد را دارید ، انتخاب مناسبی داشته باشید .

همان طور که گفته شد کناره ها نیز دارای انواع مختلفی هستند که به اختصار نام برده شد .

استفاده از کناره فرش ها در طول زمان کمتر شده است زیرا سایز منازل کوچک شده است و دکوراسیون ها صورت جدیدی پیدا کرده است .

شاید استفاده از کناره فرش ها دیگر به این صورت که در کنار فرش بیاندازند دیگر کاربردی نداشته باشد و کمتر شده باشد

زیرا کف خانه ها را کف پوش و یا پارکت می کنند و دیگر نیازی به این که تمام خانه را به صورت دیوار تا دیوار مفروش کنند .

اما کناره ها را بیشتر برای داخل راهرو ها و پاگرد و راه پله ها استفاده می کنند .

برای همین منظور و زیباتر شدن محیط منزل کناره فرش فانتزی نیز تولید کرده اند .

برای خرید انواع مختلف فرش ماشینی اینجا کلیک کنید.

کناره فرش ارزان
اگر به دنبال خرید فرش کناره ارزان قیمت هستید بهتر است

از کناره فرش هایی استفاده کنید که قیمت کمتری دارند مثل کناره های گلیم فرش و گلیم گبه

گلیم فرش ها دارای دو نوع کناره هستند که شامل گلیم رولی و کناره گلیم به صورت ابعاد کوچکتر

مانند سایز 50 * 80 و سایز 80 * 30 موجود است که می توانید به صورت تکی بر روی راه پله استفاده نمایید .

کناره گلیم رولی در عرض های مختلفی در بازار موجود هستند .

گلیم کناره رولی در عرض های 50 سانتی متر تا عرض 3 متر که دارای طول نامحدود است .

طرح گلیم فرش کناره تقریبا به اندازه اکثریت طرح گلیم فرش ها وجود دارد .

برای دیدن طرح فرش کناره کلیک کنید.

کناره فرش شگی
کناره فرش فانتزی از جمله فرش برای راه پله و راهرو است .

بسیاری از مردم خواستار آن هستند که از کناره فرش های فانتزی برای خانه خود استفاده کنند .

یکی از نمونه کناره های فرش ، کناره فرش شگی است .

کناره فرش شگی دارای سایز های 50 * 80 و ابعاد 1 * 1.5 است که می توان آن را داخل پاگردها و راه رو ها استفاده نمود .

همچنین برای روی پله از کناره شگی به صورت تکی می توان استفاده کرد .

سایز رو پله ای فرش شگی دو نوع است که برای پله های عرض کوچک و بزرگ طراحی شده است .

اما فرش شگی به صورت رولی وجود ندارد زیرا پرز های فرش شگی بسیار بلند است

و اگر آن را بخواهیم تماما برای فرش کردن راه پله ها استفاده کنیم زیبا نخواهد بود .

فرش کناره تشریفات
فرش تشریفات نمونه ای از کناره در عرض 80 سانتی متر ، 90 سانتی متر ، 1 متر ، 1.10 متر تا 2متر و 10 سانتی متر به طول مورد نظر شما وجود دارد .

فرش تشریفات را برای سالن کنفرانس ، سالن اجتماعات ، تالارهای عروسی و هتل ها استفاده می کنند .

شاید زمانی که می گوییم فرش تشریفات ، رنگ قرمز آن به ذهن شما نزدیک تر باشد

که دارای دو نوار کرم رنگ در کنار آن است ، اما فرش تشریفات را بر اساس سفارش می توانند تغییر رنگ بدهند .

بسته به عرض راهرو ها و راه پله ها می توانیم از نمونه های فرش تشریفات در عرض های مختلف و با طول نامحدود استفاده نماییم .

برای نصب فرش تشریفات نیاز به اندازه گیری دقیق و نصاب حرفه ای دارید .

کناره فرش شنل
شنل یکی از نمونه های فرش فانتزی است که جذابیت و محبوبیت زیادی دارد .

کناره فرش شنل را درون راهرو و راه پله می توان استفاده کرد .

فرش شنل دارای جنس نخ خاب ویسکوز و یا پلی استر است ، بنابراین بسیار نرم و لطیف است .

فرش شنل به صورتی رول وجود دارد تا عرض 3 متر که از آن میتوان برای راه روها استفاده نمود .

طرح فرش شنل در رنگ بندی جذابی وجود دارد که بسیار متنوع است .

قیمت فرش کناره
قیمت فرش کناره بستگی به نوع شانه و تراکم و همچنین نوع کناره است .

برای مثال قیمت فرش کناره 700 شانه کمتر از قیمت فرش 1200 شانه است .

یا قیمت کناره گلیم از قیمت کناره فرش ارزانتر است .

قیمت کناره فرش ها به صورت متری محاسبه می گردد

برای مثال اگر قیمت کناره فرشی 120 هزار تومان باشد ، 120 هزار تومن در طول فرش ضرب و محاسبه می گردد .

کناره فرش های رولی را بر حسب سفارش مشتری می توانند برش دهند و دور دوزی کنند .

کناره فرش ماشینی کاشان
فرش های ماشینی نیز دارای کناره هستند اما همه طرح ها کناره ندارند بلکه تعداد محدودی از فرش ماشینی دارای کناره است .

در کنار فرش 9 متری روی دستگاه کناره می بافند ، آن هم فقط در دستگاه های که عرض 4 متر دارند .

بنابراین برای جلوگیری از پرت شدن فرش کنار فرش 9 متری رول های عرض 1 متر بافته می شود .

انواع کناره فرش ماشینی با تعداد شانه و تراکم مختلف وجود دارد مانند :

کناره فرش 500 شانه ، کناره 700 ، کناره 1000 شانه و 1200 شانه

اما بیشترین کناره هایی که تولید می گردد 500 شانه و 700 شانه است زیرا قیمت کمتری نسبت به کاره 1000 و 1200 شانه دارد .

یکی دیگر از دلایل تولید کناره فرش 500 و 700 شانه این است که این دو نمونه فرش ضخامت بیشتری دارد .

و چون اصولا در حال حاضر از کناره فرشها در راه پله و راه رو استفاده می شود

و این دو مکان نیز از پر رفت و آمد ترین مکان های منزل است و پاخور فراوانی دارد

باید دارای ضخامت و خاب بیشتری باشد تا هم نرم تر باشد و هم این که دوام بیشتری داشته باشد .



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

چگونه با گوشی کسب درآمد کنیم؟
با پیشرفت تکنولوژی و رشد روز افزون راه های ارتباطی، کسب درآمد با گوشی بسیار رواج پیدا کرده است. مهمترین مزیت این کار، درآمدزایی بدون سرمایه است. امروزه همه‌ی افراد یک تلفن همراه هوشمند دارند؛ که می‌توانند با استفاده از آن به یک درآمد سرشار برسند. برای درآمدزایی با گوشی روش های زیادی وجود دارد. در این مطلب، ۷ مورد از کاربردی ترین روش ها را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. با افراک همراه باشید.

۱. یوتیوب
قطعا اولین و کاربردی ترین راه کسب درآمد با گوشی، یوتیوب است. با ساخت کانال یوتیوب و تولید محتوای مناسب برای آن به یک یوتیوبر موفق تبدیل خواهید شد. تنها کافی است، کانال شما موضوعی کاربردی و جذاب داشته باشد؛ تا سابسکرایبرهای فعال زیادی جذب کنید. مطابق با قوانین یوتیوب، باید در ۱۲ ماه ۴۰۰۰ ساعت بازدید ویدئو و ۱۰۰۰ سابسکرایبر داشته باشید؛ در این صورت کانال شما Monetizie می شود که می توانید با اتصال گوگل ادسنس به یوتیوب، درآمد خود را نقد کنید. درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید ویدئوی شما مطابق با نوع محتوا، متفاوت است. به طور میانگین یوتیوبرهای موفق بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار درآمد ماهیانه دارند. برای یوتیوبر شدن می توانید به مقاله آموزش یوتیوبر شدن مراجعه کنید.

کسب درآمد با گوشی
۲. بازی های موبایل
در دنیای امروزی دیگر بازی کردن با گوشی موبایل وقت تلف کردن نیست! می توانید با بازی کردن و تماشای آنلاین گیم ها، به درآمد دلاری دست پیدا کنید. روش های زیادی برای بازی کردن و درآمدزایی وجود دارد. در ادامه پول درآوردن از اینترنت با گوشی، را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

گیم بلاگر
گیم بلاگر ها فقط با تولید محتوای مناسب به درآمد بالا رسیده اند! پس تمام هنرتان را برای تولید محتوای مناسب خرج کنید. در واقع شما با نوشتن نقد و بررسی ها در مورد بازی های جدید، معرفی بازی های جدید، راهنمای خرید کنسول های بازی، راهنمای خرید بهترین بازی ها برای سنین مختلف و ترفندهای بازی های مختلف می توانید برای وب سایت خود محتوا تولید کرده و علاقه مندان زیادی را به سمت وبسایتتان جذب کنید.

فروش راهنمای بازی
یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بازی فروش راهنمای بازی ها می باشد! اگر ترفندهای بازی های معروف را بلد هستید؛ با فروش راهنمای آن به راحتی می توانید درآمد بالا کسب کنید. مطمئناً افرادی که عاشق بازی هستند و همچنین گیمر های حرفه ای برای به دست آوردن این ترفند ها حاضر به پرداخت هزینه هستند. برای فروش راهنمای بازی بهتر است فروشگاهی در وب سایت خود راه اندازی کنید و راهنمای بازی ها را به صورت فایل های pdf یا به صورت ویدئو به فروش برسانید.

فروش اکانت بازی
راحت ترین و بی دردسر ترین راه کسب درامد موبایل، فروش اکانت بازی های معروف است. بسیاری از افراد خواهان رتبه های بالاتر در بازی‌های متفاوت هستند. در سال های اخیر اکانت بازی محبوب کلش آف کلنز در ایران بسیار خرید و فروش می‌شد. اگر اکانت بازی محبوبی دارید؛ که در رنک بالایی قرار دارد، می‌توانید آن را بفروشید. شما میتوانید از افرادی که اکانت هایی با رنک مناسب دارند دعوت به همکاری کنید؛ در قبال همکاری برای فروش اکانت شما پورسانت خود را دریافت می کنید. برای کسب درامد از فروش کارت بازی ها می توانید در وبسایت خود قسمتی را برای این کار اختصاص دهید.

فروش گیف کارت استیم
استیم یک شبکه جامع و وسیع آنلاین بازی ها برای گیمرها است. شبکه جهانی استیم فروشگاه گسترده ای از بازی های PC ، Mac و Linux است. گیفت کارت استیم یکی از امکانات شرکت استیم و بهترین راه‌ برای خرید بازی‌ های استیم است. گیفت کارت استیم ساده ترین و بهترین راه برای افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم شما، برای خرید بازی های استیم و انجام بازی های آنلاین است. با استفاده از گیفت کارت های استیم میتوانید حساب خود را در استیم شارژ کنید و از میان هزاران بازی موجود، بازی های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین بازی کنید. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت گیفت کارت استیم در بین کاربران و گیمرها عدم وجود هیچگونه محدودیت مکانی در سرویس استیم شرکت Valve است.

تبلیغ بازی و کنسول های بازی
کسب درامد بازی موبایل به صورت غیر مستقیم از طریق جذب تبلیغات نیز امکان پذیر است. یک وب سایت پربازدید منبع مناسبی برای تبلیغات شرکت های مرتبط با حوزه ی آن می باشد. زمانی که به یک گیم بلاگر حرفه ای تبدیل شدید و وب سایتی با محتوای مرتبط با گیم های روز دنیا داشته باشید؛ به راحتی با تبلیغ بازی و کنسول های آن به درآمد های بالا دست پیدا خواهید کرد. بسیاری از گیمرهای حرفه ای در دنیا، فقط با بازی کردن یک بازی، آن را تبلیغ می کنند. به همین راحتی! فقط از راه تبلیغات می توانید به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنید.

کسب درامد موبایل
۳. پادکست و ویس
تمامی گوشی های هوشمند قابلیت ضبط صدا با کیفیت مناسب را دارند؛ اگر صدای نسبتاً خوبی داشته باشید؛ با آماده کردن متن های مختلف، ویس های آموزشی خبری و مذهبی و به اشتراک گذاشتن آن در فضای اینترنتی می توانید از فروش آن درآمد کسب کنید. برای این کار شاید به چند نرم‌افزار نیاز داشته باشید؛ که البته اکثر آنها رایگان هستند. این نرم افزار ها برای تقویت صدای ضبط شده و هماهنگ سازی آنها می باشد، با استفاده از این نرم افزار ها می توانید ویس های بهتر و مورد علاقه مخاطبین خود آماده کنید. کسب درامد از طریق موبایل با ضبط صدا، با استفاده از چند ترفند ساده امکان پذیر است. برای این کار اصلاً نیازی به استودیوهای حرفه ای و هزینه های زیاد نیست!

پول درآوردن از اینترنت با گوشی
۴. فیلم تبلیغاتی
یکی دیگر از راه های کسب درآمد با گوشی، تولید کلیپ های آموزشی و یا تبلیغاتی است. همه گوشی ها دارای قابلیت فیلمبرداری هستند. شما می توانید آموزش هایی در زمینه پرورش گیاهان، آشپزی، نحوه بستن شال و روسری، ست کردن لباس یا موضوعات اچتماعی، فرهنگی، مذهبی و… آماده کنید و با آپلود کردن آن در اینترنت از طریق آنها به کسب درآمد برسید. توجه داشته باشید که با یک ادیت مناسب، می توانید کیفیت ویدئو را بالا ببرید.

۵. کانال در شبکه های اجتماعی
برخی از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، سروش، روبیکا و ایتا قابلیت ساخت کانال اجتماعی را دارند. پس از راه اندازی کانال با تولید محتوای مناسب برای آن با گوشی درآمد کسب کنید. باید موضوعات جدید و جذابی را دنبال کنید و برای تولید محتوای آن؛ ایده های ناب و خلاقانه داشته باشید تا بتوانید مخاطبین بیشتری جذب کنید. برای پول درآوردن از اینترنت با گوشی می توانید در کانالتان تبلیغات بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

مشاهده مدل های مختلف و بررسی رنگ و طرح تنها کاری نیست که شما باید در هنگام خرید یک روتختی مدنظر قرار دهید!

اگر قصد خرید روتختی دارید دست نگه دارید و حتما این نوشته را تا به انتها بخوانید. این نوشته با توجه به تجربیات صدها مشتری تهیه شده است و حاوی اشتباهات رایجی است که اکثر افراد هنگام خرید روتختی مرتکب می شوند روتختی دخترانه چی بخریم؟ در صورتیکه نکات ذکر شده در این نوشته را به دقت بخوانید و رعایت نمائید به شما قول می دهم به یک کارشناس در خرید روتختی تبدیل شوید .

روتختی سه بعدی ترک1- چه زمانی اقدام به خرید روتختی نمایم ؟
اگر درحال تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود هستید و یا و درحال خرید جهیزیه هستید بهتر است بعد از انتخاب تمامی وسایل اتاق خواب و چیدمان آن به سراغ انتخاب روتختی بروید. در واقع روتختی تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب شماست و صد البته تأثیر بسیار زیادی در زیبایی اتاق خواب شما دارد .

در این مرحله می بایست تعیین کنید قصد خرید چه نوع روتختی را دارید. توصیه می کنم، برای انتخاب بهتر نوع روتختی که قصد خرید آن را دارید، مطلب "روتختی کاوری با لحاف روتختی چه تفاوتی دارد" را حتماً بخوانید.

2- در نظر گرفتن سایز تختخواب
نکته مهمی که در اکثر موارد مورد توجه قرار نمی گیرد سایز تختخواب است . بهتر است به این نکته در هنگام سفارش سرویس خواب و قبل از خرید روتختی توجه کنید. برای استفاده از راهنمای کامل انتخاب سایز تختخواب مطلب "بهترین سایز تختخواب برای هر فرد کدام است؟" را مطالعه نمائید.
توصیه می شود برای تخت دو نفره ، تخت عرض 160 و برای تخت یک نفره ، تخت عرض 90 را سفارش دهید . انتخاب تخت دو نفره عرض 140 یا 180 و انتخاب تخت یک نفره عرض 120 دست شما را در انتخاب روتختی مورد پسندتان می بندد . به عبارت ساده تر روتختی های مناسب این نوع تخت ها خیلی کم است و به احتمال زیاد نمی توانید روتختی مناسب و با سلیقه خود را پیدا کنید

خرید سرویس روتختی دونفره

3- یک لحاف بزرگ !!!
روتختی دو نفره و یک نفره دارای اندازه های استانداردی است . بسیار مشاهده می شود که افراد با مشاهده عکس های کاتالوگ روتختی ها، تقاضای لحاف روتختی بزرگ تری نسبت به استاندارد را دارند که معمولاً تا زمین برسد . توجه داشته باشید لحاف روتختی به عنوان یک روانداز استفاده می شود ، بنابراین لزومی ندارد شما لحاف بزرگی انتخاب کنید چرا که یک لحاف بزرگ تر علاوه بر اینکه هزینه بیشتری را به شما تحمیل می کند چندان قابل استفاده نیز نخواهد بود .
بهترین راه حل برای افرادی که تمایل دارند قسمت پایین تخت را نیز بپوشانند استفاده از دورچین دور تخت است ، ( دورچین تخت ، پارچه ای چین دار به رنگ یکی از اجزای سرویس روتختی است که دور تخت بسته می شود و تخت را پوشیده می کند ). دورچین دور تخت خیلی شکیل تر و زیباتر از یک لحاف بسیار بزرگ است که به دلیل بلندی زیاد و ضخامت حالت شکیل خود را نیز از دست می دهد .

این مطلب را از دست ندهید: چطور روتختی عروس انتخاب کنیم؟

4- رنگ و طرح مناسب
می توانید در انتخاب رنگ روتختی از رنگ های مکمل یا رنگ متضاد استفاده کنید . این موضوع به سلیقه شخصی شما برمی گردد اما انتخاب صحیح رنگ ، اتاق خواب شما را زیباتر می کند . موضوع طرح روتختی نیز مانند رنگ آن کاملاً سلیقه ای است .

تنها نکته مهم آن است که هدف از انتخاب یک روتختی مناسب احساس آرامشی است که شما می بایست در هنگام خواب داشته باشید . بنابراین اگر اتاق خواب شلوغی دارید سعی کنید با استفاده از طرح های ساده تر از شلوغی آن بکاهید .در مطلب "6 نکته آسان در انتخاب رنگ روتختی"، به شما نکاتی را آموزش داده ایم که با استفاده از آن می توانید بهترین رنگ را انتخاب کنید.

خرید روتختی ترک دو نفره

5- چه جنس پارچه ای بهتر است ؟
استفاده از روتختی فانتزی و تزیینی عموماً در بین عروس خانم ها به چشم می خورد . توجه داشته باشید روتختی که از تور و پارچه ساتن تهیه می شود ، برای استفاده عمومی به هیچ وجه مناسب نیست و علاوه بر آن شما می بایست یک روتختی راحت نیز برای تخت خود انتخاب نمائید .

اگر به دنبال استفاده روزمره از روتختی خود هستید روتختی های نخی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود .
پارچه های نخی علاوه بر اینکه به سادگی قابل شستشو هستند ، ایجاد حساسیت نیز نمی نمایند . همچنین ایجاد الکتریسته ساکن نمی کنند و موجب ایجاد حس گر گرفتگی و عرق کردن در هنگام خواب نمی شود .

6- بحث کلیدی کیفیت
ضرب المثل قدیمی هر چقدر پول بدی آش می خوری تعبیر درستی از میزان وابستگی کیفیت یک محصول با قیمت آن است . امروزه به دلیل استقبال و فراگیر شدن تب استفاده از روتختی شاهد فووش روتختی های بی کیفیت و ارزان زیادی هستیم . متأسفانه به دلیل استفاده افراد سودجو از عکس های مشترک مشتری دچار سردرگمی می شود و چون معمولاً اطلاعات کاملی درخصوص خرید روتختی ندارد تصور می کند جنس مشابه و با کیفیت مشابه با قیمت ارزان تری عرضه می شود .



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

وقتی به قیمت یخچال فریزر های بازار نگاه می‌کنیم، کاملا مطمئن می‌شویم که جایی برای تصمیم اشتباه وجود ندارد. اما بالاخره ساید بای ساید بخریم یا دوقلو؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زنبیل، بدون شک چه دلمان بخواهد و چه نخواهد، چه پولش را داشته باشیم یا نداشته باشیم، یخچال ساید بای ساید پرطرفدارترین نمونه موجود در بازار است. اما سال‌هاست در حالی که طرفداران این مدل پز زیبایی و تکنولوژی‌های پیشرفته آن را به دیگران می‌دهند، طرفداران یخچال دوقلو هم جابه‌جایی راحت و امکان استفاده جدا از یخچال و فریزر را به رخ رقیب می‌کشند.

به همین دلیل امروز می‌خواهیم این دو مدل یخچال را با هم مقایسه کنیم تا یک بار برای همیشه بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

ویژگی‌های مهم یخچال فریزر ساید بای ساید  یخچال ساید چه مارکی خوبه برخلاف تصور این مدل فقط به صورت دو در عرضه نمی‌شود و می‌توانید نمونه‌های سه و چهار در را هم در بازار پیدا کنید. مدل فرنچ دور یا همان درِ فرانسوی هم به عنوان زیرمجموعه یخچال ساید شناخته می‌شود.

اما چه مواردی باعث می‌شود خریداران به سمت ساید بای ساید بروند و خریدشان را هم توجیه کنند:

· طراحی زیبا و چشم‌نواز: بدون‌شک باید قبول کنیم که فارغ از قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید ، طراحی این مدل خیلی بهتر از نمونه‌های دوقلو است. علاوه بر این، مدل‌های جدید آن که با طراحی‌های مدرن و تکنولوژی‌های روز وارد بازار می‌شوند، واقعا دیدنی و جذابند.

· استفاده خوب از فضا: با اینکه برخی معتقدند فضای داخل یخچال فریزر ساید بای ساید خیلی خفه است، ولی این مورد روزبه‌روز بهتر شده است و حالا نه‌تنها فضای خوبی وجود دارد، بلکه طبقه‌بندی داخلی آن هم قابل قبول است.

· دسترس‌پذیری آسان: تقسیم‌بندی فضا و مدل طراحی ساید طوری است که خیلی راحت می‌توانید به هر چیزی که نیاز دارید برسید. مدل‌هایی هم که از بار استفاده می‌کنند خیلی بهترند.

· تنوع بسیار خوب: از نظر طراحی، رنگ‌بندی، تکنولوژی و...، مدل‌های ساید بای ساید واقعا تنوع خوبی دارند و طبیعتا حق انتخاب زیادی خواهید داشت. همین مسئله کمک می‌کند حتی سخت‌پسندان هم قانع شوند.

اما این تمام ماجرا نیست و بدون شک یخچال فریزرهای ساید بای ساید هم مانند هر محصول دیگری مشکلات خودش را دارد. اما مهمترین مواردی که باعث ایجاد دغدغه می‌شود، گزینه‌های زیر است:

· حمل‌ونقل و جابه‌جایی سخت: پرواضح است که یکی از مشکلات مربوط به این مدل، طراحی یکپارچه و طبیعتا وزن زیاد آن است. این مشکل باعث می‌شود حمل‌ونقل و جابه‌جایی آن خیلی سخت باشد و به‌ویژه آنهایی که مستاجر هستند حسابی پشیمان شوند.

· قیمت بالا: اگر قصد خرید یخچال ساید بای ساید را دارید، حتما می‌دانید که قیمت آن نسبت به مدل‌های دوقلو بیشتر است و باید حسابی حواستان به جیب مبارک باشد!

· مشکلات تعمیرات و هزینه‌های بالاتر: یکی دیگر از مشکلات مهم این است که ساید بای سایدها با یک موتور و کمپرسور واحد کار می‌کنند و اگر هر کدام خراب شود، کل یخچال و فریزر شما از کار خواهد افتاد.

ویژگی‌های مهم یخچال فریزر دوقلو

 

این مدل شامل یک یخچال و یک فریزر در قالب دوقلوهای هم‌سان و کنار هم است که البته امکان جداسازی هم دارند.

حالا ببینیم چه مواردی باعث می‌شود خریداران به سمت یخچال دوقلو بروند و از تصمیم خود دفاع کنند:

· جدا بودن یخچال و فریزر: اولین و مهمترین مزیت این مدل، جدا بودن سیستم یخچال و فریزر است که باعث می‌شود آنهایی که همچون مستاجرها دغدغه جابه‌جایی و حمل‌ونقل راحت دارند، با همین یک گزینه نسبت به خرید این مدل ترغیب شوند.

· فضای زیاد فریزر: در این مدل، قسمت مربوط به فریزر حسابی جادار طراحی شده است که می‌تواند خانواده‌های پرجمعیت را خوشحال کند. البته اگر خانواده‌ای هستید که فارغ از تعداد نفرات، مواد فریز شده زیاد دارید، باز هم این مزیت برایتان خوب است.

· موتور و کمپرسور جدا: در قسمت قبلی هم اشاره کردیم این مدل، موتور و کمپرسور جداگانه دارد که اگر هر کدام دچار مشکل شود، یخچال یا فریزر به کار خود ادامه خواهد داد. ضمن اینکه تعمیرپذیری آن راحت‌تر و هزینه‌هایش هم کمتر خواهد بود.

· قیمت مناسب: اگر محدودیت بودجه دارید، طبیعتا قیمت یخچال دوقلو از ساید بای ساید ارزان‌تر است.

یخچال دو قلو چه مشکلاتی دارد؟

· مصرف برق بیشتر: حواستان باشد استفاده از موتور و کمپرسور جدا، همیشه مزیت ندارد و باید به فکر قبض برق نجومی‌تان هم باشید.

· طراحی ساده: تقریبا بیشتر مدل‌های دوقلو طراحی ساده و مشابهی دارند که شاید خیلی به مذاق بعضی‌ها خوش نیاید.

· تکنولوژی‌های کمتر: بدون‌شک ساید بای سایدها نسبت به مدل‌های دوقلو از تکنولوژی‌های جدیدتر و بهتری بهره می‌برند.

بالاخره چه کار کنیم و از کجا بخریم؟

وقتی بخواهیم خیلی ساده به شما راهکار بدهیم، می‌توانیم بگوییم اگر هزینه برایتان مهم نیست، خیلی جابه‌جا نمی‌شوید، تکنولوژی‌های مدرن و طراحی شیک را دوست دارید، بهترین گزینه ساید بای ساید است. ولی اگر زیاد جابه‌جایی دارید، به فکر جیبتان هستید و فضای بیشتری در بخش فریزر نیاز دارید، سراغ یخچال دوقلو بروید.

 



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

غذاساز چیست و کاربرد آن؟
غذاساز چی بخرم - کاربرد غذاساز
غذاساز چیست و کاربرد آن
غذاساز دستگاهی است که در دو مدل دستی و برقی اقدام به خرد کرد، مخلوط کردن، پودر کردن و… می کنند. در حقیقت غذاساز ها در دو مدل دستی و برقی در بازار عرضه میشوند که مدل دستی آن از امکانات و قابلیت های کمی برخوردار است و ما در این پست بیشتر بر روی غذاساز های برقی تمرکز می کنیم.

اما کاربرد غذاساز
شما به عنوان یک آشپز میتوانید از غذاساز ها در مواردی چون خورد کردن سبری، خورد کردن سیب زمینی، خورد کردن گوجه، هم زدن مایه کیک، هم زدن مایه کوکو، رنده هویچ، حلقه کردن خیار و… استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ما در پست راهنمای خرید آبمیوه گیری به معرفی بهترین و با کیفیت ترین آبمیوه گیری های سال پرداخته ایم و اگر قصد خرید آبمیوه گیری را دارید پیشنهاد میکنم این پست را از دست ندهید.

نوشته های مشابه
تصویر از نظرات در مورد یخچال جی پلاس + 15 مدل برتر، قیمت روز، نظرات و عکس
نظرات در مورد یخچال جی پلاس + 15 مدل برتر، قیمت روز، نظرات و عکس
1 روز پیش
بهترین مارک غذاساز چیه؟
چرا باید از برند های معتبر وسایل برقی تهیه کرد؟ در حقیقت برند های معتبر و معروف چون با هم در رقابت هستند، همیشه سعی می کنند بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به خریداران خود تحویل بدهند از این رو وقتی شما برند های معتبر را بشناسید میتوانید بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید. در این قسمت از پست “غذاساز چی بخرم” بهترین و معروف ترین برند های تولید کننده غذاساز را به شما معرفی میکنیم.

فلر(مراجعه شود به پست کیفیت غذاساز فلر)، بوش، فیلیپس(مراجعه شود به پست بررسی آخرین مدل غذاساز فیلیپس)، پاناسونیک، جی پاس، کنوود، براون، تفال، بلک اند دکر، تامسون، هاردستون، مولینکس، میگل و… از جمله بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید سازنده غذاساز ها هستند.

بهترین و مناسب ترین غذاساز ها را اینجا ببینید

پرفروش ترین غذاساز کدام است؟
این پست ” غذاساز جی بخرم ” غذاساز سی کات کد 100000115 از جمله پرفروش ترین غذاساز های موجود است، در حقیقت این محصول از لحاظ قیمت و کیفیت در سطح بسیار عالی قرار دارد.

جنس تیغه از فولاد ضد زنگ، دارای خرد کن، مخلوط کن، چرخ گوشت، مقاوم، کیفیت ساخت بالا و… از جمله ویژگی های این محصول است. جهت مشاهده جزییات بیشتر و خرید این محصول بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

مشاهده عکس های بیشتر و قیمت روز این محصول
نکته های که قبل از خرید غذاساز باید بدانید
قدرت موتور غذا ساز: هر چقدر قدرت موتور غذاساز بالاتر باشد شما راحتر و سریع تر می توانید مواد را مخلوط و یا خرد کنید، پس خرید غذا ساز با قدرت بالا می تواند اولین و مهم ترین فاکتور در هنگام خرید باشد.
غذا ساز چند کاره: قبل از خرید غذاساز باید نیاز خود را بدانید و بعد غذا ساز مناسب را انتخای کنید، غذا ساز ها دارای اماکانات متنوعی هستند و البته شاید شما به همه این امکانات نیاز نداشته باشید، پس اول نیاز خود را مشخص کنید بعد غذاسازی را تهیه نمایید که نیاز شمارا تامین کند.
قابلیت تنظیم سرعت: سومین فاکتور مهم در انتخاب غذاساز قابلیت تنظیم سرعت آن است، شما با این قابلیت می توانید سرعت و دور موتور را کم و زیاد کنید و این کار خود در مصرف برق صرفه جویی می کند و برای سلامت دستگاه هم بسیار موثر است.
تغیه های غذا ساز: جنس تیغه ها یکی از عوامل مهم در انتخاب غذاساز است، به طور کلی هر چقدر تیغه ها تیز و با کیفیت باشند شما کیفیت و کارایی بهتری را از دستگاه مشاهده خواهید کرد، پیشنهاد ما به شما خرید غذاسازی است که جنس تیغه های آن از استیل ضد زنگ و یا تیتانیوم باشد.
قابلیت شستشو: قابلیت شستشو یکی از مهم ترین قابلیت های برای دستگاه غذاساز است، شما باید غذاسازی را انتخاب کنید که بتوانید قطعات آن را از جم جدا کنید و آن ها را در ماشین ظرف شویی بشوید.
امنیت: گاهی پیش امکان دارد شما قطعات غذاساز را به درستی به متصل نکرده باشید، در صورت اگر غذا ساز شروع به کار کند قطعا می تواند برای شما و خود دستگاه خرابی و مشکل به بار بیاورد. پس شما باید غذا سازی را بخرید که قابلیت میکروسویچ را داشته باشد تا در صورت درست نبستن قطعات دستگاه روشن نشود.
طول سیم برق غذا ساز: هر چقدر طول سیم برق غذا ساز دراز تر باشد شما بهتر می توانید از این دستگاه استفاده کنید، این قضیه زمانی برای شما کاربردی است که در آشپزخانه به تعداد کافی پریز برق نداشته باشید.
دیگران هم این غذاساز ها را مورد بررسی قرار داده اند

غذاساز خوب چی بخرم + 28 مدل برتر سال
ما در این قسمت از پست (غذاساز خوب چی بخرم) بهترین و با کیفیت ترین غذاساز های موجود را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید.

بیشتر بخوانید: کیک پز چی بخرم؟ این سوالی است که خیلی از خریداران از ما می پرسند، پس اگر برای شما هم سوال است این پست را از دست ندهید.

1 خرید غذاساز سی کات کد 100000115
ساعت هوشمند چی بخرم - 1
غذاساز سی کات کد 100000115
مشخصات این محصول
ابعاد: 450*350*300 میلی‌متر
وزن: 6 کیلوگرم
جنس بدنه: پلاستیک
مشخصات فنی
توان: 1000 وات
عملکرد توربو (Turbo): ندارد
جنس تیغه: فولادی ضد زنگ
خردکن (ظرف اصلی): دارد
مخلوط کن: دارد
ظرفیت مخلوط کن: 1.5 لیتر
یخ خردکن: ندارد
آبمیوه گیری: ندارد
چرخ گوشت: دارد
آسیاب: ندارد
محفظه جمع آوری سیم برق: دارد
طول سیم: 1 متر
مشاهده قیمت روز، خرید و عکس های بیشتر

2 خرید غذاساز سی کات کد 112
ساعت هوشمند چی بخرم - 2
غذاساز سی کات کد 112
مشخصات این محصول
ابعاد: 450*350*300 میلی‌متر
وزن: 6 کیلوگرم
جنس بدنه: پلاستیک
مشخصات فنی
توان: 1000 وات
عملکرد توربو (Turbo): ندارد
جنس تیغه: استیل ضد زنگ
مخلوط کن: دارد
ظرفیت مخلوط کن: 4 لیتر
یخ خردکن: دارد
آبمیوه گیری: ندارد
چرخ گوشت: دارد
آسیاب: ندارد
طول سیم: 2 متر
سایر ویژگی ها:
-خرد کن
-چرخ گوشت
-سبزی خردکن



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()